abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36074410
Op dit moment staat Sander van Doorn op de eerste plaats van de Dance Trends Top 30 onder het alias Filterfunk. Dit doet hij met S.O.S. (Message In A Bottle). Echt in elk Europees land staat dit nummer al in de Top 10 van de dancelijsten. Na Hi-Tack wordt dit wederom een klapper van Nederlandse bodem. Wie kent dit nummer? Zo ja, wat zijn jullie verwachtingen voor de Top 40?

Omdat ik er zo'n hoge verwachtingen van heb, heb ik vorige week een interview gehad met Sander. Ik weet alleen niet of ik wel een link kan plaatsen, omdat dat gezien kan worden als spam. Aan de andere kant: het is ook leuk voor jullie om te lezen. Misschien dat ik het maar eens na moet vragen bij de mods.
pi_36075049
Ach ja, de jongen produceert gewoon strak. Purple haze en nog wat van die aliasjes zijn van hem. Maar hij wordt toch wel redelijk eentonig met z'n techtrance.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_36080422
Jammer dat er nieuwe vocals gebruikt zijn en niet de orginele van Sting (zal wel met rechten te maken hebben). De 1e keer dat Armin 'm draaide vorig jaar was het nog leuk maar na 20 keer werd het vervelend..
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_36081415
Nooit van gehoord.
pi_36143319
Ik heb 3 platen van hem: SOS, A.K.A. en zijn remix van TDR - Squelch. Alledrie fijne plaatjes als je het mij vraagt. Een van mijn favoriete producers.

En dat met die vocals klopt idd hans, er was eerst een whitelabel uit met de originele vocals (die ik dus heb), die gast bij Rhythm import zei toen al dat ze gezeik hadden gehad met de rechten en dat hij hem opnieuw ging uitbrengen met andere vocalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')