quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
Hè ja, cartwoman... neem 'm te grazen.
En wat dies meer zij.quote:
Ah, schone deerne, dus toch. Koud, vergeleken met waar ik was.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef CartWOman het volgende:
Klein schopje
BS, malle jongen.![]()
Hoe is het daar?
Waar ben je nu dan? Het was Thailand, toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ah, schone deerne, dus toch. Koud, vergeleken met waar ik was.
Ongeveer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan? Het was Thailand, toch?
Thuis is het koud.quote:Oh, thuis zeker.![]()
Immer, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:23 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Maar de vraag, wil je, immer bloesemende fraaie blom, met me grazen?
Damn yes. [14.hiv].quote:
Die is toch gewoon aan het bevallen?quote:Die poes in dat andere topic vind ik zielig...![]()
Dat lijkt wel sterk het geval te zijn, pfff.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Damn yes. [14.hiv].
[..]
Die is toch gewoon aan het bevallen??
Dat is het ook. Het is weg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Het voelt anders, CW. Anders.
Bestaan er ook mongolide poezen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat lijkt wel sterk het geval te zijn, pfff.![]()
Nou, weg, minimáál, zo zou ik het noemen. Ja, minimaal, ja. Zó zou ik het noemen. Zeer klein, zeer weinig, amper, bezwaarlijk, kwalijk, mondjesmaat, nauw, node, schaars. Maar het is er wel, me dunkt.quote:
Af en toe is het even terug, en dat is leuk. Om te lezen that is, ik vertoon me hier eigenlijk nooit meer. Er zijn zoveel users afgehaakt, de sfeer is weg en niemand kan benoemen waarom.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Nou, weg, minimáál, zo zou ik het noemen. Ja, minimaal, ja. Zó zou ik het noemen. Zeer klein, zeer weinig, amper, bezwaarlijk, kwalijk, mondjesmaat, nauw, node, schaars. Maar het is er wel, me dunkt.
Kan, ik ken ze niet. Wel mongolen met poezentassen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Bestaan er ook mongolide poezen?
Ahja, datzelfde heb ik. En daarbij zit ik vaak in Azië, en daar ga ik me echt niet om fok bekommeren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Af en toe is het even terug, en dat is leuk. Om te lezen that is, ik vertoon me hier eigenlijk nooit meer. Er zijn zoveel users afgehaakt, de sfeer is weg en niemand kan benoemen waarom.
Ik denk een natuurlijk verloop qua users, het zij zo, ik vermaak me nog steeds op FOK!![]()
Nooit.quote:Zie je FF nog wel eens?
Daar zeg ik maar niets over.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kan, ik ken ze niet. Wel mongolen met poezentassen.![]()
Dat zei je toen ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:39 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Daar zeg ik maar niets over.
Ja en nee. Ik heb niet echt een reden, eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef CartWOman het volgende:
Ok, maar nu weet ik nog steeds niet waarom je vaak in Azië zit... iets met je muziek?
Dat is ook zeker geen verplichting, lekker genieten, dus. Beter.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik heb niet echt een reden, eigenlijk.
Dag dag, blonde honing.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Hihi.![]()
Liefste BS, ik ga te bedde, het is Boekenweek dus morgen de drukste dag.
Tip: zondag gratis treinen met het Boekenweekgeschenk.![]()
Tot spoedig weerziens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |