Ja, dat is echt erg, tieten in je nek, vooral als je homo bent.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef Smoked het volgende:
En dan zit ze me ook nog aan te gapen met dat pijpsmoeltje, en maar voorover buigen en die tieten in mijn nek leggen. Ik ben het echt zat! ze doen het express, gewoon om proberen mijn plasser hard te laten worden![]()
dat ie niet aan die tieten mag komen (duh)quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef Scorpie het volgende:
het probleem is?
Ja duh! laat ze zich dan meteen helemaal uitkleden voordat ze mijn bek schoon schrobt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
dat ie niet aan die tieten mag komen (duh)
Wordt dat vergoed?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:33 schreef Smoked het volgende:
[..]
Ja duh! laat ze zich dan meteen helemaal uitkleden voordat ze mijn bek schoon schrobt.
Ik hoop voor je dat je tandarts zijn tieten niet in je nek legt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef Martijn23 het volgende:
mmm k moet morgen ook naar de tandarts, ben benieuwd
ja echt wel (en ook echt alle vrouwenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Smoked het volgende:
Ja en telkens voel je die tieten zo tegen je hoofd duwen, echt ik zweer het je ze doen het express!
ik ben gezegend met en een lekkere huisartsin en een lekkere tandartsin, dus...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je tandarts zijn tieten niet in je nek legt.
Haha ownedquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef Smoked het volgende:
En dan zit ze me ook nog aan te gapen met dat pijpsmoeltje, en maar voorover buigen en die tieten in mijn nek leggen. Ik ben het echt zat! ze doen het express, gewoon om proberen mijn plasser hard te laten worden![]()
Ooh jeeh nog een vrijwillger.. Je zou zo extra afspraken maken dan bij de tandarts hequote:
Nee wel bij de kapperquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ooh jeeh nog een vrijwillger.. Je zou zo extra afspraken maken dan bij de tandarts he![]()
Waarom die huilsmiley? Sandstorm is druk opzoek naar een vriendin dacht ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef fratsman het volgende:
Ik weet wat je bedoelt... Ik heb ook zo'n mondhygieniste... Maar thuis ook nog een vriendin.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Whehe, had ik ook altijd bij de orthodontist ja. Een praktijk vol geile mokkels die met hun tieten tegen je aanduwen. En niet zo zacht ook.
"Doet het pijn?"
- "Nee hoor!"
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:51 schreef Dos37 het volgende:
pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |