abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:11:02 #51
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_36336771
Met een ECG registreren ze toch alleen je hartritme? Op en Echocardiografie zien ze wel een en ander. (idd oa of je een vergroot hart heb)

Ikzelf heb een CT=scan van mijn hart gekregen met contrastvloeistof. Daarop zien ze heel duidelijk of er hartkleppen en dergelijke lekken en hoe de doorstroming in het hart is.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_36349450
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:11 schreef Annemiek78 het volgende:
Met een ECG registreren ze toch alleen je hartritme? Op en Echocardiografie zien ze wel een en ander. (idd oa of je een vergroot hart heb)

Ikzelf heb een CT=scan van mijn hart gekregen met contrastvloeistof. Daarop zien ze heel duidelijk of er hartkleppen en dergelijke lekken en hoe de doorstroming in het hart is.
Nee cardiologen zien op een ECG zooooveel. Ook je hartdikte.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_36539320
Pijn in me linkerarm heb ik nu.
afgelopen zondag, had ik tijdens voetbal wedstrijd(laatste 10 minuten meer) al last van me borst, na het voetballen ook (kwam maybe door de kater dag er voor, of dat ik niet gegeten had, of dat ik amper sliep, omdat die klok vooruit ging.)

Ga net weg bij me vriendin, en krijg me toch ineens pijn in me linkerarm..
niet last van me borst nu, maar toch het kan verband hebben.
Heb van donderdag op vrijdag, weer maar 5 uur geslapen.
En dan heb ik vorige weekend ook gehad, dus vrijdag op zaterdag,5 uur geslapen
en zaterdag op zondag 5 uur geslapen.

Wel kut dat er morgen geen dokter is
of moet naar den bosch toen, en weet niet waar die zit..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:14:34 #54
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36539841
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef Fixxxer het volgende:
Hey MC,

Iemand met pijn aan het hart heeft dat niet continu 5 dagen. Zoiets komt in aanvallen en voelt aan als een scherpe stekende pijn recht achter het borstbeen (dus niet links ervan), en je hebt bij het ademhalen het gevoel alsof er een olifant op je borst zit.
Verder is het wel gek dat je zo snel moe was. Maarja... nam de pijn toen ook toe?
Je hebt geen koorts neem ik aan. ZIjn er verder dingen die het erger maken?
Ik zou zeggen ga weer eens hardlopen en kijk wat er gebeurd.
dit is dus niet helemaal waar Fixxxer.... hartklachten kan je wel degelijk langere tijd achetr mekaar ervaren als pijn....zo is er een vorm van Angina pectoris waarbij mensen continu POB (pijn op de borst hebben). Ook pericarditis (ontsteking van het hartzakje) kan langere tijd hartklachten geven... daarnaast zijn er nog mensen met een acuut coronair syndroom (O2-tekort van de hartspier als gevolg van het dichtzitten van de kransslagaders) waarbij de klachten over het algemeen alleen maar afzakken wanneer die mensen nitraten krijgen (middel wat de kranslagaderen weer laat dilateren, waardoor er weer meer O2 naar het hart zelf gaat.

en over de locatie van de pijn, dit is verschillend, dit ligt aan de aandoening, maar ook aan welke positie van het hart. (voorwand, achterwand etc etc>)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')