quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]waar heb jij last van?
zoveel woorden in een post... das niets voor jou
I'm on a roll babyquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]waar heb jij last van?
zoveel woorden in een post... das niets voor jou
Mooie lege postquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef Dickies het volgende:
Kom maar op met die oracle databasequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:21 schreef PhaE het volgende:
[..]
wil best een discussie aangaan, maar zo gauw mensen gaan zaniken dat ik niet genoeg kennis ervan heb..![]()
Er is ALTIJD iemand die er meer van weet. Ik verdiep me er niet zo in, maar vind het niet erg om erover te praten/discussieren, aangezien je daarvan weer kan leren. Maar als er vervolgens geschermd gaat worden met "mijn kennis is superieur dan die van jou", houdt het voor mij snel op.
Ik bedoel, laten we dan over Oracle Databases gaan praten, dan kan ik lekker tegen jou gaan schreeuwen dat je er geen kloot van begrijpt. Maar wat is daar de lol van? Ik vind het dan leuker om je, als je oprecht geinteresseerd bent, wat meer uit te leggen over de werking ervan dan het alleen af te doen met een "hahaha je snapt er niets van!".
snappie?
Vond ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
Wat een pracht van een dubbelzinnige TT!
kheb mijn best gedaan om beide fronten tevreden te stellenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
Wat een pracht van een dubbelzinnige TT!
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef Dickies het volgende:
Waar zijn de maagden gebleven?quote:
Oh ik weet best dat er snellere auto's zijn etc, en heb ook echt wel andere, snellere auto's gereden. (Circuit etc.) En wil ook niet opscheppen, maar het is gewoon een snel pittig dingetje. Vooral omdat je het in eerste instantie er niet aan af ziet. Net als bij de V-series van Volvo trouwens. Ziet eruit als een saaie trage familie-bak (ik hou ook niet van station, daar niet van), maar zijn vaak bloedje snel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Kom maar op met die oracle database. Daar weet ik ook nog wel wat van... maargoed, ik snap je punt. Maar mensen denken snel dat ze een super auto rijden en scheppen er zo over op. Terwijl iemand nooit een echt snelle auto gereden hebben of weinig kennis van zaken hebben. Wel alles van hun eigen auto weten maar nix van andere. En maar roepen dat ze mensen zoek rijden, vandaar
Linkje van auto: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/P1010022.JPG
Op vakantiequote:
Wannabe Roccoquote:
Ken die hele Rocco niet dus weinig wannabe aan mijquote:
Die stonden opgesomd in die lege post!quote:
Een dienstbare vrouw. Zo zie ik ze graag!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
kheb mijn best gedaan om beide fronten tevreden te stellen
Dikke auto ja! Mooi modelquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oh ik weet best dat er snellere auto's zijn etc, en heb ook echt wel andere, snellere auto's gereden. (Circuit etc.) En wil ook niet opscheppen, maar het is gewoon een snel pittig dingetje. Vooral omdat je het in eerste instantie er niet aan af ziet. Net als bij de V-series van Volvo trouwens. Ziet eruit als een saaie trage familie-bak (ik hou ook niet van station, daar niet van), maar zijn vaak bloedje snel.
Linkje auto.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ken die hele Rocco niet dus weinig wannabe aan mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |