abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36064105
Nu is het niet helemaal gratis, maar ik wist niet wat ik er precies neer moest zetten

Ik heb een Vodafone abonnement (22,50 euro per maand) met Qtek 8020 telefoon.

Hier het probleem. Ik vertrek eind van deze maand naar Spanje om daar vervolgens een jaar of langer te blijven. Nu heb ik een abonnement die nog iets langer dan een jaar geldig is. Nu zou ik ze kunnen afkopen, maar dat is nogal een duur geintje. Ik zou het ook kunnen overdragen aan iemand anders, maar ik weet hiet in de buurt niemand die het zou willen.

Mijn vraag: Is er hier iemand die de handel wil overnemen. Je krijgt de telefoon er bij als je die wilt hebben, alleen is er één knopje afgebroken (deze kun je in princiepe zelf repareren, maar ik gebruik nu mijn plectrum om hem in te drukken).

Iemand interesse? Zo nee, dan heb ik gewoon pech
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:44:42 #2
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_36073748

Weet je zeker dat je het abonnement kunt overdragen? Volgens mij is dat namelijk niet mogelijk. Persoonsgebonden enzo.

En als je tot een overeenstemming met iemand zou komen om jou te betalen voor de abokosten, dan kan diegene zich helemaal scheel bellen naar Marokko zonder dat hij daarvoor aansprakelijk is en jij VERPLICHT bent te betalen. Ik zou maar uitkijken als ik jou was.

Daarbij lijkt het mij slimmer om het abo lekker zelf te houden en je tegoed eens in de zoveel tijd lekker weg te bellen naar fam of vrienden vanuit Spanje, daar je de 'belminuten' sowieso behoudt voor een x aantal maanden. Bij afkopen zou je dit direct kwijt zijn.

just my 2 cents
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:07:33 #3
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_36074341
Denk dat je geld toe moet geven wil je iemand zover krijgen 'm over te nemen. Abonnementen kun je namelijk ook aanschaffen met enorme cashback of nieuw gsm'tje erbij.

Desondanks succes met de verkoop.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_36074919
50 e overschrijfkosten inderdaad. Komt nl nog wel eens voor als het abonnement bij een minderjarig eerst op één van de ouders hun naam stond.

Succes met je verkoop
pi_36074929
Ik zou het eens in je kennissenkring proberen trouwens, wellicht dat er daar iemand toe bereidt is ipv op een redelijk anoniem forum
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:09:13 #6
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_36080433
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:44 schreef Sosa het volgende:

Weet je zeker dat je het abonnement kunt overdragen? Volgens mij is dat namelijk niet mogelijk. Persoonsgebonden enzo.

En als je tot een overeenstemming met iemand zou komen om jou te betalen voor de abokosten, dan kan diegene zich helemaal scheel bellen naar Marokko zonder dat hij daarvoor aansprakelijk is en jij VERPLICHT bent te betalen. Ik zou maar uitkijken als ik jou was.

Daarbij lijkt het mij slimmer om het abo lekker zelf te houden en je tegoed eens in de zoveel tijd lekker weg te bellen naar fam of vrienden vanuit Spanje, daar je de 'belminuten' sowieso behoudt voor een x aantal maanden. Bij afkopen zou je dit direct kwijt zijn.

just my 2 cents
Abo is overdraagbaar ¤ 52.,50, bellen vanuit het buitenland zit [u]niet[/u in de Vodafone bundel, bovendien biedt vodafone de mogelijkheid om je abo terug te zetten naar een goedkopere van ¤ 17.50 of ¤ 12,50 en dan wordt afkopen een stuk makkelijker....
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:14:49 #7
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_36097948
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:09 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Abo is overdraagbaar ¤ 52.,50, bellen vanuit het buitenland zit [u]niet[/u in de Vodafone bundel, bovendien biedt vodafone de mogelijkheid om je abo terug te zetten naar een goedkopere van ¤ 17.50 of ¤ 12,50 en dan wordt afkopen een stuk makkelijker....
aha!

Ik heb een tijd bij Orange gewerkt, en daar was het tegenovergestelde het geval ... overdragen en bundel enzo

iig succes met de verkoop in dat geval!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_36098547
Ik weet zeker dat je het kunt overdragen, daarvoor heb ik ze aan de telefoon gehad. Als ik inderdaad mijn abonnement kan terug zetten naar een goedkopere dan doe ik dat wel! Nou ja, in ieder geval bedankt dan

Ik dacht ook al wel dat niemand het zou willen, maar je kan het altijd proberen toch
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:18:26 #9
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_36111004
Ik werk bij een telefoon winkel, zou ik ff voor je bellen met Vodafone?

ff voor je gebeld, je kunt 1 stap terug dit kost je eenmalig ¤ 20, - je moet dan eerst een maand in het nieuwe tariefplan zitten, en dan kun je terug naar een 12,50, die ¤ 20 heb je er binnen 4 maanden al uit, contractsovername is ¤ 52.50 hou er dan
wel rekening mee dat de nieuwe gebruiker ook eerst gechekt wordt bij Preventel en het bkr voordat er goedkeuring plaatsvind.

Bovendien die ¤ 52.50,- is voor rekening van de nieuwe contractant, ik denk niet dat hij/ zij dat wil.

Over je Qtek, is een veel voorkomend probleem, zit hier geen garantie op?

[ Bericht 80% gewijzigd door kevin33 op 17-03-2006 11:24:06 (ff gebeld!) ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')