quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef dwerg het volgende:
Zet eens een P voor het getal. Als het dan nog niet werkt, klopt het nummer waarschijnlijk niet.
quote:Hoe kan ik een bedrag overboeken naar een Postbank-rekening?
Voor een overboeking naar de Postbank zet u een 'P' voor het rekeningnummer. Voorbeeld: P1234567. Er zullen dan automatisch een aantal nullen voor het nummer worden gezet, zodat het een 9-cijferig rekeningnummer wordt. Hierna kunt u de opdracht verzenden.
Nee ik maak gebruik van de SNS bank,quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:11 schreef ironx het volgende:
Wat dwerg zegt klop inderdaad. Maar kon je dat niet vinden in de hulp-sectie van je online bank dan?
Rabobank help bijvoorbeeld:
[..]
je moet het geld ook eerst overboeken naar P04284345, dan wordt het vanaf daar doorgeboekt naar de juiste rekening.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:25 schreef h_vreman het volgende:
Ik heb een P gebruikt voor het getal........
"Rekening nr Onjuist ! "
Kut, njah dan die SNS servicedesk maar eens bellen.
nou dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je moet het geld ook eerst overboeken naar P04284345, dan wordt het vanaf daar doorgeboekt naar de juiste rekening.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je moet het geld ook eerst overboeken naar P04284345, dan wordt het vanaf daar doorgeboekt naar de juiste rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |