opnieuw tunenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
MTV is bij mij al bijna 2 dagen zwart wit! WTF is dat?!?! Nu kan ik mijn programma's niet fatsoenlijk zien![]()
Nog meer mensen hier last van?
Last? Nee hoor, ik beschouw het als een prima gebaar van MTVquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nog meer mensen hier last van?
Dat is een voorruitgang. Vroeger was het alleen maar zwart.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
MTV is bij mij al bijna 2 dagen zwart wit! WTF is dat?!?!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef SHE het volgende:
stil eens
nee tmf en the box moet je luisteren. mtv moet je kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:13 schreef Adelante het volgende:
MTV moet je ook niet kijken, lul!Dat moet je luisteren
hallo zie ik eruit alsof ik andere zenders kan veroorloven? gewoon mtv nederlandquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:15 schreef FA_cloon het volgende:
MTV welke?
MTV nederland ,MTV base, MTV2, MTV pure of ....
Het was maar een vraagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hallo zie ik eruit alsof ik andere zenders kan veroorloven? gewoon mtv nederland
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is een voorruitgang. Vroeger was het alleen maar zwart.
Negers.
kanye west en jamie foxx zijn nu op tv, maar ik zie ze gewoonquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:49 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
lekker toch TS? een aantal dagen zonder negers is goed voor je
oh gelukkig. nog iemand met dat probleem. ff afwachten dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:51 schreef WasQ het volgende:
Zelfde probleem hier... Beneden wel goed beeld, boven zwart/wit, knippert soms wel wat met kleur. Had ik een week terug ook al, toen kwam het weer goed na een dag... Afstellen levert niks op...
lachen ze ook?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kanye west en jamie foxx zijn nu op tv, maar ik zie ze gewoon![]()
Maandag?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kijk en luistergeld betaald? Oh nee dat is oud..
Bij mij werkt MTV gewoon! Maandag Beavis & Butt Head!![]()
joh RLYquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:20 schreef Dick-Schaffa het volgende:
alle mtv's zijn hier in kleur hoor
was dat op mtv? nee dat niet maar ik ken nog wel tom greenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kent er hier iemand, nog de lyricist lounge show?
Of zonder al die andere troep op MTVquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:49 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
lekker toch TS? een aantal dagen zonder negers is goed voor je
Celebrity Deathmatchquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:47 schreef Heatseeker het volgende:
Ik mis Beavis en Butthead, Headbangersball op MTV.
splitter die niet goed werkt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef BaggerUser het volgende:
wat raar beneden is het idd wel kleur, hierboven zwart wit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |