Met die bindingen welquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat al die mensen afhaken. Die plank is geen 80 waard![]()
Hij kan de Crazy Creek sticker dan van die bindingen afkrabben en de bindingen dan voor 50 euro verkopen. Heeft die 75 euro voor die set en dan heb je het goed gedaan. Dat gaat hij in dit topic er niet voor krijgen.quote:
Dan krijg ik commentaar dat er beschadigingen op de binding zit van het afkrabben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:01 schreef XL het volgende:
[..]
Hij kan de Crazy Creek sticker dan van die bindingen afkrabben en de bindingen dan voor 50 euro verkopen. Heeft die 75 euro voor die set en dan heb je het goed gedaan. Dat gaat hij in dit topic er niet voor krijgen.
Busje label-off als je het hebt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef alki het volgende:
[..]
Dan krijg ik commentaar dat er beschadigingen op de binding zit van het afkrabben.
heb ik een apart plankie voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef DarkChylde het volgende:
en pak dan ook meteen wat railtjes met je T6 ;-)
Zeg XL,quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef XL het volgende:
Mijn aanbod staat nog steeds![]()
25 euro en dan mag je de bindingen houden. Maak ik er een mooie bank van.
Jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Zeg XL,
op welke manier ga jij dat board verbouwen tot een bank?
Ik heb zelf nog in mijn schuur een oud bord van freesurf liggen en een grote minstral,
neem jij gewoon een houten frame en schroef je daar de boards op vast?
ok, leek mij ook al de makkelijkste oplossing,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |