Whahaha, wat kan jij liegen zegquote:
Ben jij jezelf nou aan 't quotenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Whahaha, wat kan jij liegen zeg![]()
En mannen/knullen die groter beweren moeten eens leren te meten vanaf de zak, en niet vanaf de anus![]()
Ga je inlezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef ThE_ED het volgende:
MMarssu topic, of hoe je dat ook moge schrijven.
Ken ik jouquote:
Alsjeblieftquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:26 schreef longinus het volgende:
Ik wil wel een troostmeisje
Ik heb af en toe een heel klein pikkie vooral als het koud is.
Dat blijf ik zomers ook altijd volhoudenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:26 schreef longinus het volgende:
Ik heb af en toe een heel klein pikkie vooral als het koud is.
Zit ik in ONZquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ken ik jou![]()
Je zit nu in ONZ, ik dacht ik zeg het ff![]()
Dammm... nu mag ik eigenlijk niet meer in dit topic posten.quote:
Opschepperquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
[..]
Dammm... nu mag ik eigenlijk niet meer in dit topic posten.![]()
Sorry, dat is te grootquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
30 cm, welke lekkerwijf wilt mij troosten![]()
Bij een typetje sararaats is het een centimetertje of 9, bij een typetje pussydeluxe gelijk 23?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef frenzy2003 het volgende:
ik zou het niet weten,ik heb hem niet gemeten. het hangt er ook vanaf wat ik voor me heb he.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bij een typetje sararaats is het een centimetertje of 9, bij een typetje pussydeluxe gelijk 23?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:01 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat je je vriendin een goed handvat moet geven, want de vrouwtjes hebben soms wat moeite om op de eigen benen te blijven staan. Maar ja, mijn vriendin heeft hele kleine handjes, dus ik heb niet zo'n grote nodig.
Het voordeel daarvan is, is dat je dan héél goed moet kijken, dus héél dichtbij moet komen en dat de volgende stap dan niet zo heel moeiljik meer te raden is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:22 schreef Tristessa het volgende:
Die van mij is maar een paar milimeter.
Wegrennen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is, is dat je dan héél goed moet kijken, dus héél dichtbij moet komen en dat de volgende stap dan niet zo heel moeiljik meer te raden is.![]()
Oh, Chriz. Ik wil jouw jonge jongetjesvagina eens van dichtbij bekijken. Wanneer kun je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb een kut.
Als je ook met mijn jongetjesanus genoegen neemt ben ik altijd beschikbaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, Chriz. Ik wil jouw jonge jongetjesvagina eens van dichtbij bekijken. Wanneer kun je?
Is dit SEX of ONZ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is, is dat je dan héél goed moet kijken, dus héél dichtbij moet komen en dat de volgende stap dan niet zo heel moeiljik meer te raden is.![]()
Ik las jongetjessausquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je ook met mijn jongetjesanus genoegen neemt ben ik altijd beschikbaar.
Als je opengereten wilt wordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je ook met mijn jongetjesanus genoegen neemt ben ik altijd beschikbaar.
Hmm. Dan blijft deze in ONZ. Preutsert.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef Tristessa het volgende:
Tieten heb ik niet, slechts een piemol van een paar milimeter.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Dan blijft deze in ONZ. Preutsert.![]()
Heb ik dat ergens gezegd dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:33 schreef MoChe het volgende:
[..]
DAT ZIJN TOCH GEEN TIETEN!
[/Theo Maassen]
eentje maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Een ieder die zich aangesproken voelt, mag er eentje uitkiezen![]()
[afbeelding]
Doe mij maar de middel-onderste.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, mag je er 3![]()
Ja! Breng het maar weer ter sprake...quote:
ik ga voor de 3 blonde,en graag de speciale pussydeluxe bonus.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, mag je er 3![]()
Waarom dan een tvp?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:31 schreef guitarist.nl het volgende:
tvp, (niet om te getroost te worden)
doe normaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:32 schreef Thomas__Acda het volgende:
Als ik m 6 keer dubbelvouw issie wel kleiner ja.
Ik wil echt niet weten wat jouw penislengte en jouw moeder met elkaar te maken hebben dude!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ik mag het niet zeggen voor me moeder dus
jouw moeder schaamt zich ook voor jouw lichaamsbouw?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ik mag het niet zeggen voor me moeder dus
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:51 schreef speknek het volgende:
Er bestaat niet zoiets als te kleine piemels, je spreekt alleen van uitgelubberde vagina's.
Size queen!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah gossie, weer een lid () voor de Kleingeschapen Mannenclub
![]()
Neuh, mijn vriendin heeft bijvoorbeeld een te kleine doos. Die van mij is al niet groot en had best wat kleiner gemogen. Of ze zou een honkbalknuppel in d'r pussy moeten doen.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:32 schreef MoChe het volgende:
Size queen!.
.
Als hij denkt dat alle vrouwen stiekem met een honkbal knuppel in hun pussy () zitten om hem een trauma aan te praten moet ie dat toch zelf weten
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Whahaha, wat kan jij liegen zeg![]()
En mannen/knullen die groter beweren moeten eens leren te meten vanaf de zak, en niet vanaf de anus![]()
Dude, er komt een kind uit, er bestaat niet zoiets als een te kleine doos...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, mijn vriendin heeft bijvoorbeeld een te kleine doos. Die van mij is al niet groot en had best wat kleiner gemogen. Of ze zou een honkbalknuppel in d'r pussy moeten doen.
het gaat niet om de lengte maar wat je ermee doetquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:58 schreef deliberator het volgende:
[..]
tis gewoon een verkapt-ik-heb-maar-10-centimeter-post
met zo'n usernamequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
het gaat niet om de lengte maar wat je ermee doet
En ik weet dat de mannen die dit zeggen.....gaaaaaaaaaaaaaap![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |