Dat is het. En dat Talpa bashen dus geen nut heeft. En Jack dus niet echt een geldwolf is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:23 schreef BobbyB het volgende:
Niks maar wat TS bedoelt is dat alle andere zenders en producties van Joop net zo erg zijn als Talpa
Gelukkig ben je nog maar 16. Is vast al eens tegen jouw gezegd van je docent nederlands.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Tellorian het volgende:
Wat is dit voor onsamenhangend verhaal?
Wat zeg je????quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef vethard het volgende:
[..]
Is vast al eens tegen jouw gezegd van je docent nederlands.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:15 schreef vethard het volgende:
De zender die Katja Schuurman het nos journaal zou laten presenteren.
Een ban aanvraag is toch een banquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef Herald het volgende:
ik zou hem bannen Breuls
als je je zo gaat gedragen in je eigen topic tief ik er met alle plezier van de wereld een slotje op {quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef vethard het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog maar 16. Is vast al eens tegen jouw gezegd van je docent nederlands.
@descendent1
Dat kan ik niet voor jouw bepalen.
Maar ook ik had een grafhekel gehad aan talpa. Nu is dat toch echt veel minder.
Joop heeft geen zenders en ook geen productiehuis meer. En met Idols heeft ie al helemaal niks te maken, dat is van Blue Circle. En met Jensen ook niet. Dus die klaagzang slaat nergens op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:23 schreef BobbyB het volgende:
Niks maar wat TS bedoelt is dat alle andere zenders en producties van Joop net zo erg zijn als Talpa
Of gewoon helemaal niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Tha_T het volgende:
Ik begrijp er helemaal geen reet van. Ik had dit topic gewoon in GC geopend als ik jou was
Beterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet! [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef vethard het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog maar 16. Is vast al eens tegen jouw gezegd van je docent nederlands.
Nee je snapt het niet. Topicstarter klaagt omdat hij het erg vind dat wij fokkers er (bijna) allemaal ingetrapt zijn. Ik ben alleen momenteel nog bezig te onderzoeken waarin.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Tha_T het volgende:
Ik begrijp er helemaal geen reet van. Ik had dit topic gewoon in GC geopend als ik jou was
Dat scheelt mij weer opstaan om mijn schoenzolen te bekijken. Bedankt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:33 schreef KreKkeR het volgende:
M'n schoenen zijn in ieder geval schoon van onder, dat is alvast een angst minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |