Dat spul is juist wel heel duurquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef Gurb het volgende:
is het geen goed idee om de ramen te voorzien van plakplastic, das ook niet zo duur
Inderdaad.. 45 euro en ze hingen (dus inclusief de spullen om ze op te hangen).. De lengte moet je wel op maat maken. (dat kan of je moeder heel mooi, of met de strijk rommel die erbij zit).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:43 schreef Brighteyes het volgende:
Kant en klaar gordijn halen bij Ikea. Ben je mss 30-40 euro kwijt of zo.
Heel gek, ik heb pas geleden nog gordijnen op maat laten maken daar, en toen konden ze percies vertellen wat het ging kosten hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:52 schreef piepster het volgende:
maar ze konden me niet vertellen wat dan de prijs zou worden voor mijn gordijn. Dit omdat er nog plooien in moeten komen.
Hema!quote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef mrfatmen het volgende:
Iemand nog tips waar ik het beste vouwgordjinen kan halen niet al te duur?
Ik kan je vertellen dat Hema duur is. Ooit een keer geweest om te vragen hoeveel het kost om 1.70X3.10 te maken...110 euro (toen nog met 10% korting)...toch maar gepassed. Zit al maanden zonder gordijnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:52 schreef piepster het volgende:
Alleen heb ik nu nog een deur naar de tuin. Ik heb daar inkijk, en ik denk dat het ook toch.
De deur is ( met raampje ernaast, maar dat moet maar in 1 keer) 1.42x2.20. Ik heb bij de Hema al leuke gordijnen gezien van 10 euro per meter, maar ze konden me niet vertellen wat dan de prijs zou worden voor mijn gordijn. Dit omdat er nog plooien in moeten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |