abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36100927
Echt sommige mensen wens ik zo graag een heleboel pijnlijke dingen toe.

Ging vandaag boodschappen doen dus ik rij op een rotonde, nou heb ik altijd geleerd dat diegene die op de rontonde rijden voorrang hebben en de gemeente Den Haag vond dat ook en hebben dat nog eens duidelijk gemaakt door haaientanden op de weg te zetten voor de mensen die de rotonde op willen rijden. Zie ik ineens rechts van mij iemand veels te snel op me af komen rijden, dus ik denk No Way dat die op tijd stil gaat staan om mij voorrang te geven dus vol in de ankers en flink toeteren. Die gast in zijn lelijke Ford Mondeo schiet echt op enkele centimeters langs me, doet geen moeite om te remmen en kijkt ook niet even mijn kant op voor een sorry of misschien ook maar een bevestiging dat ik daar rij, dat ie me ziet...stel je voor.

Echt soms had ik gewild dat ik mn Clio nog had....dan had ik m er dus echt lekker voorgezet. Niet mij schuld, oude clio nog verder naar de klote geweest en dan had hij mooi mogen dokken. Echt soms vraag ik me af of dat soort hufters hun rijbewijs bij een pakje boter krijgen ofzo.
pi_36101189
Ooohjeeeee.Geen trauma's verder?
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_36101451
Ik heb inderdaad soms ook zin om gewoon een oude bak te kopen en dan eens niet de fout van een ander op te vangen. Het zijn ook altijd van die zakenpaupers in hun dure lelijke leasebakken.

Vandaag ook, sta ik voor het stoplicht, ik ga maar in de linker rij staan want de rechterrij was nogal lang met vrachtwagens. Licht gaat op groen, ik rij weg zie dat de rechter rij niet hard mee komt dus ik denk dan ga ik maar naar rechts terug, haalt die mongool het in zijn hoofd om mij in de bocht rechts in te halen en nog te toeteren ook, vuile hufters zijn het. Moge lijen dat ze zich om een boom heen vouwen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_36101454
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt soms vraag ik me af of dat soort hufters hun rijbewijs bij een pakje boter krijgen ofzo.
nee joh, bij 1000 D.E punten......
vandaar die reclame over de senseo t-pad op fok
uit een aspergernest
pi_36101550
quote:
Ooohjeeeee.Geen trauma's verder?
Nouja sinds mn eerste auto in puin is gereden door zo een zondagsrijder heb ik zeer kort lontje bij mensen die echt totaal geen rekening houden met andere mensen in het verkeer. Btje voorrang nemen terwijl je het totaal niet hebt, met 70/80 op een redelijke drukke en onoverzichtelijke kruising schieten waar rond 3 uur, half 4 veel kinderen lopen/fietsen door verschillende scholen in de buurt, sorry maar dan gun ik je echt een betonnen muur en hoop dat je schrootbak gereduceerd wordt tot een blokje ijzer van 1 bij 1 meter.
pi_36101564
Tsss, zeg dan lelijke hufter in je Mondeo , Mondeo's zijn niet lelijk
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_36101608
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef mcintosh het volgende:
Tsss, zeg dan lelijke hufter in je Mondeo , Mondeo's zijn niet lelijk
Alle Fords zijn lelijk, evenals alle Franse auto's.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_36101626
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
sorry maar dan gun ik je echt een betonnen muur en hoop dat je schrootbak gereduceerd wordt tot een blokje ijzer van 1 bij 1 meter.
EN 4 lekke banden
uit een aspergernest
pi_36101737
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb inderdaad soms ook zin om gewoon een oude bak te kopen en dan eens niet de fout van een ander op te vangen. Het zijn ook altijd van die zakenpaupers in hun dure lelijke leasebakken.

Vandaag ook, sta ik voor het stoplicht, ik ga maar in de linker rij staan want de rechterrij was nogal lang met vrachtwagens. Licht gaat op groen, ik rij weg zie dat de rechter rij niet hard mee komt dus ik denk dan ga ik maar naar rechts terug, haalt die mongool het in zijn hoofd om mij in de bocht rechts in te halen en nog te toeteren ook, vuile hufters zijn het. Moge lijen dat ze zich om een boom heen vouwen.
als iemand jou rechts in kan halen dan rij JIJ ONNODIG links!!!!!
pi_36101893
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef rival het volgende:

[..]

als iemand jou rechts in kan halen dan rij JIJ ONNODIG links!!!!!
Dude, leer lezen ofzo Ik ga niet van baan verwisselen als ik door een bocht ga. Dat deed die pauper achter mij dus wel en haalde mij vervolgens rechts in waardoor ik niet naar rechts kon. Moet ik het spellen?
pi_36101958
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dude, leer lezen ofzo Ik ga niet van baan verwisselen als ik door een bocht ga. Dat deed die pauper achter mij dus wel en haalde mij vervolgens rechts in waardoor ik niet naar rechts kon. Moet ik het spellen?
DUDE, LEEER RIJDEN! waarom verwissel je niet van baan... omdat het een bocht is?
pi_36102077
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef rival het volgende:

[..]

DUDE, LEEER RIJDEN!!!!! waarom verwissel je niet van baan... omdat het een bocht is??????
Nou dan zou ik nog maar eens rijlessen gaan nemen want van baan verwisselen in een bocht op een kruising mag namelijk niet Als je op de linkerbaan zit, links uitkomen, dan terug naar rechts Maar had niet gezegd dat het om een kruising ging, dus misschien vandaar de verwarring. Punt blijft, hij haalt mij rechts in en ik reed niet onnodig links. Klaar.
pi_36102144
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nou dan zou ik nog maar eens rijlessen gaan nemen want van baan verwisselen in een bocht op een kruising mag namelijk niet Als je op de linkerbaan zit, links uitkomen, dan terug naar rechts Maar had niet gezegd dat het om een kruising ging, dus misschien vandaar de verwarring. Punt blijft, hij haalt mij rechts in en ik reed niet onnodig links. Klaar.
punt blijft, slome mensen horen op de rechterbaan! of moeten op tijd terug naar rechts, zodat een ander er gemakkelijk links voorbij kan. tsjah als jij zown treuzelaar bent die na 3 uur weer naar rechts gaat geef ik de rechts inhaler groot gelijk!
pi_36102226
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef rival het volgende:

[..]

punt blijft, slome mensen horen op de rechterbaan! of moeten op tijd terug naar rechts, zodat een ander er gemakkelijk links voorbij kan. tsjah als jij zown treuzelaar bent die na 3 uur weer naar rechts gaat geef ik de rechts inhaler groot gelijk!
Ik wilde ook op tijd terug naar rechts maar omdat meneertje haast had vond hij het nodig om me rechts in te halen, maar ja jij bent er blijkbaar ook zo een dus maak ik er geen woorden aan vuil. Daarbij, ook al ben ik "sloom" ik betaal ook gewoon wegenbelasting en heb ook gewoon recht op de linkerbaan dat anderen haast hebben, tja is dat niet waarom er zoveel ongelukken gebeuren? Hoop dat jij er ook een keer tussen zit
pi_36102248
Achtervolgen en bij de eerst volgende stoplicht uitstappen en die auto bewerken met een honkbal knuppel!
pi_36102405
Niet zeiken over mijn ford mondeo he...

Jij moest zo nodig heel langzaam de rotonde oprijden, ik had zoiets van ja daaahaaag ik ga niet wachten en dan ga jij nog toeteren ook.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2006 23:22:02 ]
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:26:04 #17
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_36102575
Rotondes zijn echt bloedlink.
Laatst kwam er ook iemand met een noodgang van rechts. Ik weet echt niet hoe ik 'm heb ontweken, het scheelde verdomde weinig. Veel mensen hebben geen enkel inschattingsvermogen, denken: oh het gaat nog wel, of anders interesseert het ze geen fluit dat jij vol in de remmen moet.
Wat me ook opvalt: mensen die weer zo allejezus traag een rotonde nemen dat ze daarmee óók het overige verkeer hinderen
Verder is er geen hond die richting aangeeft. Ik heb iig uit de Kampioen geleerd dat ik pas richting moet aangeven als ik de rotonde verlaat
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator donderdag 16 maart 2006 @ 23:28:01 #18
18653 crew  D.
pi_36102640
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
nou heb ik altijd geleerd dat diegene die op de rontonde rijden voorrang hebben
Daar ga je al fout
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 maart 2006 @ 23:28:43 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_36102656
quote:

[..]

en volgens je profiel moet jij van '81 zijn? laat me niet lachen, iemand van 24/25 met zo'n slecht verkeersinzicht.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_36102990
Mensen op een voorrang hebben sowieso geen voorrang! Alleen als er haaietanden en voorrangsbord staan. Dat is in de meeste gevallen gelukkig zo, maar anders heeft dus verkeer van rechts voorrang!
pi_36103060
Als ik zin heb om een auto die 115 rijd met 125 in te halen is dat mijn goed recht. Ik vind het vervelend om achter een auto te blijven rijden die 10 km/u trager rijd, en heb niet de financiele middelen om me ook maar een kleine boete te permiteren (student)..
pi_36103134
o.a. zulke dingen als de TT roep ik ook achter het stuur. Lucht zo op he?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36103178
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
Niet zeiken over mijn ford mondeo he...

Jij moest zo nodig heel langzaam de rotonde oprijden, ik had zoiets van ja daaahaaag ik ga niet wachten en dan ga jij nog toeteren ook.
Hihihi; Dat is ook toevallig. Dat de tegenpartij ook op Fok! zit.
Zo zie je maar weer hoe klein de wereld kan zijn...
pi_36103248
quote:

[..]

O god, daar heb je weer zo`n dure-leasebak-rijder-die-denkt-de-beste-automobilist-in-Nederland-te-zijn-figuur.
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 maart 2006 @ 23:53:40 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_36103443
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Hihihi; Dat is ook toevallig. Dat de tegenpartij ook op Fok! zit.
Zo zie je maar weer hoe klein de wereld kan zijn...
omg
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')