over die ander 2 twijfel ik niet wat die zijn sowieso not donequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:53 schreef mcDavid het volgende:
beter dan die buitenste 2 iig
ja zie je wel is lastig hequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef MidnightRambler het volgende:
In groepsex met die anderen zou ik haar wel neuken. Maar los weet ik ook niet.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef MidnightRambler het volgende:
In groepsex met die anderen zou ik haar wel neuken. Maar los weet ik ook niet.
ze is 20 en heet aimeequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:00 schreef Prego het volgende:
hoe oud is dat middelste kind? 14?
Alle 3 inderdaad, tegelijkquote:
ja ik weet het niet maar ik twijfel gewoon. misschien heeft ze niet dat belangrijke x-factor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:08 schreef Wisheh het volgende:
ik weet niet waarom jij twijfelt maar ik vind het best wel een godse lekkere chick eigenlijk![]()
![]()
[EDIT]
Ze zijn alle 3 best wel fuckable![]()
welke factor? ze hebben alle 3 een leuk gezicht vind ik en ze hebben een kut (hopelijk kaal) nou wat wil je nog meer? Die mogen best een keer met ze 3en aan me ding kriebelen hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ik weet het niet maar ik twijfel gewoon. misschien heeft ze niet dat belangrijke x-factor.
die andere 2 hebben geen eens een factor dus die zijn![]()
handen boven tafel als je in mijn topic zitquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef Wisheh het volgende:
[..]
welke factor? ze hebben alle 3 een leuk gezicht vind ik en ze hebben een kut (hopelijk kaal) nou wat wil je nog meer? Die mogen best een keer met ze 3en aan me ding kriebelen hoor![]()
zie je dat? ze proberen die donker te verstoppen achter een grassprietje maar het lukt nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
op die donkere zou ik het echt wel kunnen!
*flop, flopquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
handen boven tafel als je in mijn topic zit![]()
die andere hebben geen leuke kop
ik ban je hierbij uit mijn topicquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef Wisheh het volgende:
[..]
*flop, flop
Ok handen boven tafel vanaf nu![]()
ik heb hun site gepost. kan je daar niet even kijken? je bent natuurlijk heel in de war door jouw geilheidquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:22 schreef Wisheh het volgende:
ok, waar zijn deze gleufdieren eigenlijk van bekend?
ja ok maar zulke bandjes die neem ik niet serieus...zal zkr wel weer zon soort idols gedoe zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb hun site gepost. kan je daar niet even kijken? je bent natuurlijk heel in de war door jouw geilheid![]()
ze zijn van een groepje genaamd "clea". ze maken dus muziek.
geen idee, maar het gaat om hun muziek, maar het gaat om dat meisjequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ja ok maar zulke bandjes die neem ik niet serieus...zal zkr wel weer zon soort idols gedoe zijn![]()
ok, nou ik vind ze alle 3 wel ok opzicht...maar ik ben ook niet zo kieskeurigquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geen idee, maar het gaat om hun muziek, maar het gaat om dat meisje
het is een cover, daar kunnen zij ook niks aan doen. het gaat hier btw niet om hun muziek maar om haarquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:43 schreef koffiekoekje het volgende:
We don’t have to take are clothes of. To have a good time. O no!
Verbazingwekkend.. die dubbelzinnigheid.
Ja dat snap ik, maar elke toevoeging over haar achtergrond/persoon/aktiviteiten stuurt mij naar een nee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het is een cover, daar kunnen zij ook niks aan doen. het gaat hier btw niet om hun muziek maar om haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |