neuh niet echt, gezien de hoeveelheid bloed was dat te verwachten...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:29 schreef Thetallguy het volgende:
Ze is ook overleden trouwens, maakt dat je trauma nog erger?
Halen we er niet twee door elkaar? Dat was vorige week..quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:29 schreef Thetallguy het volgende:
Ze is ook overleden trouwens, maakt dat je trauma nog erger?
aaahhhrg dat ben ik niet!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:31 schreef tonks het volgende:
Ik zou me ook kut voelen als ik de vriendin van junkiesietze was.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:30 schreef c0nd0r het volgende:
Lijkt me niet erg prettig om te zien nee
En ik snap inderdaad niet waarom je niet even wacht! Zo onveilig is het nou ook weer niet, ja door je eigen domme schuld..
Het was een oudere vrouw, dus ze zal zich vast al voortgeplant hebben...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:30 schreef Mobster273 het volgende:
en daar raak je van getraumatiseerd? ik zou haar nomineren voor een Darwin award als ze dadelijk omvalt, en blij wezen dat ze weg is....
Dat was een 16 jarig meisje, dit een 89-jarige vrouw, aldus mijn krantjequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Halen we er niet twee door elkaar? Dat was vorige week..
Ze zijn beide overleden, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Halen we er niet twee door elkaar? Dat was vorige week..
Vrouw meegesleurd door Rotterdamse metroquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat was een 16 jarig meisje, dit een 89-jarige vrouw, aldus mijn krantje
storend...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het was een oudere vrouw, dus ze zal zich vast al voortgeplant hebben...
ik heb er ook verder nog niks over gehoord nee... alleen gisteren op de radio... maar weet ook niet of ze overleden is... lijkt me wel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vrouw meegesleurd door Rotterdamse metroKlopt maar van die van gister is nog niet bekend dat ze overleden is..?
jawel:quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vrouw meegesleurd door Rotterdamse metroKlopt maar van die van gister is nog niet bekend dat ze overleden is..?
Vraag dan of je op de scooter van sietze mag!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef Snoezepoesje het volgende:
nou er gaat wel heel veel fout met die metro daar...
De spits lezen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef Snoezepoesje het volgende:
nou er gaat wel heel veel fout met die metro daar...
Die was toch ondergetuft?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Vraag dan of je op de scooter van sietze mag!
vast welquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Vraag dan of je op de scooter van sietze mag!
aaahhhrrrgquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar TS (zijn vriendin) heeft zijn jas al gewassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |