abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36083389
Het zit zo, mijn abbonement is afgelopen, en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken. Echter.. Ik heb helemaal geen behoefte aan een nieuwe telefoon! Waar je een jaar geleden een prima sim-only abbonement af kon sluiten, is dat tegenwoordig niet meer zo rendabel als 'vroegah'.

Welnu, wie is er geïnteresseerd in een nieuwe telefoon, en weet welke hij/zij wil hebben? Noem het telefoontype en doe mij een goed bod. Heb ik een jaar verlenging en jij een nieuwe telefoon.
pi_36084008
Beetje vaag aanbieding, voldoet niet aan de richtlijntjes lijkt me.

- Wat probeer je nu precies te verkopen, ik kan me niet voorstellen dat je 100 telefoons bij je abbo had
- Richtprijs uiteraard.

In dit geval biedt ik 25 euro voor de Nokia 6101
pi_36084774
75 euro voor een nieuwe d800 of een nokia 6111
"An integrated cup of coffee isn't sufficient pay for four hundred years of slave labor."
pi_36085009
100 euro 6230i
pi_36085036
150 voor een Samsung 300
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:13:38 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_36085646
dit is NIET de bedoeling van V&A

Prima wanneer jij jouw abonnement verlengt met een toestel en dat vervolgens hier te koop aanbiedt, maar zo lang je de goederen niet hebt om aan te bieden, blijft je topic gesloten.

Tevens zie ik dit als handel, omdat je nu voor de verlenging met toestel gaat, waar je het meeste voor kunt krijgen.

topic gaat op slot
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')