abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36052915
Ik heb een lidmaatschao van david lloyd tot 1 oktober. Ik maak er echter geen gebruik meer van. Misschien wil iemand hem overnemen? Ik betaal 61 euro per maand, maar voor 50 euro per maand mag je hem overnemen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:15:59 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_36053016
Tags gezet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_36053069
wat is het?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_36053383
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef kikoooooo het volgende:
wat is het?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
een sportchool.
Had ik er inderdaad wel even bij kunnen zetten!
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:31:43 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36053600
Wassie in R'dam geweest dan had ik'm van je overgenomen
pi_36053653
mag je bij David Lloyd dan niet bij alle vestigingen met een lidmaatschap?
(Bij fitness first werkt dat namelijk wel zo)
pi_36054095
Ik weet eigenlijk niet of dat mag; ik zal op internet eens kijken of ik daar iets over kan vinden.
pi_36054231
Ja, dat mag!!!!!!!!!!!! We hebben pas een brief gehad waarin dat stond. Bij "eenmalig" bezoek dien je dan jezelf te legitimeren, het poortje werkt niet met je normale pas. Besluit je om vaker naar een andere club te gaan dan kan je lidmaatschap (misschien tegen kosten) worden overgedragen naar die club....
pi_36054269
wat heeft die david lloyd ook alweer allemaal
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:50:37 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36054430
Als je hem mag overzetten naar Rotterdam, dan hebben we een deal.

Ik wil weg bij Stoker ( waar ik nu zit ) en lloyd is erg ok
pi_36054838
Ik kan er op internet en in mijn lidmaatschapsvoorwaarden niks over vinden. Maar als johDan zegt dat het kan, dan is het misschien toch wel zo?
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:04:46 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36054916
Bel ze ff om het te vragen en mail me als je eruit bent!
pi_36055579
Kreeg ze net niet te pakken en moet nu weg.
Maar zodra ik iets weet hoor je het van me!
pi_36056403
wat bied David lloyd eigenlijk allemaal voor speciaals?
ik betaal nu 29,95 bij een lokale fitness school waar ik onbeperkt kan fitnessen
als ik het zo zie betaal je het dubbele? ben wel benieuwd wat je dan voor apparaten je krijgt...shiny golden halters ofzo?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Always Head North
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:52:32 #15
33954 ElisaB
pi_36056731
Ik ben heel benieuwd of lidmaatschappen overdraagbaar zijn. Meestal is dat namelijk niet zo.

Tromgeroffel, tromgeroffel (ik neem aan dat TS het ff gaat uitzoeken)...
pi_36059510
Ik had een brief gestuurd dat ik m'n lidmaatschap op wilde zeggen. Kreeg een brief terug dat dat niet kon, omdat je verplicht een jaar lid bent. Maar...ik kon wel zelf iemand zoeken om mijn lidmaatschap over te nemen.
Dus het lidmaatschap is dus overdraagbaar; ze hebben het zelf voorgesteld.
De vraag is alleen of het ook naar een ander filiaal kan worden overgezet.
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:22:53 #17
33954 ElisaB
pi_36059837
Owkee, dat is dan in lek geval opgelost
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Game on!
pi_36059874
kan je nog ff wat vertellen over david lloyd en haar faciliteiten?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_36062054
http://www.davidlloyd.nl/nl/index.asp
Hier kun je en filiaal aanklikken en dan kun je zine wat er voor faciliteiten zijn. Het is per filiaal ook een beetje verschillend; sommige hebben een zwembad bijvoorbeeld.
pi_36071348
Hee, even een reactie: ik heb zelf ook sinds een goed half jaar een abo.
Je mag inderdaad sinds 1 maart OVERAL in europa bij DL sporten.
Je kiest zelf je hoofdverstiging en die mag je 1 keer per jaar kostenloos omzetten.

Je kan inderdaad je abo aan elkaar overdragen, dan heeft het "nieuwe lid"geen inschrijfkosten van 100 euro. Alleen ff 1 keertje samen naar DL gaan en het in orde maken.

Rotterdam Hofplein is iig een topvestiging met veel extra's...!
Ik kom er net vandaan ;-)
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_36071621
60 eu voor een fitnessabo... je kunt wel niet goed bij je kop zijn als je daar gaat sporten..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_36072665
Hmm, vaag, rdam is 74 euro per maand.
Als je echter voor 61 euro in Dordrecht een abo kan krijgen, dan kan ik dat beter als hoofdvestiging nemen. Laat me is weten wat het abo echt per maand kost... kan ik een hard puntje maken ;-)
pi_36072763
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef kikoooooo het volgende:
60 eu voor een fitnessabo... je kunt wel niet goed bij je kop zijn als je daar gaat sporten..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar jij bent dan ook nog nooit in Rotterdam Akragon DL geweest, dat is z'n geld dubbel en dwars waard. Tuurlijk is het kansloos veel geld, maar aan de andere kant heb je dan wel luxe EN een motivatie om te gaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(maar misschien geef je niet om luxe en ben je van jezelf rete enthousiast om te sporten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:18:14 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36072892
Tof, ik woon namelijk op een steenworp van Hofplein, dus wil daar ook terecht. Ken de vestiging en die is heel fijn.

Als TS dan ff mailt, dan is het bij deze akkoord !
pi_36076764
Ok she!
We moeten dan denk ik samen een keer langsgaan?
pi_36078124
74 euro voor een fitness abo is DUUR!!!
ja oke bij akragon zie ik het volgende staan:
* Fitness ruimte Verchroomde Halters en fitness toestellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

* Cardio theater
* 2 Aerobics studio's
* 1 Indoor cycling studio
* zwembad
* Sauna
* Stoombad
* infraroodbanken
* Sanarium
* Zonnebanken
* Relaxruimte
* Luxe kleedruimtes met satijnen lakens en shiny golden bankjes?
* Airconditioning
* Bar/Restaurant
* Kinderopvang
* Fysiotherapie/Massage

welke zou je toch gaan gebruiken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Always Head North
pi_36078978
Tuurlijk kan het goedkoper maar daar gaat het toch helemaal niet om. Ik fitness op de universiteit voor een prikkie maar van de faciliteiten daar (of het gebrek er aan) word je echt niet blij. Zoals Neverending al zegt, als jij sowieso al onwijs gemotiveerd ben dan maakt het je allemaal niet uit nee. Als je dat niet bent, zijn cardio theater, sauna, etc dus echt een uitkomst. (Bij Fitness First komt daar nog DVD uitleen en vers fruit bij, ook relaxed).
pi_36079873
wtf moet je met een dvd uitleen in een SPORTSCHOOL? Als jij pas wanneer je een dvd kan huren in de sportschool gemotiveerd raakt voor sporten dan is daar maar 1 smile voor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

SPORT-SCHOOL / VIDEO-THEEK
pi_36081234
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef kikoooooo het volgende:
wtf moet je met een dvd uitleen in een SPORTSCHOOL? Als jij pas wanneer je een dvd kan huren in de sportschool gemotiveerd raakt voor sporten dan is daar maar 1 smile voor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

SPORT-SCHOOL / VIDEO-THEEK
dat hebben ze bij mij ook.
Heel handig als je niet gemotiveerd bent.
je neemt een dvd mee en die moet binnen 3 dagen weer terug.
als je hem toch terug brengt kan je meteen sporten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_36081393
Precies en de videotheek kost ook geld, in case you didn't know.
pi_36081466
Bij DL in Veldhoven (lees: Eindhoven) betaal ik nu maar iets van 51 euro
pi_36081576
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:43 schreef _Boo_ het volgende:
Precies en de videotheek kost ook geld, in case you didn't know.
Zeker geen 50eu per maand...
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:41:14 #33
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_36084755
Ik heb hierop gezeten in Utrecht..
Erg mooie sportschool met relaxte sauna, turks stoombad, zwembad en de rest van de rattaplan...
  zondag 19 maart 2006 @ 11:22:48 #34
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36163085
Ehh...Blupje

Gaan we nog wat doen?
pi_36164254
Ik kon je mailares nergens vinden, dus ik had hier een berichtje achtergelaten. Ik denk dat we een keer samen langs moeten gaan?
  zondag 19 maart 2006 @ 12:20:28 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36164298
ah ok, mail me ff op:

georginastanciu@gmail.com

moeten we maar ff doen! Ik zal morgenochtend ff bellen naar ze om te vragen wat we mee moeten nemen.
pi_36165338
ik heb je gemaild! Heb jij ook gelijk mijn mailadres.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop