quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan daar ook niet tegen, het geeft mij altijd een beetje hetzelfde idee als een moeder die aan een zakdoek kwijlt om het gezicht van een kind schoon te maken.
.
.
en dat precies alleen dan met een boek op school !quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan daar ook niet tegen, het geeft mij altijd een beetje hetzelfde idee als een moeder die aan een zakdoek kwijlt om het gezicht van een kind schoon te maken.
.
.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ziet er wel geil uit!![]()
Alleen als een vrouw het doet hè!![]()
Dàt is inderdaad extreem ranzig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Koewam het volgende:
Zakdoeken van katoen of zo die je hergebruikt zijn ook goor trouwens.
Nee hoor mijn vingers zijn soms zo droog, en de blaadjes zitten soms zo aan elkaar dat dat niet gaatquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg goor.
Ik zie het nut van paginalikken ook niet zo. De wrijving van je duim en wijs/middelvinger is toch al genoeg om de bladzijdes van elkaar te krijgen?
Ergens hoor ik ook een belletje rinkelen ... maar volgens mij komt dat belletje uit Eco's In the Name of the Rose .quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef MC het volgende:
was er niet iemand vermoord vroeger in de Nederlandse geschiedenins door vergif op elk hoekje van zn boek te doen? doet me dit aan denken iig
Idd, die film met Sean Connery toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ergens hoor ik ook een belletje rinkelen ... maar volgens mij komt dat belletje uit Eco's In the Name of the Rose .
Okay, dat het soms gewoon even moet, snap ik nog wel. Maar toch niet bij iedere bladzijde, in elk boek?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef Zon het volgende:
Nee hoor mijn vingers zijn soms zo droog, en de blaadjes zitten soms zo aan elkaar dat dat niet gaat
Ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:56 schreef FloggingMolly het volgende:
Idd, die film met Sean Connery toch?
briljant !quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ergens hoor ik ook een belletje rinkelen ... maar volgens mij komt dat belletje uit Eco's In the Name of the Rose .
ik mag jou wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
.
.
Gadver. Mijn oma gaf me vroeger altijd een kattelik. Dat was een washandje wat ook zij gebruikte om haar te wassen en dat ging dan over mn gezicht. Gadverdamme.......quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
.
.
dus jij naar vis ruiken enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:19 schreef MC het volgende:
[..]
Gadver. Mijn oma gaf me vroeger altijd een kattelik. Dat was een washandje wat ook zij gebruikte om haar te wassen en dat ging dan over mn gezicht. Gadverdamme.......
De Naam van de Roosquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef MC het volgende:
was er niet iemand vermoord vroeger in de Nederlandse geschiedenins door vergif op elk hoekje van zn boek te doen? doet me dit aan denken iig
whehe ja die magnetron van hemquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:44 schreef Vector_SLD het volgende:
gebruik jij je vingers maar om je magnetron schoon te maken![]()
Ja das idd ranzigquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef Koewam het volgende:
Stel randdebielen die dat zijn, ben je goor of zo?
Een paar voorbeelden:
-Toets op school. Bij elk blaadje vinger naar je gok, om vervolgens een blaadje uit te delen met zo'n vochtige plek...Stom wijf van Duits.
-Andere leraar die even je bladzijde om wil slaan, en ook naar de vochthol grijpt, om dat gepaard met geluid plaats te laten vinden...
VIES, SMERIG, BAH... viezeriken
Vind dat echt![]()
![]()
...
ik erger me aan mensen die zich irriterenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef Frappelsien het volgende:
Jaaaah!!! Eindelijk... ik irriteer me rot aan mensen die dan doen..
Nooit iemand gevonden die dat ook irritant vind hehe![]()
Boeiendquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
ik erger me aan mensen die zich irriteren![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef BrauN het volgende:
Mijn moeder deed dat ook vaak. Totdat ik haar een keer een ferme klap onder d'r kin gaf toen ze haar vinger weer eens in d'r muil had.
Sindsdien doet ze het niet meer.
Dus ze doet een beetje snot aan haar vingers?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef Koewam het volgende:
Stel randdebielen die dat zijn, ben je goor of zo?
Een paar voorbeelden:
Bij elk blaadje vinger naar je gok, om vervolgens een blaadje uit te delen met zo'n vochtige plek....
Ja, inderdaad, dat is ook zo goor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
.
.
Hallee Bosbeetle, jij zit in de VS hè? Hou je geen log bij ofzo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:51 schreef Bosbeetle het volgende:tis ook niet nodig ! tenminste bij mij niet .... mss heb ik gewoon klamme handen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hallee Bosbeetle, jij zit in de VS hè? Hou je geen log bij ofzo?
Jawel. Dat doet hij. Ga je ook heen? Ik wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hallee Bosbeetle, jij zit in de VS hè? Hou je geen log bij ofzo?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef BrauN het volgende:
Ah, je signature.
Vergeef me mijn luiheid.
Echt? Vertel eens...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel. Dat doet hij. Ga je ook heen? Ik wel.
Boh gek, het koeriersbedrijf waar ik werk rijdt niet op de VS man! We schijnen wel 'internationale koeriersdiensten' te leveren, maar het 'buitenlandste' waar ik met m'n bus geweest ben is Antwerpen en Aachen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vakantie enzo. Kom je dag langs in je bestelbus?
Boeiend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik maak altijd een kleine ezeloortje in de bladzijde wanneer ik moeite heb om de bladzijde om te slaan.
Sorry dat ik ontopic reageer, ik zal het voortaan laten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Boeiend.
Het gaat hier over de VS en NYC in het bijzonder, ja.![]()
Ik denk dat ze daar de natte vinger ergens anders voor gebruiken (ergens waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:21 schreef stefmans het volgende:
Zouden ze in de VS ook het blaadje met de natte vinger pakken![]()
maar daar zullen sommige mensen hier in Nederland ook wel geen probleem mee hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar de natte vinger ergens anders voor gebruiken (ergens waar de zon niet schijnt)
Ik doe het anders prima zonder.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef Zwansen het volgende:
Doe ik ook vaak. Soms is het ff nodig man.
Yup, zie je vooral bij oude mannetjes... Hop, die snotlap naar buiten waar al allemaal vastgekoekte klonten in zitten en masseren maar die neus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Koewam het volgende:
Zakdoeken van katoen of zo die je hergebruikt zijn ook goor trouwens.
Dat herinnert mequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dus ze doet een beetje snot aan haar vingers?
ik eet wel altijd snoepjes die op de grond zijn gevallenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef _Flash_ het volgende:
Wat is iedereen hier toch overhygienisch...
Daardoor krijg je juist allergieën, astma en andere problemen. Er is niks mis met katoenen zakdoeken, deurknoppen, wat spuug om iets schoon te maken of om een bladzijde om te slaan.
Bah, smetvrees![]()
Vaag..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef Cool_Runner het volgende:
Vieze gewoonte van sommige mensen is dat. Ook het schoonlikken van de vingers tijdens het eten![]()
Ben ik gelijk mn eetlust verloren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |