ja grappig hequote:Op donderdag 16 maart 2006 17:53 schreef EricG het volgende:
Zegt ie ook iets terug op msn?
http://www.eccky.nl/eccky_nl/homequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef Molluck het volgende:
Wat is het? Ik zag er iets over op tv, maar ik wist niet wat het was.
Eccky's kan je ook verzamelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:07 schreef Thomper het volgende:
Eccky's zijn voor MSN-verslaafden en zijn ontieglijk stom.![]()
Flippo's waren tenminste nog leuk om te verzamelen
Niet, want het is een computerprogrammaatje, en die slapen nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef Lienzz het volgende:
weet iemand hoe lang een eccky slaapt?
Ik snap er écht niks van..quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:38 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb gisteren een Eccky gemaakt met m,n dorito's code![]()
Wie heeft er ook zo'n Eccky?
En hoe moet je die Eccky voeden, ik kan alleen maar tegen m praten op msn....verder gebeurt er weinig.
Hoe kan ik met m,n Eccky spelen?
Ik vat het niet echt meer
oej ja ik had ook 2 code's....een had ik zelf op m,n pc ingevoerd en die andere had ik aan m,n vriend gegeven, we hebben nu een eckky.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:28 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik snap er écht niks van..![]()
Ik had dus 2 codes en heb die ingevuld...nu ben ik "flirtacious" maar ik weet nog niet hoe ik nou met een ander zo'n eccky kan maken als die persoon niet flirtacious is...moeilijk gedoe![]()
Ja, maar ik kan niet op dat andere account klikken..ws omdat die geen code heeft ofzo..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Lienzz het volgende:
[..]
oej ja ik had ook 2 code's....een had ik zelf op m,n pc ingevoerd en die andere had ik aan m,n vriend gegeven, we hebben nu een eckky.
Je moet gewoon op een ander account klikken en dan klikken op Eckky maken, en dan kan je een eckky met die persoon maken als die ander dat ook wilt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |