Ja hij gaat lekker ouwequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:15 schreef buzzer het volgende:
Ga je lekker in je eentje ?
Wat is hier weggeedit?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:13 schreef Katana het volgende:
nee dus
Ik vroeg of Maikuuuuuuul er was om het een en ander voor me uit te tekenenquote:
Aha, dan had ie door dat dure huis geen geld meer voor een echte wagen en dan koppt ie zo'n uberpauperbak...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef Katana het volgende:
nee, vrijstaand huis wat hij zelf heeft laten bouwen hier in de straat.
Vandaar het hoge ' hoog in de bol ' syndroom.
Hij woont naast zn broer, want die heeft er ook een huis naast gebouwd. [afbeelding] Mischien was een woonwagenkamp idd een beter idee, als je toch naast je broer wilt wonen.
Waarom? Omdat ie zei ' Kijk uit joh!?'quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef sandermans het volgende:
TS laat zich een minderwaardigheidscomplex aanpraten door zijn buren
Beter nog: Zet een bordje in zn tuin met daarop: Deense ambassade...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maak eens een foto van het huis van je buurman en post dat hier.
Zou ik ook doen als ik dus niet die dikke beurs hadquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef Tekari het volgende:
wij hebben ook een mercedes 180 die rijden![]()
we willen hem eigenlijk inruilen, maar ja portomonnee staat dat nog niet toe![]()
maarik denk dat we voor iets anders gaan...ik dacht zelf aan zo'n X3 van BMW of zo'n landcruiser achtig iets van Mercedesdie zijn gaaf
Ik VOEL me dan ook veel beter in mijn Audi A6 2.7 TDi dan zo'n huppelkutje in een Smart.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog erger zijn die mensen die denken dat andere mensen een Mercedes, BMW of Audi hebben om zich beter te voelen dan andere mensen, terwijl een groot deel van de bestuurders weet dat het gewoon lekker auto's zijn.
sommige mensen kunnen uit verkeersveilig oogpunt ook niet in zo'n klein autootje, of excuus voor autootje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik VOEL me dan ook veel beter in mijn Audi A6 2.7 TDi dan zo'n huppelkutje in een Smart.![]()
Aah, het ligt dus niet aan de auto, maar aan de (pauper)buurt...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef Katana het volgende:
Als het nou nog een mooie Mercedes was, maar nee het is zo'n oud tering model waar ook van die Oostblok Polen in rijden.
Heh; klinkt bekend...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen uit verkeersveilig oogpunt ook niet in zo'n klein autootje, of excuus voor autootje.
Probeer jij maar eens 2 meter in een Fiat Cinquecento te proppen. En daarna weg te rijden.
aangezien ik dagelijks 70 km afleg om op m'n werk en weer thuis te komen, leek een ruime auto mij iets fijner. VW Golf 3 TDIquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heh; klinkt bekend...Maar4 toch paste ik (voor korte stukken dan) best in een Altootje van 10 jaar oud!
![]()
en met een sjiek hendige slip eromheen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hard rijden in woonwijken is goed, dat leert die strontkinderen dat ze niet zomaar moeten oversteken, eerst ook met carnaval, bijna zoeen kind aangereden wat als een n00b over de weg aant renne was
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hard rijden in woonwijken is goed, dat leert die strontkinderen dat ze niet zomaar moeten oversteken, eerst ook met carnaval, bijna zoeen kind aangereden wat als een n00b over de weg aant renne was
Daarbij zijn bloed en ingewandenspetters vaak erg hardnekkig en slecht voor je lak...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef SocialDisorder het volgende:
weet je trouwens dat het bloedlink is om hard door woonwijken te scheuren? Die botjes breken enorm gemakkelijk, en kunnen zo in je motor terecht komen. Makkelijk 900 euro schade.
Whehe ja gek, zelfs me voorband slipte een kleine beetjequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en met een sjiek hendige slip eromheen?
Boh gek dat was dan hendig sjiek vindt je nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe ja gek, zelfs me voorband slipte een kleine beetje
Biotex doet wonderen als je er binnen 12 uur bij bent hoor. Alleen die darmen uit je velgen pulken is zo smerig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Daarbij zijn bloed en ingewandenspetters vaak erg hardnekkig en slecht voor je lak...![]()
Kenker, gek, das pas hendig! Kindje nog geraakt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe ja gek, zelfs me voorband slipte een kleine beetje
Daar gebruik ik meestal de hogedrukspuit voor; of ik loop ff op een op straat spelend kind af en vraag hem: 'He; 5 euro verdienen?'quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Biotex doet wonderen als je er binnen 12 uur bij bent hoor. Alleen die darmen uit je velgen pulken is zo smerig.
Hmm, sinds ik een keer voor vijf euro de 4 maanden oude vogelenstront van m'n auto af heb laten krabben met de blote nageltjes, willen ze niet meer............quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Daar gebruik ik meestal de hogedrukspuit voor; of ik loop ff op een op straat spelend kind af en vraag hem: 'He; 5 euro verdienen?'
![]()
Gewoon standaard punishment voor die lui. Mercedes teken eraf trekken, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef Katana het volgende:
Als het nou nog een mooie Mercedes was, maar nee het is zo'n oud tering model waar ook van die Oostblok Polen in rijden.
Sinds wanneer hebben ze iets te willen dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hmm, sinds ik een keer voor vijf euro de 4 maanden oude vogelenstront van m'n auto af heb laten krabben met de blote nageltjes, willen ze niet meer............
Wat nog erger is en iedereen vast wel herkend... Sjonnies...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:34 schreef Forcefuzz het volgende:
Het ergste vind ik die mensen in zo'n BMW X5 ofzo. Zo'n soort landrover alleen dan wat luxer enzo, en meestal zit er dan een vrouwke in. En die auto's zijn zo fucking lelijk en kloteen die mensen maar denken dat ze zitten te patsen met die bak
.
Van die jonge proleetjes met zo'n extra dikke stoere lawaaimakende uitlaat onder hun 'auto' bedoel je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Dafar het volgende:
[..]
Wat nog erger is en iedereen vast wel herkend... Sjonnies...
Jeugd (vaak met petje) in gare golfjes of kadetjes die van de roest uit elkaar vallen maar wel een steigerpijp als uitlasat hebben en dan denken dat ze "the man" zijn.![]()
Mensen met een mercedes hebben een onwijze compensatiedrang.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef Polen het volgende:
In een Mercedes ben je ook beter, duh.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:35 schreef diginoob het volgende:
Waarom zeuren mensen nou altijd over dat de buren een dikke auto hebben? Omdat ze jaloers zijn.![]()
Ik ruil mijn Mercedes volgende week in voor een Skodaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen met een mercedes hebben een onwijze compensatiedrang.
(of het zijn taxi bedrijven )
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:35 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik ruil mijn Mercedes volgende week in voor een Skoda![]()
(echt raar )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |