Pas op, straks komt je moeder binnen en als ze dit leest krijg je geheid een pets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef paparia het volgende:
Ik heb zin een willekeurig iemand verdomd hard voor zijn bek .... te rossen.
En nou niet aankomen met : Dat is zielig, waarom hij.
Gewoon zinloos geweld, daar heb ik zin in.
Liefst bij iemand die dus niet terug slaat, mag ook best een oud-omaatje zijn, heb ik echt tront aan.
Ga niet eens uitleggen waarom...
Dus waar zit het lokale fightclub dependance?
Wie heeft iets zoo stoms gedaan dat ie zelf eigenlijk een knal voor zijn bakkes verdiend?
MEldt het. En kom hier zodat ik je voor je smoel kan timmeren.
Tja als ik mijn muur sla, wordt de huisbaas boos.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:06 schreef Salsagirl het volgende:
Neem de muur.. oke is wel geen persoon,maar slaat teminste ook niet terug..
Wat ook een leuk effect geeft het dan met je hoofd doen..![]()
Liefst uitdelen alleen, ben bang dat als er teruggeslagen wordt ik zelf pijn krijg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:27 schreef Relmarokkaan het volgende:
Je wilt alleen klappen uitdelen? Of gevechten zoals Fight Club?
Toch blijft het sneu dat je al die moeite steekt in een OP voor Klaagbaak en dat de klacht dan ontbreekt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:25 schreef paparia het volgende:
Ja, weer lekker constructief allemaal.
Na alle moeite die ik in de uitgebreidste OP in heel de KLB heb gepost dit als dank?
Oja, ik heb dus niet echt veel tijd nu om naar buiten te lopen en echt agressief te doen. Maar ik dacht kom ik typ het keurig neer. Dan is het enige wat ik slag de toeten op mijn keyboard...
Normaal ben ik ook helemaal niet agressief, maar nu ben ik gewoon boos, baldadig en agressief met teveel energie.
Opmerkingen over mijn moeder raken kant noch wal, daar ik al jaren niet meer thuis woon.
Flat afspringen wordt ook lastig en is ook niet echt constructief en zo snel afgelopen.
Ik heb momenteel gewoon zin om iemand zo hard te meppen dat ik daarna de rondvliegende tanden van de ander uit de gipsplaten moet peuteren.
Wacht maar jij ouwe sokquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:25 schreef paparia het volgende:
Ja, weer lekker constructief allemaal.
Na alle moeite die ik in de uitgebreidste OP in heel de KLB heb gepost dit als dank?
Oja, ik heb dus niet echt veel tijd nu om naar buiten te lopen en echt agressief te doen. Maar ik dacht kom ik typ het keurig neer. Dan is het enige wat ik slag de toeten op mijn keyboard...
Normaal ben ik ook helemaal niet agressief, maar nu ben ik gewoon boos, baldadig en agressief met teveel energie.
Opmerkingen over mijn moeder raken kant noch wal, daar ik al jaren niet meer thuis woon.
Flat afspringen wordt ook lastig en is ook niet echt constructief en zo snel afgelopen.
Ik heb momenteel gewoon zin om iemand zo hard te meppen dat ik daarna de rondvliegende tanden van de ander uit de gipsplaten moet peuteren.
Hier en dan krijg je daar nog commentaar op ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:31 schreef Argento het volgende:
[..]
Toch blijft het sneu dat je al die moeite steekt in een OP voor Klaagbaak en dat de klacht dan ontbreekt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wacht maar jij ouwe sok
Ik kom je tegen en dan TOK
Hup een klap op je rotkop
Oprotten vuile paria
Wegwezen uit mijn air... ja?
Ik moet je niet, ik mag je niet,
Flikker op van Fok! paparia![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wacht maar jij ouwe sok