quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:10 schreef Avalanche.. het volgende:
![]()
Naar die brander ben ik al maanden op zoek! Zulks een puik exemplaar was tot mijn grote spijt niet meer verkrijgbaar.
Dientengevolge hierbij mijn bod van 11,75 incl.
Volgens mij wordt verzenden wel een dure grap, aangezien hij denk ik te dik is om als brievenpost verstuurd te worden. Dus is 7,50 inclusief te weinig.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef Innisdemon het volgende:
Headsetje: ¤ 7,50 incl verzenden
Klopt. 5 excl?quote:Op maandag 20 maart 2006 07:56 schreef TeleluvR het volgende:
Microfoon+standaard, 5 euro incl. Gedemonteerd moet het door de brievenbus passen, gok ik...
En hoe moet ik dat gaan proberen dan...quote:Op maandag 20 maart 2006 01:07 schreef Innisdemon het volgende:
probeer het eerst maar eens, afmetingen van een brievenbus staan op tpg.nl
Nee, bedankt...quote:
Je stopt 't in een envelop en probeert 't bij je eigen brievenbusquote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef MatiCe het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat gaan proberen dan...
Akkoord. Mail staat in mijn profiel.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:13 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Headset 10 euro inclusief verzenden. Ik betaal van tevorenKost je 1,14 verzendkosten.
Donderdag zat je nog te gapenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Innisdemon het volgende:
lekker, net een deal gemaakt, gaat ie verder met de volgende, keurig hoor![]()
Je hebt niet gereageerd op mijn tegenbod van 8 inclusief, dus deze gaat helaas aan je voorbij.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Innisdemon het volgende:
lekker, net een deal gemaakt, gaat ie verder met de volgende, keurig hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |