nee joh, bij 1000 D.E punten......quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt soms vraag ik me af of dat soort hufters hun rijbewijs bij een pakje boter krijgen ofzo.
Nouja sinds mn eerste auto in puin is gereden door zo een zondagsrijder heb ik zeer kort lontje bij mensen die echt totaal geen rekening houden met andere mensen in het verkeer. Btje voorrang nemen terwijl je het totaal niet hebt, met 70/80 op een redelijke drukke en onoverzichtelijke kruising schieten waar rond 3 uur, half 4 veel kinderen lopen/fietsen door verschillende scholen in de buurt, sorry maar dan gun ik je echt een betonnen muur en hoop dat je schrootbak gereduceerd wordt tot een blokje ijzer van 1 bij 1 meter.quote:Ooohjeeeee.Geen trauma's verder?
Alle Fords zijn lelijk, evenals alle Franse auto's.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef mcintosh het volgende:
Tsss, zeg dan lelijke hufter in je Mondeo , Mondeo's zijn niet lelijk
EN 4 lekke bandenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
sorry maar dan gun ik je echt een betonnen muur en hoop dat je schrootbak gereduceerd wordt tot een blokje ijzer van 1 bij 1 meter.
als iemand jou rechts in kan halen dan rij JIJ ONNODIG links!!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb inderdaad soms ook zin om gewoon een oude bak te kopen en dan eens niet de fout van een ander op te vangen. Het zijn ook altijd van die zakenpaupers in hun dure lelijke leasebakken.
Vandaag ook, sta ik voor het stoplicht, ik ga maar in de linker rij staan want de rechterrij was nogal lang met vrachtwagens. Licht gaat op groen, ik rij weg zie dat de rechter rij niet hard mee komt dus ik denk dan ga ik maar naar rechts terug, haalt die mongool het in zijn hoofd om mij in de bocht rechts in te halen en nog te toeteren ook, vuile hufters zijn het. Moge lijen dat ze zich om een boom heen vouwen.
Dude, leer lezen ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand jou rechts in kan halen dan rij JIJ ONNODIG links!!!!!
DUDE, LEEER RIJDEN! waarom verwissel je niet van baan... omdat het een bocht is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dude, leer lezen ofzoIk ga niet van baan verwisselen als ik door een bocht ga. Dat deed die pauper achter mij dus wel en haalde mij vervolgens rechts in waardoor ik niet naar rechts kon. Moet ik het spellen?
Nou dan zou ik nog maar eens rijlessen gaan nemen want van baan verwisselen in een bocht op een kruising mag namelijk nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef rival het volgende:
[..]
DUDE, LEEER RIJDEN!!!!! waarom verwissel je niet van baan... omdat het een bocht is??????
punt blijft, slome mensen horen op de rechterbaan!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan zou ik nog maar eens rijlessen gaan nemen want van baan verwisselen in een bocht op een kruising mag namelijk nietAls je op de linkerbaan zit, links uitkomen, dan terug naar rechts
Maar had niet gezegd dat het om een kruising ging, dus misschien vandaar de verwarring. Punt blijft, hij haalt mij rechts in en ik reed niet onnodig links. Klaar.
Ik wilde ook op tijd terug naar rechts maar omdat meneertje haast had vond hij het nodig om me rechts in te halen, maar ja jij bent er blijkbaar ook zo een dus maak ik er geen woorden aan vuil. Daarbij, ook al ben ik "sloom" ik betaal ook gewoon wegenbelasting en heb ook gewoon recht op de linkerbaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
punt blijft, slome mensen horen op de rechterbaan!of moeten op tijd terug naar rechts, zodat een ander er gemakkelijk links voorbij kan. tsjah als jij zown treuzelaar bent die na 3 uur weer naar rechts gaat geef ik de rechts inhaler groot gelijk!
![]()
Daar ga je al foutquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
nou heb ik altijd geleerd dat diegene die op de rontonde rijden voorrang hebben
en volgens je profiel moet jij van '81 zijn? laat me niet lachen, iemand van 24/25 met zo'n slecht verkeersinzicht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
punt blijft, slome mensen horen op de rechterbaan!of moeten op tijd terug naar rechts, zodat een ander er gemakkelijk links voorbij kan. tsjah als jij zown treuzelaar bent die na 3 uur weer naar rechts gaat geef ik de rechts inhaler groot gelijk!
![]()
Hihihi; Dat is ook toevallig. Dat de tegenpartij ook op Fok! zit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
Niet zeiken over mijn ford mondeo he...
Jij moest zo nodig heel langzaam de rotonde oprijden, ik had zoiets van ja daaahaaag ik ga niet wachten en dan ga jij nog toeteren ook.![]()
O god, daar heb je weer zo`n dure-leasebak-rijder-die-denkt-de-beste-automobilist-in-Nederland-te-zijn-figuur.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
omgquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hihihi; Dat is ook toevallig. Dat de tegenpartij ook op Fok! zit.
Zo zie je maar weer hoe klein de wereld kan zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |