een sportchool.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef kikoooooo het volgende:
wat is het?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar jij bent dan ook nog nooit in Rotterdam Akragon DL geweest, dat is z'n geld dubbel en dwars waard. Tuurlijk is het kansloos veel geld, maar aan de andere kant heb je dan wel luxe EN een motivatie om te gaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef kikoooooo het volgende:
60 eu voor een fitnessabo... je kunt wel niet goed bij je kop zijn als je daar gaat sporten..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat hebben ze bij mij ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef kikoooooo het volgende:
wtf moet je met een dvd uitleen in een SPORTSCHOOL? Als jij pas wanneer je een dvd kan huren in de sportschool gemotiveerd raakt voor sporten dan is daar maar 1 smile voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPORT-SCHOOL / VIDEO-THEEK
Zeker geen 50eu per maand...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:43 schreef _Boo_ het volgende:
Precies en de videotheek kost ook geld, in case you didn't know.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop