Mag dat over straat?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Net zoals een Tamagotchi
[afbeelding]
Dat weet ik niet, maar TS wil wel dat daar heel veel van op TV komt...quote:
Tamagevallen zijn geen mensenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:57 schreef Polen het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de minder bedeelde medemens, he!
Ik internet teveel, denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:57 schreef Tref het volgende:
teenhockey
hahahahaquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Om Chriz2k - woensdag 15 maart 2006 @ 20:42 maar te quoten:
[afbeelding]
En daar is dan ook alles wel zo'n beetje mee gezegd
Wat laag van je aars_korst, dat hebben jouw ouders tog ook niet gedaan !quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:53 schreef brood_korst het volgende:
als mijn vrouw in verwachting is van een mongooltje en je kan het van te voren zien word hij echt weggehaald !
En als het dan toch geboren word zou ik het afstaan ik kan gewoon niet voor zulk soort mensen sorry maar helaas heb ik het geduld niet voor om mensen eten te geven en daar dan de hele ochtend voor uit te trekken
nee nee nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:31 schreef NoBody122 het volgende:
dat ik zit daar in die zaal.......
nope, niet mijn site.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:13 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
is die site van jouw, zo ja kan je dan even een zipje maken van al die strips?
Ze hebben alleen de bar voor de helft afgebroken, dan kunnen ze er wat makkelijker bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:01 schreef Tref het volgende:
Staat het Holland heineken-huis er eigenlijk nog voor de huldigingen en zo ?
Ehh, mag ik weten waarom?quote:
Knoopjes maken kan je ook best aan machines overlaten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:44 schreef gwreijman het volgende:
[..]
Ehh, mag ik weten waarom?
Ik werk dagelijks met verstandelijk gehandicapten, en ze horen er net zo goed bij als mensen zonder een verstandelijke handicap.
En wie zegt dat ze alleen maar knoopjes maken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:48 schreef Polen het volgende:
[..]
Knoopjes maken kan je ook best aan machines overlaten.
En het feit dat ik italiaan ben, waardoor ik weet dat er in italie wel respect is voor de gehandicapte medemens. Op een moment als deze distantieer ik mij van al die achterlijke "leuke" reacties over gehandicapten en voel ik mij geen nederlander, Doen jullie maar hoe jullie willen met de minder bedeelde mensquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz dat bedoel ik. Ik zit in een rolstoel, en stoor me aan jouw opmerking.
Jij distantieerd je van mij, een gehandicapte. Dus je komt in 1x terug van je T?
Er is wel een verschil tussen respect hebben voor iemand omdat hij iets heeft bereikt en respect afdwingen voor ledematen/capaciteiten die iemand mist.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:59 schreef tonks het volgende:
Ik heb laatst een documantaire over rugby in een rolstoel gezien, murderball heette die film. En die mensen zijn echt niet zielig hoor. En daar heb ik ook echt respect voor die zijn meer fit en sterk dan de gemiddelde nederlander.
Ach, in Italië heeft men dan weer geen respect voor het vrije woord.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En het feit dat ik italiaan ben, waardoor ik weet dat in italie wel respect is voor de gehandicapte medemens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |