SCHRIJF NORMAAL IN MIJN TOPICquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Slager het volgende:
Wat boeid jouw het dat je je zusje amper ziet?![]()
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat we gemaakt zijn voor elkaar.
Als ik er geen last van had opende ik er geen topic overquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:46 schreef Salsagirl het volgende:
Je kan een hoop zegge ,maar een sociaal leventje heb ze wel...
Daarbij ,heb je er toch ook geen last van
Hahaha, mijn zusje speelde ook tot dr 15e paardje in de tuinquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef Maisnon het volgende:
ja sorryfoto's
Ik hoop dat m'n zusje dit nog wel een keer flikt, die komt op dr 14e nog aanzetten dat ze zo graag een dier wil zijnEen drol(!)!, dat is het!
Mijne van die lonsdale typesquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef Tellorian het volgende:
Mijn zusje neemt van die goth/alto-types mee naar huis, ik word er helemaal para van.
Straks moet ik nog 'n slotje op de bestek-lade zetten.
Maar ik wil wel ruilen hoor.. mijn zusjes gabber vrienden voor je zusjes alto's. die zijn makkelijker! die gabbertjes hebben allemaal vriendjes van 20+quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef Tellorian het volgende:
Mijn zusje neemt van die goth/alto-types mee naar huis, ik word er helemaal para van.
Straks moet ik nog 'n slotje op de bestek-lade zetten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:56 schreef tonks het volgende:
Maar ik wil wel ruilen hoor.. mijn zusjes gabber vrienden voor je zusjes alto's. die zijn makkelijker! die gabbertjes hebben allemaal vriendjes van 20+
Nee! heb ik allemaal dicht laten naaienquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef Q. het volgende:
Is ze neukbaar?
Dat is wel erg onmenselijk, of moet je ons wat vertellen over je zusje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee! heb ik allemaal dicht laten naaien
Zie index, ik hoor hier voortaan thuisquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef Herald het volgende:
jammer dat er nu zo'n slowchatmutsenmod hier rondhangt
Leuk, maar verneuk het topic eens niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie index, ik hoor hier voortaan thuis![]()
iets met stomme buitenlandse rituelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Dat is wel erg onmenselijk, of moet je ons wat vertellen over je zusje?
helaas wel, daarom is het ook zo jammer dat je hier ook zo'n theekransjesforum van wil maken als van je slowchatBBforumpje waar iedereen vriendjes moet zijn waarmee je wil spelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Voel ik hier wat onaardige gevoelens jegens de nieuwe mod?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef Herald het volgende:
[..]
helaas wel, daarom is het ook zo jammer dat je hier ook zo'n theekransjesforum van wil maken als van je slowchatBBforumpje waar iedereen vriendjes moet zijn waarmee je wil spelen
Heb jij die pics van je brute, dikke 267pk motor nou al eens gepost? op veler verzoek in 2 (of misschien inmiddels wel meer topics) o.a. hier Neppe Sjonnies. Damn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:43 schreef Camplo het volgende:
99% van de reacties die nu volgt is
pics....
Maar goed ik ken je zusje niet, ze zal wel aant puberen zijn
Vroeger waren er betere KLB mods.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef Herald het volgende:
[..]
helaas wel, daarom is het ook zo jammer dat je hier ook zo'n theekransjesforum van wil maken als van je slowchatBBforumpje waar iedereen vriendjes moet zijn waarmee je wil spelen
gothicquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
KLB is één grote SC m'n beste Herald...
Mijn taak is om te voorkomen dat topics gekaapt of volgebaggerd worden. En dat is precies wat hier aan de gang is. Op een enkele post na niet één ontopic reactie... Dan is het vegen of sluiten. Ik koos voor vegen...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef Herald het volgende:
[..]
Topic: Wie is mijn zusje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn taak is om te voorkomen dat topics gekaapt of volgebaggerd worden. En dat is precies wat hier aan de gang is. Op een enkele post na niet één ontopic reactie... Dan is het vegen of sluiten. Ik koos voor vegen...
Je hoort mij niet zeggen dat het niet hoogst vermakelijk isquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:16 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Topic: Wie is mijn zusje?
Hoe moeten wij nou weten wie zijn zusje is, is het topic dan niet nutteloos en mag derhalve gesloten worden? Of vind je het stiekem toch wel leuk om onze onzin te lezen en het vervolgens te verwijderen?
nee KLB is de TS afzeiken, geilen op zusjes die niet bestaan, en je druk maken om de meest futiele dingen in het leven. Maargoed, iemand die blauw is geworden door het velequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik verwijder idd geen posts die over mijn optreden gaan, ik wil er best verder over discussiëren. Maar niet hier dus, aangezien we dan Tonks' topic kapenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:21 schreef Herald het volgende:
[..]
nee KLB is de TS afzeiken, geilen op zusjes die niet bestaan, en je druk maken om de meest futiele dingen in het leven. Maargoed, iemand die blauw is geworden door het veleposten en titels verzinnen als "waar we..." in topics die beginnen met [SC] snapt dat toch niet. Daarbij is dit heel erg offtopic maar omdat je nu zelf wordt aangesproken net als de in jouw zo begeerde slowchats durf je het niet te wissen.
Mag van mij. En ik heb de KLB-regels opgesteld. Dus het mag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Enne, jouw beeld van KLB is niet helemaal volgens de policy.... Druk maken om futiele zaken, geilen op zusjes die niet bestaan ONZ, TS afzeiken
...
quote:
wis al die posts dan suffe mod, zet maar een mooie note bij mij en hup hup post weer dat leuke bezempje!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik verwijder idd geen posts die over mijn optreden gaan, ik wil er best verder over discussiëren. Maar niet hier dus, aangezien we dan Tonks' topic kapen
Neequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef Tellorian het volgende:
Maar Tonks, waarom zou je je zusje meer willen zien.
Of hadden jullie zo'n familie die in de zomer nog tot laat met z'n allen in de tuin na zaten te praten over de dag?
Waarom zou ik note zetten, We hebben gewoon een discussie, als ik daarvoor al zou moeten notenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef Herald het volgende:
[..]
wis al die posts dan suffe mod, zet maar een mooie note bij mij en hup hup post weer dat leuke bezempje!
discussie ... met minstens 7 posts niet ontopic .. pfoeijquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom zou ik note zetten, We hebben gewoon een discussie, als ik daarvoor al zou moeten noten![]()
ik ben ooit naar het toilet geweest bij tonks en zag dit aan de muur!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef Tellorian het volgende:
Maar Tonks, waarom zou je je zusje meer willen zien.
Je weet dat als ze om 17:00 belt dat ze bij een 'vriendin' eet dat ze dan geneuqt word door iemand die op haar cu2/sugababes/pp2g heeft gereageerd, toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef tonks het volgende:
Gaat smorgens om 7:55 naar school. (dan slaap ik nog)
Belt rond 17:00 op dat ze bij een vriendin eet.
Komt om 21:30 thuis en gaat boven computeren.
Ik zie mijn zusje 5 minuten op een dag. denkt zeker dat het hier een soort hostel is
.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef Herald het volgende:
[..]
ik ben ooit naar het toilet geweest bij tonks en zag dit aan de muur!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef Herald het volgende:
[..]
ik ben ooit naar het toilet geweest bij tonks en zag dit aan de muur!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:43 schreef Otpor het volgende:
Een hoog kleine kinderen in den kunt fingeren topic.
oftewel Herald, je begrijpt er geen ene kut van...quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:21 schreef Herald het volgende:
[..]
nee KLB is de TS afzeiken, geilen op zusjes die niet bestaan, en je druk maken om de meest futiele dingen in het leven. Maargoed, iemand die blauw is geworden door het veleposten en titels verzinnen als "waar we..." in topics die beginnen met [SC] snapt dat toch niet. Daarbij is dit heel erg offtopic maar omdat je nu zelf wordt aangesproken net als de in jouw zo begeerde slowchats durf je het niet te wissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |