Hostelquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:39 schreef Biancavia het volgende:
Welke film was dat?
Ja dat begrijp ik, maar het gaat hier om het feit dat ze serieus denken dat Duits de voertaal is in Nederland. Als je de hoofdpersoon "Schweinhunde!" hoort roepen...sterf je van binnen een beetje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Adelante het volgende:
Ik weet niet waar jij in Amsterdam woont, maar ik hoor toch iedere dag Engels, Duits, Spaans en vele andere talen. misschien inmiddels bijna meer dan nederlands
Ach, de film was toch toch stukken minder dan Sawquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef Magistic het volgende:
Ja dat begrijp ik, maar het gaat hier om het feit dat ze serieus denken dat Duits de voertaal is in Nederland. Als je de hoofdpersoon "Schweinhunde!" hoort roepen...sterf je van binnen een beetje.![]()
Oh gelukkig, wat ik hem hem al weg geflikkerd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, de film was toch toch stukken minder dan Saw
Ook minder dan Cabin Fever (wat ik een erg leuke film vond)quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, de film was toch toch stukken minder dan Saw
Cabin Fever vond ik maar matig, maar er werd tenminste geen 'Nederlands' in gesprokenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ook minder dan Cabin Fever (wat ik een erg leuke film vond)
Och... toen die hond in dat ene wijf begon te snuffelen dat levend lag weg te rotten viond ik dat wel een erg goede scenequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:46 schreef Magistic het volgende:
[..]
Cabin Fever vond ik maar matig, maar er werd tenminste geen 'Nederlands' in gesproken![]()
Schweinhund!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Och... toen die hond in dat ene wijf begon te snuffelen dat levend lag weg te rotten viond ik dat wel een erg goede scene
nee, 200 anderen hadden t naar hem geupload, zij zijn illegaal bezigquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:51 schreef T3rr0r het volgende:
Heb je die soms gedownload? Want dat mag dus niet he!
Ezel!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:
In een aflevering van Friends zit een 'Marga' die uit Nederland zou komen, maar wel een enorm Russisch accent heeft.En dat terwijl in een ander aflevering wel degelijk Nederlands gesproken wordt.
Fantastische film ... ik lag dubbel toen dat kleine Duitse jongetje een tekening wilde maken... hij tekent bij zichzelf een klein snorretje en gaat door de kamer marcherenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Yildiz het volgende:
Eurotrip (wat een foute film is dát, trouwens) laat op een gegeven moment ook duitse verkeersborden in Nederland zien en andersom.
Jij hebt seks met ezels!quote:
haha die 'andere'aflevering was toen geniaal, toen ging Ross toch nederlands praten Of vergis ik mequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:
In een aflevering van Friends zit een 'Marga' die uit Nederland zou komen, maar wel een enorm Russisch accent heeft.En dat terwijl in een ander aflevering wel degelijk Nederlands gesproken wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |