nee joh, bij 1000 D.E punten......quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt soms vraag ik me af of dat soort hufters hun rijbewijs bij een pakje boter krijgen ofzo.
Nouja sinds mn eerste auto in puin is gereden door zo een zondagsrijder heb ik zeer kort lontje bij mensen die echt totaal geen rekening houden met andere mensen in het verkeer. Btje voorrang nemen terwijl je het totaal niet hebt, met 70/80 op een redelijke drukke en onoverzichtelijke kruising schieten waar rond 3 uur, half 4 veel kinderen lopen/fietsen door verschillende scholen in de buurt, sorry maar dan gun ik je echt een betonnen muur en hoop dat je schrootbak gereduceerd wordt tot een blokje ijzer van 1 bij 1 meter.quote:Ooohjeeeee.Geen trauma's verder?
Alle Fords zijn lelijk, evenals alle Franse auto's.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef mcintosh het volgende:
Tsss, zeg dan lelijke hufter in je Mondeo , Mondeo's zijn niet lelijk
EN 4 lekke bandenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
sorry maar dan gun ik je echt een betonnen muur en hoop dat je schrootbak gereduceerd wordt tot een blokje ijzer van 1 bij 1 meter.
als iemand jou rechts in kan halen dan rij JIJ ONNODIG links!!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb inderdaad soms ook zin om gewoon een oude bak te kopen en dan eens niet de fout van een ander op te vangen. Het zijn ook altijd van die zakenpaupers in hun dure lelijke leasebakken.
Vandaag ook, sta ik voor het stoplicht, ik ga maar in de linker rij staan want de rechterrij was nogal lang met vrachtwagens. Licht gaat op groen, ik rij weg zie dat de rechter rij niet hard mee komt dus ik denk dan ga ik maar naar rechts terug, haalt die mongool het in zijn hoofd om mij in de bocht rechts in te halen en nog te toeteren ook, vuile hufters zijn het. Moge lijen dat ze zich om een boom heen vouwen.
Dude, leer lezen ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand jou rechts in kan halen dan rij JIJ ONNODIG links!!!!!
DUDE, LEEER RIJDEN! waarom verwissel je niet van baan... omdat het een bocht is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dude, leer lezen ofzoIk ga niet van baan verwisselen als ik door een bocht ga. Dat deed die pauper achter mij dus wel en haalde mij vervolgens rechts in waardoor ik niet naar rechts kon. Moet ik het spellen?
Nou dan zou ik nog maar eens rijlessen gaan nemen want van baan verwisselen in een bocht op een kruising mag namelijk nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef rival het volgende:
[..]
DUDE, LEEER RIJDEN!!!!! waarom verwissel je niet van baan... omdat het een bocht is??????
punt blijft, slome mensen horen op de rechterbaan!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan zou ik nog maar eens rijlessen gaan nemen want van baan verwisselen in een bocht op een kruising mag namelijk nietAls je op de linkerbaan zit, links uitkomen, dan terug naar rechts
Maar had niet gezegd dat het om een kruising ging, dus misschien vandaar de verwarring. Punt blijft, hij haalt mij rechts in en ik reed niet onnodig links. Klaar.
Ik wilde ook op tijd terug naar rechts maar omdat meneertje haast had vond hij het nodig om me rechts in te halen, maar ja jij bent er blijkbaar ook zo een dus maak ik er geen woorden aan vuil. Daarbij, ook al ben ik "sloom" ik betaal ook gewoon wegenbelasting en heb ook gewoon recht op de linkerbaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
punt blijft, slome mensen horen op de rechterbaan!of moeten op tijd terug naar rechts, zodat een ander er gemakkelijk links voorbij kan. tsjah als jij zown treuzelaar bent die na 3 uur weer naar rechts gaat geef ik de rechts inhaler groot gelijk!
![]()
Daar ga je al foutquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
nou heb ik altijd geleerd dat diegene die op de rontonde rijden voorrang hebben
en volgens je profiel moet jij van '81 zijn? laat me niet lachen, iemand van 24/25 met zo'n slecht verkeersinzicht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
punt blijft, slome mensen horen op de rechterbaan!of moeten op tijd terug naar rechts, zodat een ander er gemakkelijk links voorbij kan. tsjah als jij zown treuzelaar bent die na 3 uur weer naar rechts gaat geef ik de rechts inhaler groot gelijk!
![]()
Hihihi; Dat is ook toevallig. Dat de tegenpartij ook op Fok! zit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
Niet zeiken over mijn ford mondeo he...
Jij moest zo nodig heel langzaam de rotonde oprijden, ik had zoiets van ja daaahaaag ik ga niet wachten en dan ga jij nog toeteren ook.![]()
O god, daar heb je weer zo`n dure-leasebak-rijder-die-denkt-de-beste-automobilist-in-Nederland-te-zijn-figuur.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
omgquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hihihi; Dat is ook toevallig. Dat de tegenpartij ook op Fok! zit.
Zo zie je maar weer hoe klein de wereld kan zijn...
Ongelooflijk dat deze fout van de TS niet eerder werd opgemerkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Solomon het volgende:
Mensen op een voorrang hebben sowieso geen voorrang! Alleen als er haaietanden en voorrangsbord staan. Dat is in de meeste gevallen gelukkig zo, maar anders heeft dus verkeer van rechts voorrang!
Slechte humorquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ongelofelijk hequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ey doe jij es mee aan de stampedequote:
Mensen die geen richting aangeven moeten dood. Nu. Pijnlijk. Kreperend. Ik haat ze. Echt, er is niets waar ik me meer aan erger.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Verder is er geen hond die richting aangeeft. Ik heb iig uit de Kampioen geleerd dat ik pas richting moet aangeven als ik de rotonde verlaat![]()
Eens kijken...quote:Look out...most drivers don't signal lane changes
Among reasons given in survey: "Too lazy" and "adds excitement."
March 15, 2006: 1:06 PM EST
NEW YORK (CNNMoney.com) - If it seems to you that a lot of drivers fail to signal before changing lanes on the highway, a recent survey provides confirmation. As if you needed it.
In a survey conducted by Response Insurance, 57 percent of American drivers admitted that they don't use their turn signal when changing lanes. Some of them, about seven percent, say that not signaling "adds excitement to driving."
About 42 percent of signal-free lane changers say they simply don't have time to signal before moving over, while 23 percent admit that they are just too lazy to bother.
Fear of forgetting to turn off the signal after changing lanes keeps 17 percent of non-signalers from doing the right (or left) thing while 11 percent say they're too busy changing lanes a lot to use their signal.
The survey also revealed that men are much more likely to change lanes without a signal than women. Sixty-two percent of men swerve without signaling while 53 percent of women admit to the practice. Older drivers are also more likely to signal before changing lanes than younger drivers.
"The bottom line is that most drivers are failing to see the importance of using their turn signals," Response Insurance CEO Mory Katz said in a company announcement. "But they are doing so at their own peril -- and the peril of others -- since their unanticipated actions cause crashes."
The survey was conducted among 1,000 adults and has a 3 percent margin of error.
Ga jij nou maar snel sleutelen aan je golfje uit 1980quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Dat is altijd zo mooi he dat mensen het altijd maar afschuiven op een ander. Ben met je eens dat je rustig moet blijven in het verkeer maar in het verhaal van TS is die Mondeo toch echt fout bezig geweest. Die haaietanden staan er niet voor niks, dat hij dat gaat negeren is dan niet je eigen fout. Daarbij greep TS in, had hij/zij dat niet gedaan was er een ongeluk gebeurt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Voorrang verleen je, dat eis je niet op! Gewoon rustig blijven in het verkeer. Als jij vol in de ankers moest, reed je zelf ook veel te snel op die rotonde af. Kijk eerst eens naar wat je zelf fout doet, voor je op een ander begint te zeiken!!
of je leest gewoon even wat er staatquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand jou rechts in kan halen dan rij JIJ ONNODIG links!!!!!
of met de sigaretten aanstekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom ben je hem niet achternagereden, uit zijn auto gesleurd en bewerkt met je aardappelmesje ? OM vervolgens 0800-tuig te bellen vanwege asociaal rijgedrag.
Ik kan me dat wel voorstellen. Maar als je door een dergelijke actie gewond raakt of in een rolstoel terecht komt, schiet je daar ook niet veel mee op. Mijn gezondheid gaat nog altijd boven mijn gelijk, denk ik altijd maar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb inderdaad soms ook zin om gewoon een oude bak te kopen en dan eens niet de fout van een ander op te vangen.
Dus omdat jij bang bent dat hij niet op tijd remt, ga je in de ankers. Hij ziet dat, en denkt: die muts durft niet, dan ga ik wle eerst. Je hebt voorrang, dus jij moet doorrijden, niet in de ankers, en niet toeteren. Als ie nog op tijd op z'n werk wil komen, remt ie echt wel. Nu minachtte hij je gewoon.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
dus ik denk No Way dat die op tijd stil gaat staan om mij voorrang te geven dus vol in de ankers en flink toeteren. Die gast in zijn lelijke Ford Mondeo schiet echt op enkele centimeters langs me, doet geen moeite om te remmen en kijkt ook niet even mijn kant op voor een sorry of misschien ook maar een bevestiging dat ik daar rij, dat ie me ziet...stel je voor.
hoezo, beste, waar slaat dat op, maar meestal hebben die wel de meeste ervaring (veel kilometers enzo), en ze rijden tenminste door. niet allemaal natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O god, daar heb je weer zo`n dure-leasebak-rijder-die-denkt-de-beste-automobilist-in-Nederland-te-zijn-figuur.
Ik heb op rijles geleerd al voor de rotonde richting aan te geven... richting de vervolgroute, en dan op de rotonde aan te geven dat jje eraf gaatquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Rotondes zijn echt bloedlink.
Laatst kwam er ook iemand met een noodgang van rechts. Ik weet echt niet hoe ik 'm heb ontweken, het scheelde verdomde weinig. Veel mensen hebben geen enkel inschattingsvermogen, denken: oh het gaat nog wel, of anders interesseert het ze geen fluit dat jij vol in de remmen moet.
Wat me ook opvalt: mensen die weer zo allejezus traag een rotonde nemen dat ze daarmee óók het overige verkeer hinderen![]()
Verder is er geen hond die richting aangeeft. Ik heb iig uit de Kampioen geleerd dat ik pas richting moet aangeven als ik de rotonde verlaat![]()
Precies, dat doe ik dus ook altijd. Laat ze me maar vol aanrijden; ik zal daar nooit heel veel slechter van worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:18 schreef Inorbit het volgende:
Over de rotonde, als je voorrang hebt gewoon er voor gooien, laat hem lekker schrikken. hij gaat heus wel in de ankers hoor. ik moet elke dag over een rotonde waar ze automatisch aannemen dat je rechtdoor gaat, maar ik ga 3 kwart. gewoon er voor gooien teringleiers ik geef toch geen richting aan.
Rijles.... je houdt je er 2 weken aan als je je rijbewijs gehaald hebt, en dan ga je je eigen rijstijl creeren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:24 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb op rijles geleerd al voor de rotonde richting aan te geven... richting de vervolgroute, en dan op de rotonde aan te geven dat jje eraf gaat
Klopt... Maar ik geef wel fatsoenlijk richting aan... als ik er aan denkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Rijles.... je houdt je er 2 weken aan als je je rijbewijs gehaald hebt, en dan ga je je eigen rijstijl creeren.
Bij rijles rem je ook af bij een overzichtelijke weg van rechts, terwijl je al op een kilometer afstand ziet of er iemand aankomt. Nu rij je er gewoon met 80 langs.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef Yozzz het volgende:
En dan had die Mondeo ook nog zo´n lelijke paintspray en een neon op het dak!
[afbeelding]
Weet ik wel, daarom heb ik dat ook nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen. Maar als je door een dergelijke actie gewond raakt of in een rolstoel terecht komt, schiet je daar ook niet veel mee op. Mijn gezondheid gaat nog altijd boven mijn gelijk, denk ik altijd maar.
niettemin is die klojo op die rotonde een levensgrote hufter
En omdat je veel ervaring hebt mag je maar anderen van de weg afdouwen en asociale acties uithalen? Meestal is de ervaring die ze op hebben gebouwd een houding van "dat kan nog wel ff" dus zo veel waarde hecht ik niet aan die zogenaamde ervaring of is dat tegenwoordig ook een gave dat je auto's op een haartje na mist?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:18 schreef Inorbit het volgende:
[..]
hoezo, beste, waar slaat dat op, maar meestal hebben die wel de meeste ervaring (veel kilometers enzo), en ze rijden tenminste door. niet allemaal natuurlijk.
Ik vind medeweggebruikers tof als ze maar naar rechts gaan.
mensen die invoegen op de linker baan terwijl je met 160 aan komt zeilen, wacht dan ff die 2 seconden zodat ik niet in de ankers hoefquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik wel, daarom heb ik dat ook nog nooit gedaan
[..]
En omdat je veel ervaring hebt mag je maar anderen van de weg afdouwen en asociale acties uithalen? Meestal is de ervaring die ze op hebben gebouwd een houding van "dat kan nog wel ff" dus zo veel waarde hecht ik niet aan die zogenaamde ervaring of is dat tegenwoordig ook een gave dat je auto's op een haartje na mist?
Iedereen heeft evenveel recht op de weg als een ander, dus verlangen dat anderen maar doorrijden of opzouten naar rechts (in geval van echt inhalen dan, niet onnodig links rijden) is not done. Paupers die bij mij achter op komen zeilen met een <insert dure/asociale (lease)bak>, al claxonerend en groot licht makend terwijl ik gewoon aan het inhalen ben mogen van mij per direct van de weg gehaald worden.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar 8 van de 10 gevallen wel. Daarbij hoe groter de bak, hoe meer ze recht denken te hebben op iedere centimeter asfalt.
Of rij gewoon 120. Pauper.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:50 schreef Inorbit het volgende:
[..]
mensen die invoegen op de linker baan terwijl je met 160 aan komt zeilen, wacht dan ff die 2 seconden zodat ik niet in de ankers hoef![]()
Je mag ook geen 160 rijden, dus is het je eigen schuld dat je in de ankers moet, maar goed je hebt ook van die gasten die met 80 (rijdend achter een vrachtwagen) ineens hun auto ervoor gooien terwijl je met 120 eraan komt... dus ik snap wel wat je bedoeld in dit geval. Tegenwoordig houd ik die mensen dan ook goed in de gaten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:50 schreef Inorbit het volgende:
[..]
mensen die invoegen op de linker baan terwijl je met 160 aan komt zeilen, wacht dan ff die 2 seconden zodat ik niet in de ankers hoef![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hier in de buurt is ook een rotonde die dat gedrag blijkbaar aantrekt.
Tip van de dag:
Koop een oude (sloop)auto voor 50¤ en rij die ervoor. Instant kassa. Als je dat een paar keer doet kun je aardig wat verdienen kan ik je zeggen. Ik heb zo op een dag op een rotonde 3 auto's plat laten rijden. Totaal bijna 2000 winst. Je zou er bijna je baan van kunnen maken, en in principe doe je nix fout.
zorg eens dat het verkeer doorstroomd trut. ik houd er niet van andere mensen op te houden. dus als er eindelijk ruimte komt na de file dan zorg ik dat niemand op mij hoeft te wachten.quote:
Juist wel, twee voordelen:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Breng die uitkeringstrekkers nu niet op ideeën
![]()
3 op 1 dag? Het zou bijna gaan opvallenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hier in de buurt is ook een rotonde die dat gedrag blijkbaar aantrekt.
Tip van de dag:
Koop een oude (sloop)auto voor 50¤ en rij die ervoor. Instant kassa. Als je dat een paar keer doet kun je aardig wat verdienen kan ik je zeggen. Ik heb zo op een dag op een rotonde 3 auto's plat laten rijden. Totaal bijna 2000 winst. Je zou er bijna je baan van kunnen maken, en in principe doe je nix fout.
Ja en dan? Het is niet mijn schuld dat die mensen niet opletten/asociaal gedrag vertonen. Ik rijd heel simpel op een voorrangsweg en als dan iemand denkt "och die wacht nog wel effe" of "daar kan ik net langs" dan kan ik daar weinig aan doen. Als je een nieuwe auto hebt dan trap je natuurlijk op de rem omdat je zo iemand niet erin wilt hebben. Maar het hoeft niet. Weet jij dat die sukkel gewoon doorrijd terwijl jij voorrang heeft? Neuh.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
3 op 1 dag? Het zou bijna gaan opvallen![]()
...je vervolgens met hoge snelheid boven op een andere auto knalt waardoor er weer een file ontstaat waardoor er een heleboel mensen staan te wachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef Inorbit het volgende:
[..]
zorg eens dat het verkeer doorstroomd trut. ik houd er niet van andere mensen op te houden. dus als er eindelijk ruimte komt na de file dan zorg ik dat niemand op mij hoeft te wachten.![]()
Op de plek waar hij reed en met de snelheid die hij had was ie pas na de rotonde tot stilstand gekomen had ie al willen remmen. Ik remde al op het laatste moment en dat was echt alleen al omdat ik d8 van dit gaat gegarandeerd een klapper worden als ik nu niet even flink op het rempedaal ga staan, want volgens mij ziet ie me echt totaal niet. Hij had dus ook nooit kunnen zien of ik wel of niet ging remmen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus omdat jij bang bent dat hij niet op tijd remt, ga je in de ankers. Hij ziet dat, en denkt: die muts durft niet, dan ga ik wle eerst. Je hebt voorrang, dus jij moet doorrijden, niet in de ankers, en niet toeteren. Als ie nog op tijd op z'n werk wil komen, remt ie echt wel. Nu minachtte hij je gewoon.
leermoment hè!![]()
Netjes is het natuurlijk niet van die kutyup
Ik snap je redenering, maar als ik agent was zou ik wel raar opkijken als ik jouw naam 3x op 1 dag met verschillende auto's bij een ongeluk tegen zou komen. Ik zou dan bijna denken dat je het zelf opzoekt..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:31 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ja en dan? Het is niet mijn schuld dat die mensen niet opletten/asociaal gedrag vertonen. Ik rijd heel simpel op een voorrangsweg en als dan iemand denkt "och die wacht nog wel effe" of "daar kan ik net langs" dan kan ik daar weinig aan doen. Als je een nieuwe auto hebt dan trap je natuurlijk op de rem omdat je zo iemand niet erin wilt hebben. Maar het hoeft niet. Weet jij dat die sukkel gewoon doorrijd terwijl jij voorrang heeft? Neuh.
jah heh, iedereen die harder rijd als de voor 65+ers bedoelde snelheidslimieten crasht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
...je vervolgens met hoge snelheid boven op een andere auto knalt waardoor er weer een file ontstaat waardoor er een heleboel mensen staan te wachten![]()
Nee, dat jij vindt dat het wel kan is iets heel anders. Er hoeft niet altijd een ongeluk te gebeuren, maar dat komt mede omdat anderen die fouten opvangen. En ja auto's kunnen inderdaad 160, sommigen kunnen ook 200. Maar ja een een mes kan gebruikt worden om iets te snijden maar ook om iemand mee te vermoorden... wat ik bedoels is dat iets kan niet wil zeggen dat je het dan ook maar gewoon moet doen. En ach ik rijd ook wel eens 140 maar goed ik ga dan vervolgens niet lopen zeiken dat iemand zijn auto er voor gooit want dan had ik geen 140 moeten rijden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:55 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah heh, iedereen die harder rijd als de voor 65+ers bedoelde snelheidslimieten crasht.
het nederlandse verkeersborden beleid is er op gebouwd dat ze nergens voor aansprakelijk gesteld kunnen worden. dus alles is op supersafe. zoiezo, wat maakt het uit als je op een recht leeg stuk snelweg 120 of 160 rijd? auto's van tegenwoordig kunnen die snelheid wel aan hoor
ik rij een golf tdi leasebak. dus het zegt helemaal niks. en die bmw rij ik in het weekend en dat voor plezier, en daar word ik blij van en laat ik oma'tjes oversteken en kan ik overal om lachen, dus dat is gewoon een dom vooroordeel. iedereen is anders, je kan geen grote groep over 1 kam scheren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat jij vindt dat het wel kan is iets heel anders. Er hoeft niet altijd een ongeluk te gebeuren, maar dat komt mede omdat anderen die fouten opvangen. En ja auto's kunnen inderdaad 160, sommigen kunnen ook 200. Maar ja een een mes kan gebruikt worden om iets te snijden maar ook om iemand mee te vermoorden... wat ik bedoels is dat iets kan niet wil zeggen dat je het dan ook maar gewoon moet doen. En ach ik rijd ook wel eens 140 maar goed ik ga dan vervolgens niet lopen zeiken dat iemand zijn auto er voor gooit want dan had ik geen 140 moeten rijden.
Maar goed, jij rijd BMW dus 'nuff said.Jij bevestigd het vooroordeel weer.
![]()
Tsja, het valt misschien op, maar wat willen ze doen? Ik sta volledig in mijn recht als ik aan word gereden door iemand die mij voor had moeten laten. Je moet het natuurlijk niet elke dag doen. En als je geluk hebt regelen ze het buiten de verzekering om, dan weet niemand het behalve jij en degene die zo vriendelijk was je geen voorrang te geven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik snap je redenering, maar als ik agent was zou ik wel raar opkijken als ik jouw naam 3x op 1 dag met verschillende auto's bij een ongeluk tegen zou komen. Ik zou dan bijna denken dat je het zelf opzoekt..
Je hebt echt 3 oude auto's gekocht om ze met voorbedachte rade kapot te laten rijden?
Je dwingt helemaal niemand rechts te gaan inhalen, daar kiezen ze nog altijd zelf voor natuurlijk. Ik doe het zelf ook, big deal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef Inorbit het volgende:
het is gevaarlijker om langzaam links te rijden. want dan dwing je sommigen rechts te gaan inhalen wat wel voor een gevaarlijke situatie zorgt.
Ik veroordeel je niet hoor, ik vind het juist een geweldig ideequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Tsja, het valt misschien op, maar wat willen ze doen? Ik sta volledig in mijn recht als ik aan word gereden door iemand die mij voor had moeten laten. Je moet het natuurlijk niet elke dag doen. En als je geluk hebt regelen ze het buiten de verzekering om, dan weet niemand het behalve jij en degene die zo vriendelijk was je geen voorrang te geven.
En ja, ik heb dat echt gedaan, ik had het nog wel vaker gedaan als ik meer goedkope auto's had weten te staan toen. Vooral omdat ik ontieglijk de schijt kreeg van mensen die geen voorrang geven. En ik kan je zeggen dat het dan ook nog best oplucht als je ze dan eindelijk eens op een hardere manier terecht kan wijzen.
Kijk, het is natuurlijk wel fout van de ene kant. Maar als iedereen gewoon voorrang geeft is dat probleem ook opgelost.
dwingen is inderdaad wat overdreven, maar het vraagt er wel om. ik heb nooit echt haast ofzo, dus rechts inhalen doe ik niet zo vaak, maar ik begrijp mensen wel die het wel doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je dwingt helemaal niemand rechts te gaan inhalen, daar kiezen ze nog altijd zelf voor natuurlijk. Ik doe het zelf ook, big deal.
Ook als de hele linkerbaan vol is omdat er op de rechterbaan een vrachtwagen rijdt (400 meter ervoor), haal ik gewoon de hele file rechts in om daarna pas in te voegen. Lekker belangrijk.
Vast geen student Nederlandsquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:40 schreef Solomon het volgende:
en heb niet de financiele middelen om me ook maar een kleine boete te permiteren (student)..
Als zij jou rechts voorbij kunnen dan was je ook fout, want dan had jij daar reschts moeten rijden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
of je leest gewoon even wat er staat
En er zijn ook zat van die klootzakken die afstand bewaren zien als onnodig links rijden, en dan vinden dat ze er maar rechts voorbij moeten
Jij moet misschien even leren lezenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als zij jou rechts voorbij kunnen dan was je ook fout, want dan had jij daar reschts moeten rijden.
Afstand houden hoor je op de rechterbaan te doen, inhalen op de linker baan.
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik het nooit doe he(links afstandhouden dus
)
Mensen die denken dat ze geen fouten maken in het verkeerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik rij een golf tdi leasebak. dus het zegt helemaal niks. en die bmw rij ik in het weekend en dat voor plezier, en daar word ik blij van en laat ik oma'tjes oversteken en kan ik overal om lachen, dus dat is gewoon een dom vooroordeel. iedereen is anders, je kan geen grote groep over 1 kam scheren.
trouwens als ik 160 rijd maak ik geen fouten. als iemand anders zo lomp is om vervolgens niet de moeite te nemen mijn snelheid in te schatten. dan los ik dat zelf op door te remmen. en het kan ook gewoon, overzichtelijk situatie, niks aan de hand. het is gevaarlijker om langzaam links te rijden. want dan dwing je sommigen rechts te gaan inhalen wat wel voor een gevaarlijke situatie zorgt.
Wat is het verschil tussen 120 en 160? Als er wat gebeurt ben je toch in 90% van de gevallen zo dood als een rietje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze geen fouten maken in het verkeerGa jij je maar heel snel schamen ergens in een hoekje. Mensen hoeven namelijk niet te verwachten dat een auto met 160 voorbij komt scheuren.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
aupers die bij mij achter op komen zeilen met een <insert dure/asociale (lease)bak>, al claxonerend en groot licht makend terwijl ik gewoon aan het inhalen ben mogen van mij per direct van de weg gehaald worden.
schiet op man, dat jij je auto niet beheerst betekent niet dat ik dat ook niet kan. hardrijden met kleine mate is niks mis mee zolang je genoeg reactie ruimte houd en goed op blijft letten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze geen fouten maken in het verkeerGa jij je maar heel snel schamen ergens in een hoekje. Mensen hoeven namelijk niet te verwachten dat een auto met 160 voorbij komt scheuren.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef Natalie het volgende:
Sommige mensen kunnen gewoon niet rijden.
Dan hoop ik voor jou dat je mij niet tegen komt, want een fietser/brommer/scooter/whatever die snel voor me gaat rijden die rijd ik gewoon plat. En nee dan kun je niet snel een kras erop zetten want ik rijd gewoon door.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ik steek nooit me hand uit op rotondes, en als ik op het fietspad rijd ga ik snel voor ee auto rijden zodat ik over de hele rotonde kan rijden ipv het fietspad op de rotonde.
Idd sommige gasten komen kenker hard aan op een rotonde, ik let natuurlijk wel op voordat ik een rotonde opga, maarja als je gewoon over de weg rijd bij een rotonde heb je ook weinig kans dat iemand zomaar afslaat
En jij moet misschien niet blaten als er toch niets zinnigs uitkomt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet misschien even leren lezende post waar het om ging bedoel ik dan. Dan had je begrepen waarom ik links reed en hoe ik rechts werd ingehaald.
Was iig wel een donkere.....donkergrijs of hij was toe aan een wasbeurt. Btje een nerd die achter het stuur zat. Echt zo iemand waarvan je verwacht dat ie iets onbelangrijks met computers doet. En denk idd niet ouder dan een jaar of 30-35.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:36 schreef dscx het volgende:
Hmm..
- Klojo
- Den Haag
- Mondeo
Zwarte Mondeo toevallig? Lichte (Creme) bekleding en een man van +/- 30 jaar?
Klinkt als een collega van me... Een doodrijder pur sang...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je mij niet tegen komt, want een fietser/brommer/scooter/whatever die snel voor me gaat rijden die rijd ik gewoon plat. En nee dan kun je niet snel een kras erop zetten want ik rijd gewoon door.
En zeg niet dat je mij toch nooit tegenkomt want ik woon in de buurt van maastricht.
Als jij het nou eens gaat uitproberenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]alsof je echt over iemand heen gaat rijden
Ik geef je een koekje als je zn banden lek steektquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef dscx het volgende:
Yep.. best kans dat 't mn collega was ja...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik geef je een koekje als je zn banden lek steekt![]()
Ik rem ook echt niet meer voor die teringlijers die met zn 2en op een scooter op zoek zijn naar oude vrouwtjes om van hun tasje te beroven en daarbij denken alles te kunnen maken op de weg. Tot nu toe heb ik er pas 1 hoeven aanrijden, maar dat worden er ongetwijfeld meer. Ik heb geen zin meer om te riskeren iemand achterop te krijgen omdat 1 of andere teringdebiel op een scooter zn compleet eigen setje regels heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Er helemaal overheen misschien niet. Als ik het betreffende persoon maar goed aan de kant ram is het al goed. Voel ik nix van.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Net zoals die mevrouw die beroofd werd toen ze in haar auto wilde stappen en zij snel achteruitreed en iemand toen doodreed? Wat is er toen met haar gebeurd? Geen bloemen of speldje maar een aanklacht wegens doodslag he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik rem ook echt niet meer voor die teringlijers die met zn 2en op een scooter op zoek zijn naar oude vrouwtjes om van hun tasje te beroven en daarbij denken alles te kunnen maken op de weg. Tot nu toe heb ik er pas 1 hoeven aanrijden, maar dat worden er ongetwijfeld meer. Ik heb geen zin meer om te riskeren iemand achterop te krijgen omdat 1 of andere teringdebiel op een scooter zn compleet eigen setje regels heeft.
Wel eens overwogen om van de andere kant te bekijken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Er helemaal overheen misschien niet. Als ik het betreffende persoon maar goed aan de kant ram is het al goed. Voel ik nix van.
![]()
Van de kant van diegene die er nog ff snel voor wil terwijl dat niet mag/kan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel eens overwogen om van de andere kant te bekijken?
Ik kan je ook verhalen vertellen over mensen die scooterrijders zo haten dat ze elk scooterrijder een lesje willen leren, ondanks of een scooterrijder nou voorbeeldig rijdt of niet.
Oke, je staat dus niet voor open om de andere kant te zien, zal er verder ook geen energie in steken ook om je 1 en ander duidelijk te maken. Succes met het overrijden....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:52 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Van de kant van diegene die er nog ff snel voor wil terwijl dat niet mag/kan?
Waarom zou ik, als ik hem dan "per ongeluk" raak mag hij nog gaan betalen ook. En ik vind het ook niet gek dat er zulke mensen zijn. Ik kom vaak genoeg van die kutzakken tegen die menen dat ze met hun raceplee de man zijn en overal voorrang dienen te krijgen. Het is me tot nu toe nog niet gelukt er zo een onder te krijgen maar ik ga echt niet remmen voor zo'n triangelmaikuuul.
En vrijspraak inderdaad, maar express achteruit rijden om iemand te raken is toch even iets anders dan iets te laat remmen als een roekeloze scooter vlak voor je auto de weg denkt over te kunnen steken omdat ie kennelijk snel weg moet. Voor dat soort tuig ga ik echt geen noodstop meer maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Net zoals die mevrouw die beroofd werd toen ze in haar auto wilde stappen en zij snel achteruitreed en iemand toen doodreed? Wat is er toen met haar gebeurd? Geen bloemen of speldje maar een aanklacht wegens doodslag he?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb inderdaad soms ook zin om gewoon een oude bak te kopen en dan eens niet de fout van een ander op te vangen.
Goedzo, en bedankt. Prettige dag verder!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, je staat dus niet voor open om de andere kant te zien, zal er verder ook geen energie in steken ook om je 1 en ander duidelijk te maken. Succes met het overrijden....
Whehe, als ik een kras in deze auto krijg laat ik hem mooi zitten, dus niks dokken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef Maikuuul het volgende:
Haha als iemand me van me scooter rijd onthoud ik kenteken en zeg dat ik express ben aangereden natuurlijk > dus dat word zitten + me brommer heeft geen schade want het is bijna onmogelijk om met een Fox schade te krijgen, en jij hebt een lekkere diepe kras in je auto die je maar voor 1000 euro laat spuitenja jongens
zo gaat dat tegenwoordig
De politie doet onderzoek, en als dan blijkt dat jij geen voorrang gaf is er maar 1 eikeltje de lul.. Het gaat er namelijk niet om express brommers aan te rijden, maar om brommers aan te rijden die je eigenlijk tot een noodstop dwingen omdat ze schijt hebben aan de regels. Dan heb je als automobilist dus wettelijk gezien geen schuld, maar kan de bromfietser opdraaien voor de schade aan jouw auto.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef Maikuuul het volgende:
Haha als iemand me van me scooter rijd onthoud ik kenteken en zeg dat ik express ben aangereden natuurlijk > dus dat word zitten + me brommer heeft geen schade want het is bijna onmogelijk om met een Fox schade te krijgen, en jij hebt een lekkere diepe kras in je auto die je maar voor 1000 euro laat spuitenja jongens
zo gaat dat tegenwoordig
Je kan veel zeggen maar helaas voor jou rijd ik dan gewoon gelijk naar het politiebureau waar ik zeg dat iemand me geen voorrang gaf, dat ik hem heb aangereden en dat ik van de schrik ben weggereden. Volkomen legaal en dan komen ze JOU zoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef Maikuuul het volgende:
zo gaat dat tegenwoordig
Niet? Ik heb de eerste al op mn motorkap gehad. Zo'n mongool die dacht dat ie voorrang had van links. Sorry, maar dat had ie niet en dat vond de politie ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
Der is ook zoiets als ooggetuigen
Maar natuurlijk is het hier stoere praat op het forum maar int echt gaat niemand iemand aanrijden dusss
Maar toen hij snel naar je auto naderde was je fallus gevult met urine van angst, toen hij op de motorkap lag begon je te huilen, in paniek belde je de politie. Je verzorgde de jongen op je motorkap alsof het je eigen kind was en vroeg of alles oke was, ook streelde je door zijn haren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:10 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Niet? Ik heb de eerste al op mn motorkap gehad. Zo'n mongool die dacht dat ie voorrang had van links. Sorry, maar dat had ie niet en dat vond de politie ook.
Ja, en die ooggetuigen zien dus ook dat jij er nog effe snel voor wilde. DUH!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
Der is ook zoiets als ooggetuigen
Maar natuurlijk is het hier stoere praat op het forum maar int echt gaat niemand iemand aanrijden dusss
Ik hoop nog steeds dat je er zo overdenkt als je nagaat dat het leasers helemaal niets kan schelen omdat dat juist een groot voordeel is van leasen, bak total los? Jammer, vervangend exemplaar. Of je betaald geen cent schade als hij niet grandioos verneukt is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb inderdaad soms ook zin om gewoon een oude bak te kopen en dan eens niet de fout van een ander op te vangen. Het zijn ook altijd van die zakenpaupers in hun dure lelijke leasebakken.
Je vergeet te melden dat ik keihard stond te janken, en hem uit vrije wil een flinke schadevergoeding heb betaald ivm de geleden emotionele schadequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar toen hij snel naar je auto naderde was je fallus gevult met urine van angst, toen hij op de motorkap lag begon je te huilen, in paniek belde je de politie. Je verzorgde de jongen op je motorkap alsof het je eigen kind was en vroeg of alles oke was, ook streelde je door zijn haren.
Dus niet stoer doen
Ziehier de nieuwe kloon van maikuuul, vers van de pers en pas 2 berichten. Nieuwer vind je ze niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:19 schreef teehee het volgende:
maikuuul, kben geen vieze stalker hoor xD ik moet alleen effe zeggen dat je pwned ^^
Voor mij mag jij om 12 uur naar het gerechtsgebouw, maar of ik er ben is een tweedequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:15 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ja, en die ooggetuigen zien dus ook dat jij er nog effe snel voor wilde. DUH!
En als je niet gelooft dat ik dat doe dan daag ik je uit om morgen op de rotonde voor het gerechtsgebouw om 12:00 te gaan wachten totdat ik daar langskom. Mag je proberen of ik je niet omrij. Ik rijd in een hele grote pickup, precies zo een:
[afbeelding]
Alleen dan een paar deuken en krassen.
Laat ik het zo zeggen, ik geef je 10 euro als je het probeert, maar de gevolgen zijn voor jouw rekening...
Ik rijd daar elke dag dus mij boeit het nixquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor mij mag jij om 12 uur naar het gerechtsgebouw, maar of ik er ben is een tweede
Teehee allergoeiste stalkende vriend, dat hoefje me niet te vertellen dat weet ik zelf ook
Neuh, daarom heb je pas een paar minuten geleden geregistreerd, heb je pas 2 posts die je gelijk na je registreren maakte en staan ze toevallig allemaal hier. Duidelijk dat je dan geen kloon bent.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef teehee het volgende:
kben geen kloon hoor ^^
Kloon betekend een dubbel account op 1 ip. Wat dus officieel niet mag. Als je geen kloon van maikuuul bent dan ben je een kloon van iemand anders.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef teehee het volgende:
kloon betekend dat ik hem nadoe, en ik kan je zeggen dat ik niet hendig sjiek slip op m'n scooter
Ik lul altijd tegen mezelf, vind ik gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik rijd daar elke dag dus mij boeit het nix![]()
Trouwens, begin je nu al met jezelf te lullen?
[..]
Neuh, daarom heb je pas een paar minuten geleden geregistreerd, heb je pas 2 posts die je gelijk na je registreren maakte en staan ze toevallig allemaal hier. Duidelijk dat je dan geen kloon bent.
Ja verder nog iets, BULLSHIT! Doorrijden na ongeval is strafbaar. Niks schrik of goh, dus dat was die hobbel in de weg en al dat geschreeuw?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar helaas voor jou rijd ik dan gewoon gelijk naar het politiebureau waar ik zeg dat iemand me geen voorrang gaf, dat ik hem heb aangereden en dat ik van de schrik ben weggereden. Volkomen legaal en dan komen ze JOU zoeken.
Daarbij is die fox van jou nix meer waard als hij in onzachte aanraking met een auto is geweest. En mijn dagelijkse vervoermiddel is een dodge w220 pickup met HELE dikke bullbars dus een krasje daarop boeit mij niet. Dat moet jij toch betalen.
Verder nog iets?
Iedereen opzij!! Bloody Hell komt eraan en pikt het niet als iemand toevallig voor op haar ligt en haar rijbaan wilt nemen!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef Bloody_Hell het volgende:
Als jij echt het lef hebt om te proberen voorrang te nemen terwijl ik eraan kom mag je een plaats en tijd opnoemen. Kom je dan echter niet dan kom ik naar de c1000. En niet om een vriendelijk praatje te maken![]()
Iets zegt me dat jij verschrikkelijker rijdt dan een gemiddelde scootergebruiker aangezien je een veelste grote auto hebt (iets te compenseren misschien?)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:15 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
En als je niet gelooft dat ik dat doe dan daag ik je uit om morgen op de rotonde voor het gerechtsgebouw om 12:00 te gaan wachten totdat ik daar langskom. Mag je proberen of ik je niet omrij. Ik rijd in een hele grote pickup, precies zo een:
[afbeelding]
Laat ik het zo zeggen, ik geef je 10 euro als je het probeert, maar de gevolgen zijn voor jouw rekening...
GEEN BULLSHIT. Zolang als je maar direct naar de politie gaat mag je wegrijden bij een ongeval. Of je dat nou doet van de schrik of omdat de andere partij jou bedreigd of wat dan ook. Meld je je echter niet binnen 24uur bij de politie DAN heb je een vet probleem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja verder nog iets, BULLSHIT! Doorrijden na ongeval is strafbaar. Niks schrik of goh, dus dat was die hobbel in de weg en al dat geschreeuw?
Denk je nou serieus dat ik ga afspreken met iemand die me vervolgens omver rijd ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef Bloody_Hell het volgende:
Als jij echt het lef hebt om te proberen voorrang te nemen terwijl ik eraan kom mag je een plaats en tijd opnoemen. Kom je dan echter niet dan kom ik naar de c1000. En niet om een vriendelijk praatje te maken![]()
Nee hoor. Alleen als jij het echt wiltquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik ga afspreken met iemand die me vervolgens omver rijd ?
Nee nee zoiets moetje niet plannen, zoiets gebeurd onverwacht.
OMG! Ze zouden ten 1e die autos van jou moeten verbieden, ten 2e je gelijk aan een leugendetector moeten vastbinden, ten 3e je een stevig beurt moeten geven, dan klink je hopenlijk minder ehm... gefrustreerd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:43 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
GEEN BULLSHIT. Zolang als je maar direct naar de politie gaat mag je wegrijden bij een ongeval. Of je dat nou doet van de schrik of omdat de andere partij jou bedreigd of wat dan ook. Meld je je echter niet binnen 24uur bij de politie DAN heb je een vet probleem.
Hoe ik dit weet? Ervaring. Ik heb al eens zo'n triangelmaikuuul van zijn brommertje afgereden en toen ben ik ook gewoon naar het woutebureau gereden omdat ik geen zin had in schokkende beelden op de vroege morgen. Gewoon uitgelegd dat ik door de schrikreactie ben doorgereden en niet wist wat ik moest.
En trouwens, als ik maikuuul van z'n foxje afrijd als ie me geen voorrang geeft stop ik natuurlijk wel. Om foto's te maken voor op fok.
Morgen moet ik werken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen als jij het echt wilt![]()
Maar ik wil best eens langs de c1000 rijden, wanneer werk je?
Nee hoor, valt allemaal wel mee. Ik heb alleen een hekel aan mensen die voorrang nemen terwijl dat niet mag. En je gaat me niet vertellen dat jij dat wel relaxt vind als iemand totaal onverwacht zijn fiets/auto/scooter/whatever voor je gezicht plant terwijl je daar helemaal niet op rekend. En die grote auto rijd ik omdat het strontgoedkoop is en ik nog een andere, kleine auto heb die niet zo strontgoedkoop is en ook niet echt geschikt voor dagelijks vervoer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij verschrikkelijker rijdt dan een gemiddelde scootergebruiker aangezien je een veelste grote auto hebt (iets te compenseren misschien?)
Whehehe, jongen ik bedoel niet dat ik erlangs rijd, ik kom natuurlijk ook naar binnen. En ik kom niet om je op je gezicht te meppen of je van je fiets/brommer te rijden. Ik wil wel eens een limburgse fokker in het wild zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken.
Trouwens, wat heb je eraan om langs te rijden ? alsof ik dat zie als ik binnen ben, en nee ik ben niet met de brommer naar het werk. Smorgens ga ik altijd met de fiets.
Jij hebt geld te veel voor de benzine of zo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:15 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die dingen zuipen toch als de tering ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Nee hoor, valt allemaal wel mee. Ik heb alleen een hekel aan mensen die voorrang nemen terwijl dat niet mag. En je gaat me niet vertellen dat jij dat wel relaxt vind als iemand totaal onverwacht zijn fiets/auto/scooter/whatever voor je gezicht plant terwijl je daar helemaal niet op rekend. En die grote auto rijd ik omdat het strontgoedkoop is en ik nog een andere, kleine auto heb die niet zo strontgoedkoop is en ook niet echt geschikt voor dagelijks vervoer.
Meestal nemen ze ook niet zo snel voorrang trouwens als ik in die auto rijd![]()
*PLOP*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:50 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Whehehe, jongen ik bedoel niet dat ik erlangs rijd, ik kom natuurlijk ook naar binnen. En ik kom niet om je op je gezicht te meppen of je van je fiets/brommer te rijden. Ik wil wel eens een limburgse fokker in het wild zien![]()
Smoesjes, met deze dodge ben jij gwoon de file sneller door dan met je andere auto... Geef maar gwoon toe...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:55 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ja dat dacht ik al![]()
Maar die pickup loopt op gas en is oldtimer. Echt heel goedkoop. Zeker in vergelijk met mijn andere auto die niet oldtimer is, niet op gas loopt en 1:7/1:8 verbruikt als ik normaal rijd. Daarbij is die niet echt geschikt als dagelijkse file autotje, beetje veel vermogen en beetje zeldzaam.
Misschien als hij zich eens vergist en me geen voorrang geeftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
*PLOP*
Krabbel je nou terug? Ik verheugde me al op een ik heb maikuuul vermoord fototopic![]()
Bah....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Smoesjes, met deze dodge ben jij gwoon de file sneller door dan met je andere auto... Geef maar gwoon toe...![]()
Als je binnenkomt zie je me al staan alst goed is, check me lollerfotoboek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef Bloody_Hell het volgende:
En dan kom ik na 1 uur als ik klaar ben. Moet ik gewoon rondrennen en maikuuul!! roepen? Of zal ik de eerste de beste bedrijfsleider die ik tegenkom omleggen, dan zie je ook dat ik het ben![]()
Ga je het gesprek ook opnemen om later te posten ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Misschien als hij zich eens vergist en me geen voorrang geeft
Maar voorlopig is hij een limburgse fokker en die zijn geloof ik redelijk zeldzaam ofzo.
Morgen ga ik met hem onder het genot van een dikke joint midden in de c1000 over deze kwestie debatteren.
Als je iemand met een schitterend mooie kuif en een mooie dikke neus ziet, ben ik het, jeweetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ok dit ben ik (betere pic heb ik nu effe niet):
[afbeelding]
Dus als je iemand ziet met een redelijk grote neus en een zwarte jas zal ik het wel zijn![]()
Whehe ok ik heb memo op mijn gsm geval als het goed is. Ik denk alleen dat de meerderheid het niet kan verstaan. Of kals se gein plat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga je het gesprek ook opnemen om later te posten ?das wel lollers
Gewoon Maastrichts he gek jeweetsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Whehe ok ik heb memo op mijn gsm geval als het goed is. Ik denk alleen dat de meerderheid het niet kan verstaan. Of kals se gein plat?
Je bent een vent? Ik maar denken dat je een wijf was....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ok dit ben ik (betere pic heb ik nu effe niet):
[afbeelding]
Dus als je iemand ziet met een redelijk grote neus en een zwarte jas zal ik het wel zijn![]()
Ok bedankt zal ik maar zeggen, en waar heb ik dat aan te danken dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent een vent? Ik maar denken dat je een wijf was....![]()
Volle gaas!! Maar dan ga ik niet dit nu toch al prachtige topic nog verder verneuken en dan zie je me morgen wel effe komen.quote:
Je nicknaam, ik ken veel meisjes die zulke nicknamen hebben. Vergeef je me?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:09 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ok bedankt zal ik maar zeggen, en waar heb ik dat aan te danken dan?
Ok dan is het goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je nicknaam, ik ken veel meisjes die zulke nicknamen hebben. Vergeef je me?![]()
Ja maar VOOR dat ik ga inhalen zijn die gasten nog niet eens in beeld, zo hard komen ze er dan aansjezen. En het gaat er dan ook niet om dat ik 1 auto inhaal, maar vaak een hele rij of een rij vrachtauto's. Dus ja voordat ik daar voorbij ben zit zo'n 160km/u + gastje je al snel op de bumper en dat vindt ie niet leuk maar goed mij heb je er niet mee, ik wordt er niet warm of koud van namelijk, ik blijf rustig inhalen op mijn eigen tempo. Jij bent dan degene die zich uit kwaadheid zit op te vretenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:35 schreef thefunny het volgende:
[..]
Juist ja, is een slecht teken als je dat een keertje gebeurd is, had je in je spiegels moeten kijken VOOR je ging inhalen. Ik heb nog nooit een achterligger aan het toeteren of seinen gekregen. Zelf doe ik dat trouwens ook nooit, maar in een sporadisch geval waarbij ik meer dan 50 km/h in de blokken moet voor het bejaardentoilet op wielen voor me die met 104 een auto in wil halen die 100 rijdt wil ik WEL seinen en claxoneren.
Wie zegt dat ik mijn auto niet goed beheers? Ik houd me gewoon aan de regels en dan wordt ik door paupers zoals jou afgestraft? En Hardrijden met kleine maten is hoogstens 130, 160 noem ik echt geen kleine maten meer hoor. Maar goed, ik heb genoeg Golfjes op de kop, tegen de vangrail of om een boom gezien, wie weet (en zeer hopelijk) ben jij de volgende met je aso weggedrag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef Inorbit het volgende:
[..]
schiet op man, dat jij je auto niet beheerst betekent niet dat ik dat ook niet kan. hardrijden met kleine mate is niks mis mee zolang je genoeg reactie ruimte houd en goed op blijft letten.
Mag ik even staten dat ik die bak echt te geweldig vindtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:15 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik rijd in een hele grote pickup, precies zo een:
[afbeelding]
Nu ga je er zeker zo 1 kopen uit angst da die vieze mondeo jou ALWEER over het hoofd ziet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mag ik even staten dat ik die bak echt te geweldig vindt![]()
Als ik m kwijt kon hier in de buurt had ik allang een veels te grote bak gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu ga je er zeker zo 1 kopen uit angst da die vieze mondeo jou ALWEER over het hoofd ziet?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |