Achter z'n computerschermpje durft ie wel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik moet zo langzamerhand echt kotsen van die reakties van jou
Wat ben jij een respectloos wezen zeg
Jij snap er helemaal niets vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:15 schreef Polen het volgende:
[..]
OOhh, wanneer ik de ideëen die de TS erop nahoudt post, ben ik de fascist. Helder!
"die mensen", "jullie gehandicapten".
Mijn eerste reactie in dit topic is tekenend voor de toon van de rest van mijn reacties. Het antwoord van TS op mijn vraag evenzo.
Zie je ondertitelquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Achter z'n computerschermpje durft ie wel...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef mg794613 het volgende:
ksnap het topic niet helemaal denk ik.
Je hoeft voor niemand respect te hebben, alleen voor diegene die het verdient.
En dan kan je wel zeggen "mongooltjes" verdienen respect, maar dat is natuurlijk onzin. Sommige wel maar die doen er ook iets voor. Maar je hoeft geen respect voor ze te hebben OMDAT ze mongolīde zijn. Dit hebben ze gekregen bij geboorte. Sterker nog als je dat wel doet vind ik het juist een soort van disrepect, soort medelijden zeg maar. Terwijl mongolīde mensen het grootste gedeelte van hun leven plezier hebben. Mogen daar best grapjes over gemaakt worden. Het staat hun ook vrij om grapjes over ons te maken (doens ook vast, alleen begrijpen wij die niet).
En dan invaliden. Bijna hetzelfde, maar met het verschil dat ze wel 100% merken wat hun omgeving doet. Wijzen naar een mongolīde doet diegene niet zoveel. Bij invalide wel. Ken zelfs invaliden die het irritant vinden dat men altijd maar medelijden met ze hebben. Maargoed er zijn ook invaliden die niet meer van de aandachtszucht afkomen en als hun directe omgeving het wel gezien heeft, dan gaan ze naar openbare gelegenheden om te zeiken dat het pand niet "minder-valide-vriendelijk" is
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef mg794613 het volgende:
volgens mij denkt iedereen er wel hetzelfde over en is er alleen ruzie omdat de 1 andere woorden gebruikt dan de ander. sneu. en al helemaal sneu om elkaar uit te aan schelden e.d.
ik heb het al eens eerder gezegd ; als je niet tegen een weerwoord kan moet je ook geen topic openen.
oh en TS en als je toch mensen gaat uitschelden voor nazi , check dan ff http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_Law
en vergeet niet dat JIJ die mensen als minderwaardige groep ziet.
Ik heb voor gehandicapten net zoveel respect als me buurman. Niet meer, en niet minder. of ze nou topsport doen of niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat er maar eens respect moet komen voor die mensen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |