na Tool het beste wat me overkomen is, Transatlantic live in 013quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef Gekkenhuis_X het volgende:
Transatlantic - All of the above - 31 mins.
zeker een of andere live uitvoering, live from berlin maybe? slechte uitvoering btw met die huppeltrut Lauper. wat wel weer goedmaakt zijn de keyboardsolo'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:21 schreef bonke het volgende:
ik heb pink floyd another brick in the wall nog niet voorbij zien komen
de extended version van 9 min
Wat waren ze goed, hé?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef ummagumma het volgende:
na Tool het beste wat me overkomen is, Transatlantic live in 013
8 nummers in 3 uur tijd![]()
zo te horen is et dus geen live uitvoeringquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:18 schreef ummagumma het volgende:
ik ken veel uitvoeringen hiervan maar niet een studio uitvoering die 9 minuten duurt..... zou best wel eens kennis mee willen maken![]()
kun je hem ergens online zetten? ben echt benieuwdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:01 schreef bonke het volgende:
[..]
zo te horen is et dus geen live uitvoeringwant je hoort kinderen op de achtergrond die in het eigenlijke nummer ook meedoen
en je hoort geen gebrul van fans tussendoor
ik zal ff kijke voor jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef ummagumma het volgende:
[..]
kun je hem ergens online zetten? ben echt benieuwd
Tof van je dat je deze zo snel hebt ge-upload...........maar ik moet je even uit je dromen helpen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zal ff kijke voor je
uploading
KLIK
YW
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef ummagumma het volgende:
Type o Negative: Black no 1 11:15
[..]
Vul 2112 aan met Xanadu, Cygnus X1, Hemispheres en La Villa Strangiatoquote:Op maandag 20 maart 2006 18:14 schreef Soli het volgende:
Dit is écht een nummer voor hen die van stevige langetjes houden:
Rush - 2112![]()
duurt 20:33, maar had van mij nog langer mogen duren![]()
De rest van Rush is ook trouwens het beluisteren waard, al een best oude band maar nooit echt doorgebroken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |