tja, bij eurovisie kan je zien dat publieksprijzen niet werken, maar dat betekent niet dat vakjury's het er beter van af brengenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:00 schreef Forcefuzz het volgende:
Vanmorgen zat ik even het nieuws te kijken, en toen kwam er een stukje over de Edison prijzen en wie ze gewonnen hadden.
De beste zangeres was Anouk. Ok, niet mijn keuze maar gaat op zich wel. Toen kwam ineens Jantje Smit voorbij. Ik dacht, wat doet die daar nou? Werd er ineens gezegd dat hij de beste zanger nationaal was. Wtf! Is Jantje Smit het beste wat Nederland kan leveren?
![]()
En nu ben ik net even gaan kijken op de site van Edison, en daar was de beste single ook nog eens Geef mij je angst van Guus Meeuwis. Zelfs De jeugd van tegenwoordig heeft een prijs gewonnen
![]()
![]()
.
Die gozer is wel zo ontiegelijk gehypt dat het je strot vort uitkomtquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:11 schreef Wolter het volgende:
Wat dacht je dan? Dat ze alle mensen hier in Nederland een stukje laten zingen?
Onder de artiesten zou het best Jan Smit kunnen zijn. Heeft een goede marketing en verkoopt veel cd's. Denk dat hij ook heel veel concertjes afwerkt. Niet mijn smaak, maar ja, dat is bij elke artiest wel zo.
Oftwel, het gaat om wat de meeste mensen vinden, helaas..
Ja maar jij vind Paris Hilton ook lekker dus jouw mening telt helemaal niet mee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:05 schreef 2609 het volgende:
ik vind jan smit best goed anders
Muwhahahahaahaha!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:05 schreef 2609 het volgende:
Je bleef toch weg kloon?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:05 schreef 2609 het volgende:
Prestigeuse mensen die zichzelf nogal prestigeus vinden is misschien nog beter dan hoge omen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is een prijs die word toegekend door de hoge omes uit de muziek business dus die zullen het wel weten.
Zou je denken...
nee was grapjequote:
ohw,quote:
dus 2609 is een kloon van jou?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:31 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
jan smit is een geile vent.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
I AM THE JUGGERNAUT BITCH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |