quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is ie dood?
Puike vraag!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is ie dood?
Owja nu worden ze gelovigquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef fs180 het volgende:
niet dood..
het was een grapje![]()
doh!![]()
naja we kunnen altijd nog bidden![]()
Nog niet nog nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef c0nd0r het volgende:
Kan hem boeien hij mag nu auto rijdendus het is alleen maar erger geworden..
Is ie dan in ieder geval zwaar gewond?quote:
Nee hij mag nog geen auto rijdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ie dan in ieder geval zwaar gewond?![]()
Wat een kuttopicquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee hij mag nog geen auto rijden![]()
Magtie welquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee hij mag nog geen auto rijden![]()
Ik ben wel zwaargewond, ik ging gister bier en chips halen em toen viel ik van me fiets toen ik moest remmen voor en ambulance.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Magtie wel
Het zij nu nog onder begeleiding
Naja dan moet die ook maar dood.. Collateral Damage
Ervanuit gaand dat hij de benzine kan betalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef fs180 het volgende:
hij rijd straks auto dus rijd meer, en dus meer kans om zich dood te rijden![]()
nee vrijdag heeft ie autorijles, dan gaat ie doodquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is ie dood?
ik was net met je dochter aan het praten.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik was net met je dochter aan het praten.
geef der cam eens terug...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:40 schreef junkiesietze het volgende:
hahaha dat je dat geloofde trouwens... ik ben een ervaren rijder... ik val nooit
Zo zo, jij rijdt zeker iedereen in jouw dorp eruit met je soepele stofzuiger...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:40 schreef junkiesietze het volgende:
hahaha dat je dat geloofde trouwens... ik ben een ervaren rijder... ik val nooit
stad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Zo zo, jij rijdt zeker iedereen in jouw dorp eruit met je soepele stofzuiger...![]()
Woow dan ben je wel heel erg goed dus....quote:
iedereen hier in zoetje is bang voor de politie enzo maar ik heb schijt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Woow dan ben je wel heel erg goed dus....
wow respect voor jou man, je moet trouwens niet denken dat dit sarcastisch is he want ik meen het echtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
iedereen hier in zoetje is bang voor de politie enzo maar ik heb schijt!
jah ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
wow respect voor jou man, je moet trouwens niet denken dat dit sarcastisch is he want ik meen het echt![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Whehehe, ik zal het ze doorgeven, heel wat vrienden daar zitten dus die zullen jou wel eens ff te grazen nemen mannetje!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
doe datquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whehehe, ik zal het ze doorgeven, heel wat vrienden daar zitten dus die zullen jou wel eens ff te grazen nemen mannetje!
dure scooter?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef Jo0Lz het volgende:Mja, interessant...
Was het wel een beetje een dure? Anders heeft ie zo weer een "nieuwe".
ik denk dat we de nieuwe maikuuul hebben gevonden !!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik denk andersomquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik denk dat we de nieuwe maikuuul hebben gevonden !!!!![]()
haha daar heb je een heel sterk puntquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ga oude topics maar langsquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar nog niet zoveel gefotosjopt dan maikuul![]()
je bent al wel bijna net zo belachelijk gemaakt als maikuuulquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar nog niet zoveel gefotosjopt dan maikuul![]()
Hij heeft geen recht om een punt te hebben zolang hij vergeleken word met maikuuulquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij opzich wel een punt![]()
Daar heb jij weer een goed puntquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:18 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Hij heeft geen recht om een punt te hebben zolang hij vergeleken word met maikuuul
misschien moeten we hem toch doodmakenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:18 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Hij heeft geen recht om een punt te hebben zolang hij vergeleken word met maikuuul
Is goed, ik kan wel een tank of 2 regelen!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
misschien moeten we hem toch doodmaken
ik bijt hemquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Is goed, ik kan wel een tank of 2 regelen!!![]()
wow dribbel onze redder in nood, the man with the master planquote:
ik weet het ik ben goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
wow dribbel onze redder in nood, the man with the master plan![]()
ik heb hem zelfs nog nagetekend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dribbel geluk dat hij een hond is![]()
Ik heb nog met hem geknikkertquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ik heb hem zelfs nog nagetekend.
*zie zijn fotoboek.
Er was niemand anders die het wou doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef Brechtje het volgende:
vies
nee dat is gezond voor je ballenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
honden likken er toch ook aan?
en? stinkt het?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ach gut, hij is niet alleen kansloos maar woont ook nog eens in de vuilnisbak van Nederland?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:15 schreef Roellio het volgende:
Als ik ooit in Zoetermeer kom zal ik het mijn missie maken om de scooter van JS in de fik te steken en het te filmen!
Tweewekelijks ... maar ik wacht weer op de Fok!Stok (hij was pas in Zoetermeer), daarmee schijn je lekker junkiesietzes van scooters af te kunnen knuppelen, zeehondjes-stylequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:15 schreef Roellio het volgende:
Als ik ooit in Zoetermeer kom zal ik het mijn missie maken om de scooter van JS in de fik te steken en het te filmen!
Kut voor hem!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef fs180 het volgende:
zn sco0tah is totalloss..
quote:
Ga maar slapen SpeedJostiquote:
Geregistreerd op: donderdag 1 december 2005 @ 10:59quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |