Wat een zeikerd!quote:Erik Steyvers, Maasbree
Er is helemaal niks mis mee dat ouden van dagen gebruik maken van de trein. Maar ze denken nu echt dat het hun eigendom is.
Zo ging ik vorige week na een zwaar weekend op maandag van Venlo naar Tilburg. De trein vertrok om 09.04 uur en op het perron stond het vol met bejaarden die ten eerste al veel lawaai maakten en ten tweede -toen de trein eraan kwam- ook nog eens bij iedereen voorkropen met hun rollator en ten derde een grote mond opzetten toen ik niet aan de kant ging.
In de trein zat ik in een stiltecoupe met louter 65+'ers die tot overmaat van ramp ook nog luidkeels gingen zingen. Nu was er ook nog een technisch mankement met de trein, dus van Helmond naar Eindhoven werden we met bussen vervoerd. Bij de deur van de trein werd ik bijna omvergelopen door de bejaarden die met hun rollators en wandelstokken in volle sprint naar de bussen holden.
Voor deze mensen betaal ik dus torenhoge accijnzen op mijn biertjes en sigaretten, zodat ze voor niks met de bus en trein kunnen gaan. Denken ze. Omdat ze oud zijn, hoeven ze zich niet meer aan de regels te houden en andere mensen dwingen om plaats te maken voor hen?
Nee... Die hebben een gekleurder persoonlijkheid..quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:23 schreef Herald het volgende:
en ze stinken!
het zijn dus net negers dus
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:21 schreef _Acid_ het volgende:
De man heeft gelijk, period.
Idd, keiharde hardcore altijd....quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:24 schreef -Marc- het volgende:
65+ers die hun MP3 vet hard aanzetten in het Openbaar Vervoer, dat is pas vervelend!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je moet hun wandelstokken weg trappen als ze lang komen
Ouderen van tegenwoordigquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:40 schreef Scorpie het volgende:
gelijk, de ouderen zijn ook niet meer wat het geweest is.
Ze beginnen inderdaad wat te radicaliseren.... Ze vormen een complot!quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:40 schreef Scorpie het volgende:
gelijk, de ouderen zijn ook niet meer wat het geweest is.
dat zijn ook bejaarde maffia'squote:Op donderdag 16 maart 2006 09:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Dat helpt niet die zijn alleen maar om de indruk te wekken dat ze zielig zijn.
In werkelijkheid verbergen ze daar hun wapentuig/sextools in dus pas maar op!
hmm, het was niet ECHT een klacht, maar oke...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:01 schreef NJ het volgende:
Klagen kan in KLB.
Het was een klacht over ene klacht; waar weer over geklaagd werd geloof ik...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
hmm, het was niet ECHT een klacht, maar oke...
zoiets ja...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Het was een klacht over ene klacht; waar weer over geklaagd werd geloof ik...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |