SCHRIJF NORMAAL IN MIJN TOPICquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Slager het volgende:
Wat boeid jouw het dat je je zusje amper ziet?![]()
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat we gemaakt zijn voor elkaar.
Als ik er geen last van had opende ik er geen topic overquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:46 schreef Salsagirl het volgende:
Je kan een hoop zegge ,maar een sociaal leventje heb ze wel...
Daarbij ,heb je er toch ook geen last van
Hahaha, mijn zusje speelde ook tot dr 15e paardje in de tuinquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef Maisnon het volgende:
ja sorryfoto's
Ik hoop dat m'n zusje dit nog wel een keer flikt, die komt op dr 14e nog aanzetten dat ze zo graag een dier wil zijnEen drol(!)!, dat is het!
Mijne van die lonsdale typesquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef Tellorian het volgende:
Mijn zusje neemt van die goth/alto-types mee naar huis, ik word er helemaal para van.
Straks moet ik nog 'n slotje op de bestek-lade zetten.
Maar ik wil wel ruilen hoor.. mijn zusjes gabber vrienden voor je zusjes alto's. die zijn makkelijker! die gabbertjes hebben allemaal vriendjes van 20+quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef Tellorian het volgende:
Mijn zusje neemt van die goth/alto-types mee naar huis, ik word er helemaal para van.
Straks moet ik nog 'n slotje op de bestek-lade zetten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:56 schreef tonks het volgende:
Maar ik wil wel ruilen hoor.. mijn zusjes gabber vrienden voor je zusjes alto's. die zijn makkelijker! die gabbertjes hebben allemaal vriendjes van 20+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |