Was het een orgie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
Hebben wij weer![]()
Wij hebben een leuk feestje met zijn vieren op de kamer van Hub en we geven toe dat we een beetje luidruchtig waren en hij heeft ook het recht om een beete pissed te zijn.
Omdat wij bij elkaar wonen en we willen onze avonturen vertellen via internetquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:31 schreef Mobster273 het volgende:
en waarom hebben jullie met 4en 1 account?
verder: dat soort mensen bestaan, negeren en verdergaan met "leven"
En zit de rest van de wereld daar op te wachten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
[..]
Omdat wij bij elkaar wonen en we willen onze avonturen vertellen via internet![]()
jullie zijn aan elkaar vastgegroeid dan dat jullie nooit eigen avonturen hebben? nog losstaand van de vraag of de wereld wel zit te wachten op jullie avonturen, zoals XM al zei...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
[..]
Omdat wij bij elkaar wonen en we willen onze avonturen vertellen via internet![]()
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
Jaloers omdat je zelf geen vrienden hebt?![]()
*proestquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
Jaloers omdat je zelf geen vrienden hebt?![]()
Nou als dit een van jullie avonturen is, dan kan ik niet wachten op de restquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
[..]
Je leest het togquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En zit de rest van de wereld daar op te wachten?
Dat scheelt weer 4 geestelijk gehandicapten achter aparte PC's.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:31 schreef Mobster273 het volgende:
en waarom hebben jullie met 4en 1 account?
verder: dat soort mensen bestaan, negeren en verdergaan met "leven"
3....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat scheelt weer 4 geestelijk gehandicapten achter aparte PC's.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
Wij hebben een leuk feestje.
Maar wij liggen lekker net om 7 uur te slapen.
Ik ging er vanuit dat ze anders met z'n 4en achter aparte PC's zaten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
3....
het was ook niet zo zeer een aanmoediging om dat als nog te doen (in welk geval er natuurlijk wel 4 bij zouden komen), maar gewoon een vraag waarom ze dat niet al gedaan hadden...
kan ook natuurlijk, uiteindelijk zal het niet veel uitmaken, deze kwaliteitsaccount geef ik hoogstens 2 wekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ze anders met z'n 4en achter aparte PC's zaten.En nu gezellig op 1 stoeltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |