abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:01:35 #26
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_36062725
Voor TS is het ook aan te raden om even een paar simmetjes te lenen of vrienden uit te nodigen om te kijken welk netwerk goed bereik heeft thuis en op het werk.

Simyo, Tele2, AH Mobiel, UPC Mobiel, enz werken ook allemaal via de 5 bekende netwerken, is makkelijk via Google te vinden.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_36062748
Oh, en ik vind Orange ook ontzettend slecht bereik hebben. Als ik de auto zat te bellen, viel die regelmatig weg.
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:06:49 #28
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_36062841
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:02 schreef mirannie het volgende:
Oh, en ik vind Orange ook ontzettend slecht bereik hebben. Als ik de auto zat te bellen, viel die regelmatig weg.
Is met meer 1800 MHz netwerken zo:

KPN en Vodafone maken gebruik van 900 MHz netwerken en voor indoor gebruik van 1800 MHz netwerken.

De overige providers hebben alleen 1800 MHz frequenties toegewezen gekregen, en het nadeel is dat signalen van de twee keer zo hogere frequentie minder door constructies penetreren.

Ook moeten 1800 MHz netwerken fijnmaziger worden opgebouwd, heeft wel als voordeel dat je al gauw dubbele capaciteit hebt per gebied. Frequenties in de 900 MHz komen doorgaans verder, en beter door muren en auto's heen.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_36062870
Ik heb in Augustus een Telfort 200 abonnement afgesloten met gratis W800i, 50% korting op abonnementsprijs en 3 maanden extra. Betaal nu ongeveer 15 euro per maand
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_36062960
Debitel is wat abonnement ook vrij debiel... Binnen je contract kun je binnen een maand opzeggen, is je contact echter afgelopen, heb je een opzegtermijn van 3 maanden .

Kan ik goddomme tot juni wachten voordat ik over kan stappen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_36063033
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:08 schreef ChillyWilly het volgende:
Ik heb in Augustus een Telfort 200 abonnement afgesloten met gratis W800i, 50% korting op abonnementsprijs en 3 maanden extra. Betaal nu ongeveer 15 euro per maand
Zoiets klinkt goed, maar apart een mobiel en een sim + abonnement is ook wel wijs. Het wordt alleen maar ingewikkelder .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36063058
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:12 schreef kastanova het volgende:
Debitel is wat abonnement ook vrij debiel... Binnen je contract kun je binnen een maand opzeggen, is je contact echter afgelopen, heb je een opzegtermijn van 3 maanden .

Kan ik goddomme tot juni wachten voordat ik over kan stappen .
Nou, dan zijn ze in ieder geval al wel iets verbeterd ten opzichte van 5 jaar geleden, toen moest ik wachten tot einde contract, kon niet tussendoor opzeggen. Nou ja, kon wel opzeggen, maar dan moest ik in 1 keer het hele bedrag afbetalen wat ik nog verschuldigd was tot einde contract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')