en nou oprukken...quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is beter ja maar ik had een onbedwingbare "Ik doe net m'n .... aan" topic open drang![]()
Dat is een erfstuk uit de Duitse periode van mijn familliequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet je zeker dat dit topic niet in 40+ hoort, je broek in ogenschouw genomen?
en op 6 mei een italiaans maatpak?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is een erfstuk uit de Duitse periode van mijn famillie![]()
Ik draag hem altijd op 4 en 5 mei![]()
Ja maar dan krijg ik altijd zoveel geile nichten en boze veganisten achter me aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en op 6 mei een italiaans maatpak?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik altijd zoveel geile nichten en boze veganisten achter me aan![]()
Wat is er mis met geile nichten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik altijd zoveel geile nichten en boze veganisten achter me aan![]()
Oehquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat is er mis met geile nichten?
[afbeelding]
bedankt voor je hulp hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:39 schreef David Letterman het volgende:
...een ik-houd-mijn-eigen-topic-gaande topic...
Is 10 voor 2 's nachts een raar tijdstip om je broek uit te hebben?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:43 schreef mcDavid het volgende:
maar de hamvraag blijft natuurlijk: waarom had je je broek uberhaupt uit om dit tijdstip?
Wat een stomme broek!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:26 schreef Pony-Lover het volgende:
....en hij zit heerlijk
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een stomme Duitse broek!![]()
ik moest het vuilnis buiten zettenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:43 schreef mcDavid het volgende:
maar de hamvraag blijft natuurlijk: waarom had je je broek uberhaupt uit om dit tijdstip?
wel als je nog achter de computer zit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is 10 voor 2 's nachts een raar tijdstip om je broek uit te hebben?
Wanneer is het dan wel een goede tijd daarvoor?
Ik heb ooit een keer 5 uur 's nachts in mn onderbroek de vuilnis buiten gezetquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik moest het vuilnis buiten zetten![]()
jah, daar doe ik ook altijd ff mijn broek voor uit!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik moest het vuilnis buiten zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |