het lukt niet...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef Murray het volgende:
http://answers.google.com/answers/threadview?id=419588
gewoon vaak proberen. op een gegeven moment lukt het wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:16 schreef kaat17 het volgende:
Ik kan het nu beetje,, maar nog niet zo hard.. kan eigenlijk ook niet goed oefenen nu want iedereen is al aan het maffen![]()
maareuh zo heb ik het geleerd,,
Je moet de bovenkant van je tong met je vingertoppen iets naar achter duwen en de ruimte rond je vingers met je mond afsluiten en dan blazen en dan hopen dat er een fluitend geluid uit komt
Dit heb ik dan met de duim en wijsvinger naar elkaar toe zeg maarhaha u snapt um wel
Wel even paar minuten oefenen ja,, maar had hem vrij snel! Maar nu wil het nog niet zo schel zoals bij voetbalwedstrijdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gewoon vaak proberen. op een gegeven moment lukt het wel.
die zijn er ook voor afgestudeerd dus daar moet je je voorlopig nog niet mee vergelijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:18 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Wel even paar minuten oefenen ja,, maar had hem vrij snel! Maar nu wil het nog niet zo schel zoals bij voetbalwedstrijden![]()
jij bent skiczukie hahahahaquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:20 schreef martinlutherking het volgende:
Goed plan, ik ga morgen leren op mijn tenen te fluiten!
Gelieve niet rectaal in te brengen, dat is voor gevorderden. Eenvoudig beginnen luidt het devies!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef BaggerUser het volgende:
en hoever moet je vingers naar binnen?![]()
fffffttwppwffffffff
Niet ver. Zorg dat de lucht alleen kan ontsnappen via je vingers. Je moet ook heel "fel"blazen. Dus niet als een mietje beetje gaan zuchten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef BaggerUser het volgende:
en hoever moet je vingers naar binnen?![]()
fffffttwppwffffffff
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
Heb je een grote hond?
Zoniet, dan is het niet stoer.
Schopje -> SEXquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:52 schreef BaggerUser het volgende:
heb af en toe en fluitje te pakken maar doe maar weinig met me tong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |