echt niet! zeker al een week geledenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:48 schreef tonks het volgende:
Dat was gister man.
Maar je hebt je toch wel omgekleed in die tussentijd he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
echt niet! zeker al een week geleden![]()
nee want ik weet niet wat ik moet aantrekkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar je hebt je toch wel omgekleed in die tussentijd he?![]()
Vroegah stelde pijnlijden nog wat voorquote:
Weet je wat je aantrekt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee want ik weet niet wat ik moet aantrekken![]()
liever dat jeje douched nadat jeje uitkleedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat je aantrekt?
Een onderbroek, een leuke broek ,een t-shirt ,een trui,sokken en klaar.
Kleurcombinatie kan ik zo niet zeggen,maar als je uitgelachen wordt zijn de kleuren waarschijnlijk niet goed.
Ga je wel even douchen voordat je je aankleed.
douche?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat je aantrekt?
Een onderbroek, een leuke broek ,een t-shirt ,een trui,sokken en klaar.
Kleurcombinatie kan ik zo niet zeggen,maar als je uitgelachen wordt zijn de kleuren waarschijnlijk niet goed.
Ga je wel even douchen voordat je je aankleed.
Kan ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:06 schreef Martijn23 het volgende:
[..]
liever dat jeje douched nadat jeje uitkleed![]()
En dat doe je hopelijk toch wel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
douche?vroegâh waste me moeder me altijd met een washandje. nu moet ik dat ook zelf doen
![]()
Ik heb je dat net toch gezegd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga nu naar bed en ga alvast nadenken over wat ik morgen aantrek
ik kon zelf niks verzinnen dus ik heb jouw raad maar opgevolgd. kijken wat de mensen er van zullen vinden straksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb je dat net toch gezegd.![]()
Wel mannenkleren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik kon zelf niks verzinnen dus ik heb jouw raad maar opgevolgd. kijken wat de mensen er van zullen vinden straks![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |