quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan daar ook niet tegen, het geeft mij altijd een beetje hetzelfde idee als een moeder die aan een zakdoek kwijlt om het gezicht van een kind schoon te maken.
.
.
en dat precies alleen dan met een boek op school !quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan daar ook niet tegen, het geeft mij altijd een beetje hetzelfde idee als een moeder die aan een zakdoek kwijlt om het gezicht van een kind schoon te maken.
.
.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ziet er wel geil uit!![]()
Alleen als een vrouw het doet hè!![]()
Dàt is inderdaad extreem ranzig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Koewam het volgende:
Zakdoeken van katoen of zo die je hergebruikt zijn ook goor trouwens.
Nee hoor mijn vingers zijn soms zo droog, en de blaadjes zitten soms zo aan elkaar dat dat niet gaatquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg goor.
Ik zie het nut van paginalikken ook niet zo. De wrijving van je duim en wijs/middelvinger is toch al genoeg om de bladzijdes van elkaar te krijgen?
Ergens hoor ik ook een belletje rinkelen ... maar volgens mij komt dat belletje uit Eco's In the Name of the Rose .quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef MC het volgende:
was er niet iemand vermoord vroeger in de Nederlandse geschiedenins door vergif op elk hoekje van zn boek te doen? doet me dit aan denken iig
Idd, die film met Sean Connery toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ergens hoor ik ook een belletje rinkelen ... maar volgens mij komt dat belletje uit Eco's In the Name of the Rose .
Okay, dat het soms gewoon even moet, snap ik nog wel. Maar toch niet bij iedere bladzijde, in elk boek?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef Zon het volgende:
Nee hoor mijn vingers zijn soms zo droog, en de blaadjes zitten soms zo aan elkaar dat dat niet gaat
Ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:56 schreef FloggingMolly het volgende:
Idd, die film met Sean Connery toch?
briljant !quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ergens hoor ik ook een belletje rinkelen ... maar volgens mij komt dat belletje uit Eco's In the Name of the Rose .
ik mag jou wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
.
.
Gadver. Mijn oma gaf me vroeger altijd een kattelik. Dat was een washandje wat ook zij gebruikte om haar te wassen en dat ging dan over mn gezicht. Gadverdamme.......quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:46 schreef k_i_m het volgende:
.
.
dus jij naar vis ruiken enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:19 schreef MC het volgende:
[..]
Gadver. Mijn oma gaf me vroeger altijd een kattelik. Dat was een washandje wat ook zij gebruikte om haar te wassen en dat ging dan over mn gezicht. Gadverdamme.......
De Naam van de Roosquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef MC het volgende:
was er niet iemand vermoord vroeger in de Nederlandse geschiedenins door vergif op elk hoekje van zn boek te doen? doet me dit aan denken iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |