Ik ben 25, dus vroeger is niet eens zo heel lang terugquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:57 schreef Zeverzak het volgende:
En u bent hoe oud??
Ik woon niet in een stad, dus is voor mij altijd gokken... Dan gok ik meestal op niet. Die tenten waar we weleens kwamen liggen vaak in the middle of nowhere, dus 1x taxi heen vind ik wel genoeg.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:16 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga altijd eerst om een uurtje of 11 naar m'n stamkroeg, daar zitten dan altijd wat vaste gasten, altijd gezellig, dan word het wat drukker, en om half 2 gaan de meeste dan naar een discotheek, waar het dan ook druk is, dus opzich is dat wel ideaal, maar ik snap de TS wel, als iedereen nou eens om 11 uur al de stad in ging...
Ik denk dat je het niet goed gelezen heb. Dit heeft allemaal met de horeca te maken, want de bezoekers zijn niet zelf anders geworden. Nee die passen zich aan naar wat mogelijk is. De horeca is wel anders (prijzen, tijden, te laat sluiten dus geen taxi) ook al is het niet ieder zijn eigen schuld. De horeca heeft geen keus misschien, maar ze zijn wel degenen die wat kunnen doen. Al is het protesteren in den haag. Ik kan alleen maar thuis blijven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef huize het volgende:
En wat heeft dit met de Horeca te maken ? Dat er geen hond om 10 uur in de kroeg is ligt toch echt aan de bezoekers. Geen taxi? Moet je bij hun zijn, prijzen? Moet je eens bij de leveranciers langs gaan, de gemeentes en de overheid die diverse kostenposten hebben verhoogd. En laten we niet de brouwerijen vergeten die met groter glaswerk komen waardoor je wel weer word verplicht om je prijs aan te passen.
wat hij zegtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:29 schreef descendent1 het volgende:
Te duur
Te druk
Te veel agressieve proleetjes
Te erge kater de volgende dag en dus te brak.![]()
Geen bezoekers? Moet je bij de klant zijn, en die zegt: te duur, veels te hoog gestegen. Totaal onverantwoordelijk hoog zelfs.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef huize het volgende:
En wat heeft dit met de Horeca te maken ? Dat er geen hond om 10 uur in de kroeg is ligt toch echt aan de bezoekers. Geen taxi? Moet je bij hun zijn, prijzen? Moet je eens bij de leveranciers langs gaan, de gemeentes en de overheid die diverse kostenposten hebben verhoogd. En laten we niet de brouwerijen vergeten die met groter glaswerk komen waardoor je wel weer word verplicht om je prijs aan te passen.
En hoe doe je dat bij de ingang, als dat ding gaat loeien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
Neem m'n eigen veldflesje sterke drank mee in dure tenten, ze kunnen m'n rug op.
Welk dingquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En hoe doe je dat bij de ingang, als dat ding gaat loeien?
4 en een halve gulden, en ja, ik reken even terug. Doe ff normaal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
Die tijden vind ik inderdaad best loos. Als iedereen nou gewoon om 10.00 al naar de stad gaat hoeft niemand te klagen over dat het pas om 01.00 druk wordt.
De prijzen vallen nog wel mee opzich. In de gelegenheden waar ik uitga betaal je 1,80 - 2,00 voor een Amsterdammertje. Best redelijke prijzen m.i.
En dan kom je een keer in het buitenland, 2,50 voor een 0,25l glas. Als je dat gewend bent valt het best mee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
4 en een halve gulden, en ja, ik regen even terug. Doe ff normaal.
Welk buitenland is dat? Als het in Scandinavië ligt is dat namelijk wel te verklaren aan de accijns.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dan kom je een keer in het buitenland, 2,50 voor een 0,25l glas. Als je dat gewend bent valt het best mee.
Frankrijk. Scandinavië is het idd ook niet goedkoop.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Welk buitenland is dat? Als het in Scandinavië ligt is dat namelijk wel te verklaren aan de accijns.
welk dingquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En hoe doe je dat bij de ingang, als dat ding gaat loeien?
Och, met dit is net als de muziekindustrie, je zal nooit het hele systeem zien. Er wordt zo onwijs gegoocheld dat uiteindelijk niemand het meer weet, alleen dat het aardig duur is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Frankrijk. Scandinavië is het idd ook niet goedkoop.
Was het bij ons maar zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef haphaphap het volgende:
Hier in leidschendam staan ze al om 20:00voor de ingang in de rij
hahaha maarja tis niet voor niets een teenerdisco
![]()
[afbeelding]
Dat is voor mij ook de reden waarom ik amper meer uitga.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef haphaphap het volgende:
![]()
[afbeelding]
Dus jij had die lekkere met die tijgerprint rechts in beeld ook al in de smiezen, ouwe snoeperd?quote:
zij is goor manquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:18 schreef Gripper het volgende:
Dus jij had die lekkere met die tijgerprint rechts in beeld ook al in de smiezen, ouwe snoeperd?![]()
Meer dat pijpertje daar aan de linkerkantquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus jij had die lekkere met die tijgerprint rechts in beeld ook al in de smiezen, ouwe snoeperd?![]()
die site manquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef haphaphap het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:35 schreef S-Two het volgende:
Maar om ook maar eens serieus in dit topic te posten. Ik heb het eigenlijk ook niet zo superveel meer op het uitgaan. Ben net 19, maar ben er nu vaak al wel zat van. Ga eigenlijk veel liever met een stel vrienden een avondje wat doen (pokeren, gamen of wat dan ook) met een biertje en een sigaartje erbij. Af en toe uitgaan is wel relaxed, maar ik vind het een stuk minder dan toen ik zo rond de 16 was.
Hier spreekt een kenner. Luistert uw allen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:15 schreef SHE het volgende:
Dat hele uitgaan kan me de laatste tijd gestolen worden. Niks geen vernieuwende concepten meer, overal dezelfde weinig creatieve DJ's...suffe barmedewerkers die een glimlach er echt uit moeten persen, het feit dat het idd pas rond 01.00 druk lijkt te worden en als klap op de irritatiepijl, de geestelijke toestand van menig weekendclubber.
Gat
Ver
Damme
Het is allesbehalve stijlvol, sfeervol of vreugdevol...en trust me, I've been around![]()
Gezien die twee linksachter dacht ik eerder aan een Krib-sco i.p.v. een disco...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef haphaphap het volgende:
![]()
[afbeelding]
Zeker weten! In Nijmegen zit er al sinds enkele jaren het 'Euro Café'... biertje voor een euro, wijn 1.50... gewoon lekker ' goedkoop ' dusquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:59 schreef flamoes het volgende:
Ach er komt vanzelf een eind aan zo. Laat ze die prijzen maar omhoog doen. De mensen blijven vanzelf weg en let maar op, de happy-hour tenten met 1 euro per biertje schieten als tulpen de grond uit.
Happy Hour mag niet altijd meer, dacht ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef haphaphap het volgende:
Prijzen vnd ik idd ook een probleem, denk als er vroeger (zeg10/11 uur) een grote kortings-actie is ala happy hour icm bjv met vrouwen tot 11 uur of 12 uur gratis entree dat het wel vlot gaat lopen
Idd, dat soort dingen werken wel. Ik ga wel eens naar een soor van discotheek/podium waar je voor 24:00 gratis entree hebt. Daardoor is het ook altijd al veel eerder drukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:33 schreef flamoes het volgende:
Ik heb eens aan me zusje van 16 gevraagd, maar het ligt blijkbaar niet aan de leeftijd. Zelfde nadelen noemde ze op. Ten eerste te duur voor haar, want ze wil niet net als haar vriendinnen van een ander drinken. En dan natuurlijk dat er voor 1 uur geen hond te bekennen is. Maar dat lijkt bij meer mensen de rede te zijn dus.
Waarom dan geen happy-hour van 10 tot half12 ofzo. Dan komen de mensen wel.
Hebben wij inderdaad, echt super handigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Tekari het volgende:
gewoon thuis met wat vrienden (een pool tafel kopen) kratjes bier inslaan en gaan met die banaan![]()
als je al het entree geld verspilt aan een pool tafel heb je tenminste nog wat aan![]()
je vrienden hebben er ook plezier aan(maar ja je moet er wel wat ruimte voor hebben...)
Of pokerenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hebben wij inderdaad, echt super handigEn als we geen zin hebben om te poolen: TV/DVD kijken, Gamecube, NES weet ik veel spelen. Of RISKen ofzo, lache als iedereen te veel op heeft
Omdat t boeren zijn?quote:
dat vind ik nergens op slaan. waar moeten die dan terechtquote:
Eenschquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef Stansfield het volgende:
Goed topic. Uitgaan boeit mij ook totaal niet meer. Het is of super rustig (tot 1 uur) of super druk (na 1 uur) dat je als haringen in een ton beweegt en als je dan eens per ongeluk iemand aanstoot kun je een grote bek verwachten en dan heb je natuurlijk nog die gasten die denken dat ze heel breed zijn en als het al super druk is nog ff lekker breed gaan staan ook.
Doe mij maar gewoon met wat vrienden een biertje drinken in een rustig kroegje zonder die harde teringherrie waar je gewoon een beetje kan ouwe hoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |