Ik wilde me eerst druk maken om Brigitte Kaandorp, maar ik bedacht me.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef BrauN het volgende:
Ga je ergens anders druk om maken man, knoepert.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
'hoevaak'
zoals verassing bedoel je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:28 schreef RayMania het volgende:
Ongelooflijk hoevaak dit woord fout wordt geschreven in de Nederlandse media.
Ik heb elke dag van deze week een aantal keren het woord 'verassing' gezien in de Sp!ts/Metro/De Telegraaf/Sportweek en Voetbal International.
![]()
Nee hoor. Ik word begraven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
vroeg of laat worden we allemaal verast.
Toch is jouw reactie niet zo verasend..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:31 schreef DuranK het volgende:
Hehe, die fout maakte ook altijd. Erg verassend![]()
Jaun reaktie is wél verasent, had het niet verwachd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch is jouw reactie niet zo verasend..![]()
Het zgn OffTopic Baggerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jaun reaktie is wél verasent, had het niet verwachd.![]()
Nou dan heb je vandaag toch nog iets geleerd!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:56 schreef TC03 het volgende:
Verrassing dus. Oké, ik twijfelde tot nu toe altijd over dat woord.
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nou dan heb je vandaag toch nog iets geleerd!![]()
Je doet het anders best netjes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef B_BOY het volgende:
heb dat altijd met woorden waar meerdere dubbele letters inzitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |