Het siert je, en dat weet je, en dat siert je ook weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben er altijd en overal. En Brechtje is gewoon een rotkind. Sowieso moet niemand zomaar ineens dom gaan doen uit het niets, dan trek ik mn mond wel open, om wie het ook gaat..
Het spijt me, vergeef mequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Copycat het volgende:
Het is Cc!
Potdimme, U denkt precies hetzelfde als ik, waarde heer!quote:
Maar dit keer ging het om Skaai, en das mijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het siert je, en dat weet je, en dat siert je ook weer.
Wat spelen ze goed samen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, da's CeeCee
maar da's wel de tofste van allemaal, samen met Niles
Dát geloof ik graag.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehe, maar Cc is een stuk lekkerder!
Alleen kwaliteitsposts hier s.v.p.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Radiostilte?
Van welke horen zeggen heb je dat?quote:
Erik, je spaart plaatjes van pinguïns!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
Vooral uw feauteauxboek!! En van dat stuk vreten dat zich uw medemod noemt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van welke horen zeggen heb je dat?
![]()
Heeft Ruud de Wild z'n mond voorbij gepraat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef PeRi het volgende:
Hallo, hallo, dit is het mannetje van de radio.
Waarom noem je díé twee?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Ruud de Wild z'n mond voorbij gepraat?
Of Felix Meurders?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Waarom noem je díé twee?
Wie heeft er wel eens een VIP gepaald?
Goedenavond!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |