Klopt, dat is een fictief netnummer. Dat 555.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef Herkauwer het volgende:
Nee, dat is een fictief nummer, vandaar dat het in films wordt gebruikt en niet in het echt.
ook is 555 thais voor ha-ha-haquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef Herkauwer het volgende:
Nee, dat is een fictief nummer, vandaar dat het in films wordt gebruikt en niet in het echt.
Zodat je dat nummer niet in het echt kan gebruiken en prankcalls kan uitvoerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef Borkydude het volgende:
Maar waarokm gebruiken ze dat dan in films?
Wat is er gaar aan dan? Ik vind het juist erg slim.quote:
Da's dan toch hetzelfde als hier in Nederlandquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef Herkauwer het volgende:
En @Sebasser, 555 is een gedeelte van het telefoonnummer en niet van de regiocode. In Amerika is je nummer xxx xxx xxxx, waarvan de eerste 3 je areacode is.
Ondertussen wel, ik ga er vanuit dat het niet veranderd is in de afgelopen 13 jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Da's dan toch hetzelfde als hier in Nederland?
Is dat geen sigaren merk?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel mooie sluikreclame voor het sigarettenmerk natuurlijk
[afbeelding]
Laatst op Docu: 555 is fictief.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef Borkydude het volgende:
Op tv zie je altijd Amerikaanse telefoonnummers met 555-XXXX
bijv. 555-1056
Hebben ze die in het echt ook?, dat zou gaar zijn, maar als dat alleen voor tv/film was zou het ook raar zijn.
was volgens mij o.a. zo in 'Bruce Almighty'quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef Eronymus het volgende:
d'r was toch een film waarin een echt telefoon nummer zichtbaar was..... en iedereen 't nummer proberen natuurlijk...
da's ook fictief.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat de topic over giro 555 ging
In ontwikkelde gedeeltes van Nederland allemaal 3-cijferig hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:21 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ondertussen wel, ik ga er vanuit dat het niet veranderd is in de afgelopen 13 jaar
Alhoewel je in NL nog wel 4 cijferige codes hebt.
nope... is een Engelse fabrikant van sigarettenquote:
Ok, dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nope... is een Engelse fabrikant van sigaretten
[afbeelding]
en een 'wat' oudere versie
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |