K3 komt niet op eurosportquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:18 schreef veldmuis het volgende:
Welke van K3 is dat dan?
Ben jij die "Secret Fighter" ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:19 schreef tonks het volgende:
Ik doe mee, dus misschien kan ik kaarten regelen
:Bquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
K3 komt niet op eurosport![]()
P.s. ingeculculeerd grapje dit![]()
Verdomme ik was te laat, hij was zo makkelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
K3 komt niet op eurosport![]()
P.s. ingeculculeerd grapje dit![]()
deze had ik wel verwacht, maar zo snel nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:18 schreef veldmuis het volgende:
Welke van K3 is dat dan?
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben jij die "Secret Fighter" ?
Ik ben zo snel!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze had ik wel verwacht, maar zo snel nog niet
www.google.nlquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ben zo snel!.
Ging het maar over K3, dan was het nog een vermakelijk topic. Nu snap ik er niets van.
Daar een simpel baantje genieten en met dat pasje mag je gewoon lekker naar binnenquote:
Dan ga ik zo even contact leggen met Edwinquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:44 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Daar een simpel baantje genieten en met dat pasje mag je gewoon lekker naar binnen![]()
Of je kent wat mensen van de beveiliging. Die beveiligers van mn werk, werken ook daar regelmatig en als je dan ff goed aanpapt![]()
o.a.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:22 schreef ajay het volgende:
Het wordt hopelijk wel uitgezonden op een kanaal in NL? Of komt het in een Fightclub op Eurosport?
Weet iemand het toevallig? Hoorde al van een gast vorige week dat er maar 3K kaarten waren, maar dat waren al de shitste kaarten. Zijn die dus ook al weg.
Zonde.... Is er een officiële site, want ik vraag me af wie allemaal komen? Ik dacht Pramuk, de NL'ers natuurlijk, maar wie nog meer?
Nou, in Bob Sapp's geval is het meer iets in de trand van: "Hulk Smash!" als vechtstijl....quote:
Bob Sapp is een echte tank, zeker toen ie een jaar of 2 geleden een kilo of 200 woog! Sloom als dat ie was, maar gevaarlijk als dat ie wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:00 schreef DamzkoO het volgende:
Muay-thai / free-fight..![]()
PorPramuk is volgens mij ook van de partij, He's the One![]()
Bob-sapp![]()
![]()
![]()
Verkoop je ze ook?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef DeBastaard het volgende:
Hahaha!!
Heb ik wel effe lekker kaarten!!
Heeft iets met culculeren te maken, leg ik je nog wel eens uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef Rekkie het volgende:
Wat is een ingaculculeerd grapje?
moet het natuurlijk zijn
Grapje waar hij al op gerekend had.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef Rekkie het volgende:
Wat is een ingeculculeerd grapje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |