Pas op, straks komt je moeder binnen en als ze dit leest krijg je geheid een pets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef paparia het volgende:
Ik heb zin een willekeurig iemand verdomd hard voor zijn bek .... te rossen.
En nou niet aankomen met : Dat is zielig, waarom hij.
Gewoon zinloos geweld, daar heb ik zin in.
Liefst bij iemand die dus niet terug slaat, mag ook best een oud-omaatje zijn, heb ik echt tront aan.
Ga niet eens uitleggen waarom...
Dus waar zit het lokale fightclub dependance?
Wie heeft iets zoo stoms gedaan dat ie zelf eigenlijk een knal voor zijn bakkes verdiend?
MEldt het. En kom hier zodat ik je voor je smoel kan timmeren.
Tja als ik mijn muur sla, wordt de huisbaas boos.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:06 schreef Salsagirl het volgende:
Neem de muur.. oke is wel geen persoon,maar slaat teminste ook niet terug..
Wat ook een leuk effect geeft het dan met je hoofd doen..![]()
Liefst uitdelen alleen, ben bang dat als er teruggeslagen wordt ik zelf pijn krijg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:27 schreef Relmarokkaan het volgende:
Je wilt alleen klappen uitdelen? Of gevechten zoals Fight Club?
Toch blijft het sneu dat je al die moeite steekt in een OP voor Klaagbaak en dat de klacht dan ontbreekt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:25 schreef paparia het volgende:
Ja, weer lekker constructief allemaal.
Na alle moeite die ik in de uitgebreidste OP in heel de KLB heb gepost dit als dank?
Oja, ik heb dus niet echt veel tijd nu om naar buiten te lopen en echt agressief te doen. Maar ik dacht kom ik typ het keurig neer. Dan is het enige wat ik slag de toeten op mijn keyboard...
Normaal ben ik ook helemaal niet agressief, maar nu ben ik gewoon boos, baldadig en agressief met teveel energie.
Opmerkingen over mijn moeder raken kant noch wal, daar ik al jaren niet meer thuis woon.
Flat afspringen wordt ook lastig en is ook niet echt constructief en zo snel afgelopen.
Ik heb momenteel gewoon zin om iemand zo hard te meppen dat ik daarna de rondvliegende tanden van de ander uit de gipsplaten moet peuteren.
Wacht maar jij ouwe sokquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:25 schreef paparia het volgende:
Ja, weer lekker constructief allemaal.
Na alle moeite die ik in de uitgebreidste OP in heel de KLB heb gepost dit als dank?
Oja, ik heb dus niet echt veel tijd nu om naar buiten te lopen en echt agressief te doen. Maar ik dacht kom ik typ het keurig neer. Dan is het enige wat ik slag de toeten op mijn keyboard...
Normaal ben ik ook helemaal niet agressief, maar nu ben ik gewoon boos, baldadig en agressief met teveel energie.
Opmerkingen over mijn moeder raken kant noch wal, daar ik al jaren niet meer thuis woon.
Flat afspringen wordt ook lastig en is ook niet echt constructief en zo snel afgelopen.
Ik heb momenteel gewoon zin om iemand zo hard te meppen dat ik daarna de rondvliegende tanden van de ander uit de gipsplaten moet peuteren.
Hier en dan krijg je daar nog commentaar op ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:31 schreef Argento het volgende:
[..]
Toch blijft het sneu dat je al die moeite steekt in een OP voor Klaagbaak en dat de klacht dan ontbreekt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wacht maar jij ouwe sok
Ik kom je tegen en dan TOK
Hup een klap op je rotkop
Oprotten vuile paria
Wegwezen uit mijn air... ja?
Ik moet je niet, ik mag je niet,
Flikker op van Fok! paparia![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wacht maar jij ouwe sok
Oprotten vuile paria
Solliciteer voor een baan bij de Abu-Ghraib gevangenis.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:31 schreef paparia het volgende:
[..]
Liefst uitdelen alleen, ben bang dat als er teruggeslagen wordt ik zelf pijn krijg.
Wat ik eigenlijk zoek is een soort zieke sm club, waar ik gewoon langs kan komen om iemand zijn bek te verbouwen zonder dat deze dus terugslaat.
Maar dan moet ik echt vol uit kunnen halen he, dus niet van dat laffe.
Zoek jij maar iemand die er geen probleem mee heeft om op zijn/haar bek geslagen te wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:34 schreef paparia het volgende:
[..]
Hier en dan krijg je daar nog commentaar op ook.
Weet niet, moet er opeens een klacht zijn om iemand keihard voor zijn bakkes te rossen?
Ik heb gewoon zin om flink uit te halen.
Zelfde als sex, soms ben ik gewoon bloedgeil en heb ik zin om snoeihard te neuken.
Dit is gewoon een andere oer-bui. Ik heb zin om iemand keihard op zijn bek te slaan. [bAls niema]nd er problemen mee heeft is daar toch niets mis mee?[/b]
Mja met zo'n instelling zoals jij zul je waarschijnlijk zielig in een hoekje zitten rukken met je gedachte bij die geile snol die iedereen wil neuken behalve jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:34 schreef paparia het volgende:
[..]
ik heb gewoon zin om flink uit te halen.
Zelfde als sex, soms ben ik gewoon bloedgeil en heb ik zin om snoeihard te neuken.
Dit is gewoon een andere oer-bui. Ik heb zin om iemand keihard op zijn bek te slaan. Als niemand er problemen mee heeft is daar toch niets mis mee?
quote:
Iemand die niet terug slaat/kan slaap snoeihard voor zijn bek rossen DAT is pas 'van dat laffe'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:31 schreef paparia het volgende:
[..]
Liefst uitdelen alleen, ben bang dat als er teruggeslagen wordt ik zelf pijn krijg.
Wat ik eigenlijk zoek is een soort zieke sm club, waar ik gewoon langs kan komen om iemand zijn bek te verbouwen zonder dat deze dus terugslaat.
Maar dan moet ik echt vol uit kunnen halen he, dus niet van dat laffe.
Oke, ben nu weer afgekoeld. Wat een beetje slaap niet kan doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:21 schreef Marruk het volgende:
Als je mensen lekker zit te maken dat je kwaad bent en zegt 'ik ga niet uitleggen waarom', hou dan je bek dicht en laat ons lekker.
Oh, en gooi jezelf voor een bus.
Maar wel zo veilig voor mezelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:53 schreef flipm0 het volgende:
[..]
Iemand die niet terug slaat/kan slaap snoeihard voor zijn bek rossen DAT is pas 'van dat laffe'![]()
conflictquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wacht maar jij ouwe sok
Oprotten vuile paria
Hij kan zn opblaaspop niet vinden ....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:53 schreef paparia het volgende:
[..]
Ten tweede is mijn vriendin op vakantie en ze kan niets van zich laten horen. (ze zit in the middle of nowhere zonder bereik)
Nou nou, niet cynisch worden nuquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:12 schreef paparia het volgende:
Samenvatting van bovenstaande reacties
users vinden me
Agressief 3
Dat ik problemen heb en zij weten wel welke 78
Willen me dood hebben4
Willen iets anders gewelddadigs met me doen 2
Of willen me aangeven bij justitie 2
Blij dat ik jullie toch 5 min heb mogen vermaken met dit kansloze topique
Okee! Dit is de gooikamer! Je mag hier met alles gooien! En schreeuw er maar bij, het heet niet voor niets schreeuwtherapie.Schreeuw het er maar uit! Wie heeft je pijn gedaan! Die kuthoer van je moeder? SCHOP HAAR HELEMAAL IN ELKAAR! Hier is een lappenpop. Dit is je moeder. Gooi ermee zo hard als je kunt tegen de muur! Schop ertegen! Sla erop! Roep dat ze een kuthoer is! Dat zal ze leren! De hoer!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef paparia het volgende:
Ik ben niet voor niets agressief en zo word ik nog veel gewelddadiger.
Die zijn tenminste voodoogevoelig.quote:
Selectief beleid heet datquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
En dan sluiten ze mijn topics
Maar zoiets laten ze open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |