Ohja das waar. En Sjo zal minder sex willen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen ook met de PS3 spelen
in deze corner hierquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
punt1 : hij doet niets voor me, moet alles doen hier in huis.
punt2: er staat al een xdoos, playstation en game cube
punt3:waar zit de aandacht voor de kinderen in jou verhaal
punt4: ik vind je toch nog wel lief hoor
Riiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja das waar. En Sjo zal minder sex willen.
Oke dan er mag zo'n ding in huis komen![]()
Hou eens op moest bijna lachenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
Tuurlijk!! Ik ben de baas immers thuis..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
Tuurlijk!! Ik ben de baas immers thuis..
quote:
Kijk ik zie het zo als Sjo elke maand 50 euro opzij legt. Mag ik elke maand voor 50 euro wat leuks voor mezelf kopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
in deze corner hierWij hebben ook alledrie die dingen, plus psp en ds, 2 laptops en een mac... is wel zat dacht ik. Als hij over een nieuwe console begint krijgt ie ook
![]()
zit wat in ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kijk ik zie het zo als Sjo elke maand 50 euro opzij legt. Mag ik elke maand voor 50 euro wat leuks voor mezelf kopen
Het zal idd wel meer zijn dan die ene keer van jou per maandquote:
Jij gebruikt dagcreme ... dus pleasequote:
Hier gaat het echt precies hetzelfdequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat doe ik moeilijk dan
Ik begin een ruime periode van te voren een bepaald onderwerp aan te snijden.. en daar kom ik dan eerst maandelijks, daarna wekelijks op terug.
En dan spreek ik alsof dat 'ding' al in ons leven is, en eigenlijk ook niet meer zonder kunnen..
En na verloop van tijd zal Tam er zelf naar vragen, waarop ik dan aangeef wanneer dat 'ding' er komt.. en dan is het vredig, verlopen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
zit wat in ja.![]()
Maar het gaat mij niet echt om het betaal aspect. Ik vind het gewoon onzin om zoveel hetzelfde spul te kopen. Als wij 6 zwarte (dure) jurkjes willen kopen die allemaal net een heeeeeel klein beetje van elkaar verschillen vinden zij dat ook onzin toch?
jah... idd... and proud of it.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij gebruikt dagcreme ... dus please
Ja maar je bent m'n vrouw niet..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het zal idd wel meer zijn dan die ene keer van jou per maand
Jij loopt je hele leven al met getuite lippen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah... idd... and proud of it.....
maar ik sta tenminste niet als een homo met getuite lippen de godganse dag te smeren
comeback -9quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij loopt je hele leven al met getuite lippen...
Boeit me niet... tis waar...quote:
nog slechterquote:
Patserquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
hou eens op met aan je kin wrijven en maak eens een leuke opmerking
whehehehequote:
hihi nu maak ik me niet geliefdquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.
Oke ik kom terug van mijn besluit. Er komt geen ps3 hier in huis.![]()
Dat is ziek... ik zie het hem nog doen ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
hou eens op met aan je kin wrijven en maak eens een leuke opmerking
Ze is mooi he.... hier meer en betere kwaliteit !quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://www.flurl.com/item/Karima_Adebibe_u_93454/
hier dan....
Ik doe dat echt heel vaak als ik achter de pc zit...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is ziek... ik zie het hem nog doen ook
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is ziek... ik zie het hem nog doen ook
ja.... echt mooiquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ze is mooi he.... hier meer en betere kwaliteit !
http://www.leenks.com/gallery430-all.htm
Kut.. hahahaha... had net de link gekopieerd om hem te postenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
Ben me nieuwe lease auto aan het uitzoeken....
kom er alleen niet echt uit....
dit zijn de laatste 10 die zijn overgebleven van mijn lijstje....
http://freshpics.blogspot(...)-expensive-cars.html
Nou iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
Die Bugatti Veyron en de Koenigsegg CCR![]()
altijd te laat hè... story of your lifequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kut.. hahahaha... had net de link gekopieerd om hem te posten![]()
Die Bugatti rijden ze mee in Top Gearquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
Die Bugatti Veyron en de Koenigsegg CCR![]()
Oh ja ik hoorde van capgemini ook dat ze nog 1000 banen open hadden staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs... zo'n dolle boel hier![]()
hou op![]()
![]()
dat bedrijf van mij is samengegaan met DPA.... wij deden noooooit wat aan reclame hadden daar ook geen budget voor vrijgemaakt....
zit ik laatst in de auto lekker onderweg naar huis.... hoor ik ineens een reclame van DPAFLEX![]()
![]()
Europa's snelste groeier zoekt blablabla
Ja preciesquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier gaat het echt precies hetzelfde![]()
op een geven moment dan; Wanneer komt dat spelletje dan ?![]()
ik zit hier nog ff gedetacheerd....quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja ik hoorde van capgemini ook dat ze nog 1000 banen open hadden staan
*gunt*quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zit hier nog ff gedetacheerd....![]()
Lekker Gijsquote:
Ik voel me zon nummer als ik bij een detacheringsburo werk.. vooral een groot buro dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zit hier nog ff gedetacheerd....![]()
sparen ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs![]()
Hoest met je voruwtje nou? Gaat allemaal lekker zeker? buik al gegroeid? Is de kleine al te voelen als je je hand op de buik legt?
Een dochter is stiekem leuker voor een vader, ze trekken heel erg naar hun pa.. althans daar lijkt het bij ons wel op. Jasmijn houdt duidelijk van beide hoor.. maar als ik thuis kom word ze wakker, gaat ze stralen .. en als het kon zeggen was het "papaaaa!!!!"Altijd de armpjes in de lucht naar me "Pak me maar op pap" En als ik haar dan oppak echt een blik van "Kijk eens.. ik zit bij papa op de arm"
![]()
![]()
Maar we sparen voor een zoon nu, word ook vast een bikkel
neh... in mijn geval verdien ik meer dan als ik intern bij Cap in dienst komquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik voel me zon nummer als ik bij een detacheringsburo werk.. vooral een groot buro dan.
Daarnaast verdien je meer doorgaans bij een gewone baas.. en geen verplichtingen van cursussen enzo dan
Jaa, ze krijgt al een best buikje hoor gijsquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs![]()
Hoest met je voruwtje nou? Gaat allemaal lekker zeker? buik al gegroeid? Is de kleine al te voelen als je je hand op de buik legt?
Een dochter is stiekem leuker voor een vader, ze trekken heel erg naar hun pa.. althans daar lijkt het bij ons wel op. Jasmijn houdt duidelijk van beide hoor.. maar als ik thuis kom word ze wakker, gaat ze stralen .. en als het kon zeggen was het "papaaaa!!!!"Altijd de armpjes in de lucht naar me "Pak me maar op pap" En als ik haar dan oppak echt een blik van "Kijk eens.. ik zit bij papa op de arm"
![]()
![]()
Ja dat geloof ik graag Gijs.. het groeit en rommelt wat allemaal in die buik. Kamer is klaar of ben je mee bezig..quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jaa, ze krijgt al een best buikje hoor gijs![]()
Vanaf volgende week gaat ze 6 uur per dag werken ipv 8 uur. 40 uur in de zorg trek ze niet meer hoor. Ze moet iedere keer als ze vrij is uitrusten om daarna weer te gaan werkenwerkt niet. En ja ik heb er al gevoeld, m`n eigen dochter
We genieten vollop gijs
Kamer is klaar, zaterdag de laatste dingetjes gekocht, lamp enzo ,knuffel. Weer 200 euroquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag Gijs.. het groeit en rommelt wat allemaal in die buik. Kamer is klaar of ben je mee bezig..![]()
Het idee dat je haar straks kan zien en vasthouden Gijs..
En je krijgt ook nog heel veel hoor van familie en vriendenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kamer is klaar, zaterdag de laatste dingetjes gekocht, lamp enzo ,knuffel. Weer 200 euro
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kamer is klaar, zaterdag de laatste dingetjes gekocht, lamp enzo ,knuffel. Weer 200 euro
Ja ik ken dat... gelukkig kwamen er ook chicksquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel Tam dr werk is langs geweest![]()
wat een kippenhok was dat.. word er soms nog snachts wakker van, badend in het zweet!
Potjes fruitquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ken dat... gelukkig kwamen er ook chicks
Gijs hoe dat Jasmijn het op de potjes fruit... briljant he dat leren eten en proevenJort zit nu ook al aan de groente.....
Maak je daar maar niet druk over. Als het over games gaat hebben ze oogkleppen op en zien ze maar een ding. Die ps3 in hun handen "zucht"quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi nu maak ik me niet geliefd
Maar vind wel dat ik gelijk heb![]()
En vies dat die het vindquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ken dat... gelukkig kwamen er ook chicks
Gijs hoe dat Jasmijn het op de potjes fruit... briljant he dat leren eten en proevenJort zit nu ook al aan de groente.....
Een liter ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Potjes fruit
Nee, ze nog steeds aan een liter borstvoeding per dag hoor Gijs.
consu.. conf..con.. dat kinderburo had het over na 6 maanden beginnen met fruithapjes, vanaf 4 maanden zonodig als de borstvoeding terug loopt. Maar dat gaat nog prima eigenlijk... ze groeit zo fucking hard!!!
Mooi altijd die verschillen.... wij begonnen na 4 maanden met vaste voeding. Bij ons wordt dat weer aangeradenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Potjes fruit
consu.. conf..con.. dat kinderburo had het over na 6 maanden beginnen met fruithapjes, vanaf 4 maanden zonodig als de borstvoeding terug loopt. Maar dat gaat nog prima eigenlijk... ze groeit zo fucking hard!!!
kheb net gehaktschotel opgewarmd in de microquote:
Ja maar dat zou ik ook vinden... fruitpotjes ok maar groentequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
En vies dat die het vind
Had alleen geen camera in de aanslag![]()
Gaat Tam dan kolven op d'r werk?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Potjes fruit
Vanmiddag maar eens worteltjes proberenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar dat zou ik ook vinden... fruitpotjes ok maar groente![]()
Slecht eigenlijk die verschillen in conf buro'squote:Op woensdag 15 maart 2006 13:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi altijd die verschillen.... wij begonnen na 4 maanden met vaste voeding. Bij ons wordt dat weer aangeradenConsultatie bureau's. Hij drinkt zoveel melk dat we dat moeten vervangen met meer vaste voeding dus ook maar groente naar binnen nu
Ja.. krijgt van de baas 2 uur de tijd om te kolfen tijdens een dienst... en geen probleem om dat uit te voeren ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gaat Tam dan kolven op d'r werk?
Dat was een van de reden dat ik stopte met bv geven. Dat kolven. Geen tijd en ruimte voor op het werk.
Staat idd in je cao, maar bij ons lukt het gewoon echt niet. En om eerlijk te zijn is het ook wel lekker om de fles te geven. Je kan het uit bestedenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. krijgt van de baas 2 uur de tijd om te kolfen tijdens een dienst... en geen probleem om dat uit te voeren ook.
Schijnt dat die voeding toch wel zo noodzakelijk is dat de werkgever verplicht is daar tijd voor te maken.
Gijs... ik zucht elke keer als m'n telefoon gaat..quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat.. de telefoon gaat,.. en you just don't give a fuck
Nou ok.. dan gaan we van het weekend potje gevenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Staat idd in je cao, maar bij ons lukt het gewoon echt niet. En om eerlijk te zijn is het ook wel lekker om de fles te geven. Je kan het uit besteden
Er zit niet echt verschil in cb hoor. Als je idd volledig bv geeft hebben ze liever dat je pas bij 6 maanden met potjes gaat beginnen. Maar persoonlijk vind ik dat veel te laat. Aangezien ze bij 6 maanden ook aan de pap, fruit en groenten moeten. Ik ben meer van het opbouwen. Bij 4 maanden fruit, bij 5 maanden groenten erbij en bij 6 maanden gaat we pap erbij doen. Een lichaam moet ook ergens aan gaan wennen.
Een cb geeft je adviezen, maar je moet eigenlijk gewoon je eigen intuitie doen
Nee Dimitri... het is toch duidelijk!!quote:
Ik neem ook niet meer op.. te druk Gijs.. andere dingen te doen.. chillen, fokken, eigen calls wegwerken, schouders ophalen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik zucht elke keer als m'n telefoon gaat..
Je hebt gelijk... het boeit me NIET!
al getraced op gisteren dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee Dimitri... het is toch duidelijk!!
Oooohh... ik krijg een excuus mail van je binnen
![]()
Gijsquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neem ook niet meer op.. te druk Gijs.. andere dingen te doen.. chillen, fokken, eigen calls wegwerken, schouders ophalen..
zo druk met alless
Zo droog uit Nawin zijn mond gijs... die jongen klinkt zo serieus altijd... en dan krijg je datquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
Nawin.. "telefoon voor je"
Ik: Zeg maar dat ik overleden ben
Nawin " Hij is overleden"
Sander.. "geef hem toch maar aan de lijn"
Nee meen het. Heb net gekeken ... ik heb gerekend vanaf 1 Januari tot nu 260 meldingen behandeld en gesloten. Dat is dus alleen gerekend wat ook daadwerkelijk word ingeboekt, door drukte schiet dat er soms nog wel eens bij in.quote:
s `Ochtends wakker worden en denken; " Ik zal voor de grap eens gaan werken vandaag"quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat.. de telefoon gaat,.. en you just don't give a fuck
Dan hou je jezelf wel voor de gekquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
s `Ochtends wakker worden en denken; " Ik zal voor de grap eens gaan werken vandaag"
Als het werktquote:
Nou.. het altijd zonnige Florida dan maar doen Gijs?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef kepler het volgende:
zo heb ik geen stage-plek, zo heb ik er dadelijk twee. Heb ook nog een mogelijkheid voor een stage-plek in Florida
dat is zeker waar, maar de stage-plek in Nieuw Zeeland is een veel betere stage-plekquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou.. het altijd zonnige Florida dan maar doen Gijs?
Met Daytona beach waar je gruwelijk kan feesten![]()
Oh ze maken daar masten, ja dat maakt het verhaal heel anders natuurlijk!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:01 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is zeker waar, maar de stage-plek in Nieuw Zeeland is een veel betere stage-plekDat is een bedrijf dat composite-masten maakt voor zeilboten, precies wat ik wil. En nieuw zeeland is echt een supermooi land heb ik mij laten vertellen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ze maken daar masten, ja dat maakt het verhaal heel anders natuurlijk!
Klaar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
over dit soor opmerkingen heb ik het pik![]()
Hahaha, ik proest ook altijd voor ik hem post.. maar ja dan weet ik nu dat er nog echt om word gelachen ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
over dit soor opmerkingen heb ik het pik![]()
Mmmmm,... masten of bikini'squote:Op woensdag 15 maart 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahaha, ik proest ook altijd voor ik hem post.. maar ja dan weet ik nu dat er nog echt om word gelachen ook![]()
![]()
Maar serieus.. masten.. of moeilijk strakke bikini's op daytona beach.. ik zal er es ff een mast opzetten!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ze maken daar masten, ja dat maakt het verhaal heel anders natuurlijk!
Hij zit toch bij de Zeeverkennersquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mmmmm,... masten of bikini'sJa Gijs.............. maar ik weet niet wat Kepler zou doen.
nu kan ik natuurlijk een verhaal gaan schrijven over het feit dat een stage natuurlijk gaat om de werkervaring en dat het niet om je plezier, maar dat lezen jullie toch nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahaha, ik proest ook altijd voor ik hem post.. maar ja dan weet ik nu dat er nog echt om word gelachen ook![]()
![]()
Maar serieus.. masten.. of moeilijk strakke bikini's op daytona beach.. ik zal er es ff een mast opzetten!
in de klas ooookquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef Bastard het volgende:
Wanneer gaat Roy dan op stage? Hij zit toch bij jou in de klas?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef kepler het volgende:
[..]
nu kan ik natuurlijk een verhaal gaan schrijven over het feit dat een stage natuurlijk gaat om de werkervaring en dat het niet om je plezier, maar dat lezen jullie toch niet
gijs... serieus.... zit hier soms echt hardop te proestenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
yep... daarom neger ik het ook maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit soort "loze opmerkingen van Struik" bedoelde hij vast ook
net zoals dezequote:
misschien de angst om gemist te worden.... even laten weten dat je er bent... doen kleine kinderen ook, alleen gaan die huilenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik snap m ook iet hoor.. zeg dan niks inderdaad.. dat is nog beter
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik snap m ook iet hoor.. zeg dan niks inderdaad.. dat is nog beter
Ik doe het de Strol manier tegenwoordigquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh god, de Mcdonalds in Delft weer uitverkocht vanavond
Hahaha. Terecht hoor, ik ga ook echt niet mijn broodje shoarma laten staan na het uitgaan, maar ik let wel wat meer op eten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
Ja dat helpt al zeker welquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha. Terecht hoor, ik ga ook echt niet mijn broodje shoarma laten staan na het uitgaan, maar ik let wel wat meer op eten.
Niet meer snoepen tussen de maaltijden door helpt al een paar kilo
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
maar ook niet minder?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat helpt al zeker wel
Bij mij is eigenlijk voornamelijk drankgebruik.. dik 10 jaar lang dagelijks flink drinken, onregelmatig en vooral vet eten.
Toen ik 18 was, woog ik 75 kilo, 10 jaar later 140 kilo.
Sinds ik getrouwd ben, ben ik gewoon heel anders gaan leven.. en nu sinds een maand of 6 drink ik niet meer doordeweeks... bij de meeste mensen gaat het na het trouwen juist andersom
jouw motto ook zekerquote:
yup, ik doe gwoon waar ik zin in heb. Er is ook al een paar jaar geen kilo meer bijgekomen. Sterker nog, de laatste paar maanden zijn er een paar kilo's verdwenen zonder dat ik er iets voor gedaan heb.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
misschien de angst om gemist te worden.... even laten weten dat je er bent... doen kleine kinderen ook, alleen gaan die huilen
ja ach... dit is hetzelfde eigenlijk
Ps2.5quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, lekker wezen sporten, nu even douchen en dan het gamesnieuws doorlezen. Kijken of ik alvast moet gaan sparen voor een PS3.
En dan? Weet je hoeveel memory sticks kosten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, ik moet een PSP gaan kopen.
[update]PSP krijgt downloadable PS1 titels
Ow ja, dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan? Weet je hoeveel memory sticks kosten?
FFVII komt in een remake naar de PS3 (please Square, make it happen!)quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook weer waar.
Sony
Maar Gijs...FFVII, Xenogears, Resident Evil 2, haarscherp op een handheld.![]()
Dat zullen ze toch wel doen? Ik bedoel, een remake van FFVII is voor Square hetzelfde als een geldpers in hun directiekamer hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFVII komt in een remake naar de PS3 (please Square, make it happen!)
Ik weet het niet hoor... Ik hoop het alleen wel. Heeeeel erg!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch wel doen? Ik bedoel, een remake van FFVII is voor Square hetzelfde als een geldpers in hun directiekamer hebben.![]()
Gaat zaterdag nog door?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor... Ik hoop het alleen wel. Heeeeel erg!
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geweldig hoe taai oudjes nog kunnen zijn!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn oma
Afgelopen maandag de hele familie langsgeweest, dokter zei dat het een aflopende zaak was, pastoor was ook al langsgeweest. Besloten was om haar door een combinatie van uitdrogen/morfinepleisters langszaam te laten sterven.
En nu is ze soep aan het eten en heeft ze alweer 5 bekers water op. De dokter laat nu het bloed onderzoeken om te kijken wat er aan de hand is.Er is dus weer iets van hoop.
Ga pompen dan!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Ja Gijs, dacht je dat Jasmijn alleen zou blijven dan?
Lekker Gijsquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:38 schreef silver-surfer het volgende:
Gisteravond heeeeerlijk online GRaw gespeeld trouwens... liep lekker...
Weer 2 achievements gehaald...
Hahahhaa... er zitten lastige stukken in het spel he..quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs
Ik heb die tanks secured.. eindelijk.. motherfuckers daar!
Hop de sloppenwijk in.. uitstappen.. mol..
Vanavond eens voor zitten.. tenzij er online leuke friends zijn
Hahaha.. steeds beginnen in de hel dus..quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahhaa... er zitten lastige stukken in het spel he..
Ben nog steeds bezig met die Mexicaan bij de ambassade
Vanavond vast wel weer online ja... maar misschien ook ff een filmpje kijken met Karen..
Gijs ......................quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
http://www.funda.nl/koop/
Serieus... zoek eens op 'konijn'![]()
Ikke, ikke, ikkequote:Op donderdag 16 maart 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs
Ik heb die tanks secured.. eindelijk.. motherfuckers daar!
Hop de sloppenwijk in.. uitstappen.. mol..
Vanavond eens voor zitten.. tenzij er online leuke friends zijn
Oh ja?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs ......................
Wat een BAARD is dat
Ik ken de quote niet maar huge zijn heeft zo zn voordelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
" At least I don`t walk around being huge all day "
Ja en het werkte nu welquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:38 schreef silver-surfer het volgende:
Gisteravond heeeeerlijk online GRaw gespeeld trouwens... liep lekker...
Weer 2 achievements gehaald...
Nee, alsblieft niet nee!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion........... mag ik even gek worden![]()
DAT .......... FILMPJE ..............quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion........... mag ik even gek worden![]()
Gijs......... dit kan toch nietquote:
Ja gijs, toch welquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs......... dit kan toch nietDit kan toch niet..................
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]het is van ons
Nog twee weken en dan verbouwen!!
Ook in mondfoort?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]het is van ons
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]het is van ons
Geweldigquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]het is van ons
quote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een plek onder de zon!
Zo snel mogelijk! Ik denk 2007quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha
Gijs... wanneer koop je nou een 360...mijn friend request staat al sinds de launch
Zo waarquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
Gefeliciteerd Renske en Ernesto
Eigen haard is goud waard.
Thnx pikquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
Gefeliciteerd Renske en Ernesto
Eigen haard is goud waard.
whahahahahahhaaquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
http://www.funda.nl/koop/
Serieus... zoek eens op 'konijn'![]()
Lekkerder gevoel dan huur betalen toch? En nu betaald de belastingdienst tenminste nog een deel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
lekker gevoel zo..... schuldenaar zijn
Wel knap aangezien we tot 21:00 op het werk zitten ivm een cursusquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
maar misschien ook ff een filmpje kijken met Karen..
Ja,... je spaart en je krijgt geld terug.... beter wordt het nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekkerder gevoel dan huur betalen toch? En nu betaald de belastingdienst tenminste nog een deel.
Tot 20.00 uur toch.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wel knap aangezien we tot 21:00 op het werk zitten ivm een cursus
Gijs ik wil nu al wegquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tot 20.00 uur toch......... en daarna scheur ik naar huis..
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wel knap aangezien we tot 21:00 op het werk zitten ivm een cursus
gijs....quote:
zelfde dorp gijs.... stukje verderop.... eengezinswoning.... met tuin enzo zolder blablaquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef Bastard het volgende:
Maar Brown.. waarrr staat jullie nieuwe huis dan? Ook in dat dorp?
lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef Sjotime het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En speciaal voor Strolie
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh met tuin ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zelfde dorp gijs.... stukje verderop.... eengezinswoning.... met tuin enzo zolder blabla![]()
heb er wel zin in
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh met tuin ook
Hoor ik daar iemand barbeque zeggen!!!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ja gijs
![]()
die bbq hoor ik ook roepen
![]()
alleen zal ik wel wat extra vlees moeten kopen als je langskomt![]()
![]()
Knap gemaakt zeg !!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:39 schreef Bastard het volgende:
Hatseflatsss![]()
Schrik je je toch de tyfus!
eensch, alhoewel bij ons de servicedesk ook van belabberde kwaliteit is en de calls verkeerd doorzetquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef Bastard het volgende:
GODVERDOMME DOMME KUT KLANTEEEEENNNNNNNN [afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat lucht een klein beetje op
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Advanced scard is binnen, ben benieuwd of ik verschil zie
Godverquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef Sjotime het volgende:
En speciaal voor Strolie
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Gijs, dacht je dat Jasmijn alleen zou blijven dan?
Als je dat opwind.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet hier gewoon naar blijven kijken.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:11 schreef Bastard het volgende:
Magneet.. jij doet toch ook aan badminton?
Kijk je uit voor Vogelgriep
Laat maar, ik kijk net hart van nederland
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:10 schreef Magneet het volgende:
http://www.wimp.com/angrysale/
beetje boos
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:10 schreef Magneet het volgende:
beetje boos
Whehehe, jammer dat er geen geluid bij zit van die gast zelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:10 schreef Magneet het volgende:
beetje boos
Nee, wij waren aan het gamenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben er gister nog Gijsjes gekeken? Goede serie!![]()
Prison Break (NL) #1: Vanaf 16 maart op RTL 5
Cursus in wat is het nou eigenlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:01 schreef O-Ren het volgende:
Laatste cursus dag.....
Ben het echt onwijs zat!!!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben er gister nog Gijsjes gekeken? Goede serie!![]()
Prison Break (NL) #1: Vanaf 16 maart op RTL 5
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:20 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Body Attack & Body Pump....
Echt heel gaaf maar heel zwaar![]()
www.lesmills.nl![]()
Gelulquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
Ben zelf te oud voor die shit.
Nee meen ik .. ga nou niet meer mn armen zwaaien en me fysiek dodelijk uitputten.quote:
Wat is daar nou zo bijzonder aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Ik ga van 9u tot 17u op de TU zitten![]()
![]()
Het is lang geleden dat ik een volle dag er moet zijn... Maar ach, het hoort erbij en ik word er een beter mens vanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo bijzonder aan
Dat doen wij allemaal dagelijks op ons werk!
Van sporten slijt je lichaam alleen maar harderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee meen ik .. ga nou niet meer mn armen zwaaien en me fysiek dodelijk uitputten.
Is nooit goed naar mijn idee om je hart zo op stang te jagen.
Jullie miste mijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:50 schreef Sjotime het volgende:
GRAW gisterenErg genoten..... met Surfer later nog Campaign 1 perfect geprobeerd maar dat haalde we net niet
Ik lach ook altijd om Struikrover,... maar dat heeft een andere redenquote:
Gijs.. ik heb het goed naar mn zin gehad op LIVE gsiterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik lach ook altijd om Struikrover,... maar dat heeft een andere reden
TepelStreeltjequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. ik heb het goed naar mn zin gehad op LIVE gsiteren
En dan deden we nog maar iets simpels.. maar geen lag, gewoon knallen met zn allen, die wapens, die maps
Beter dan RS3 naar mijn idee!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
TepelStreeltje
Generaal_Grafkanker
Triangeljosti
Silver Surfer
" kick player: Sjotime "quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik lach ook altijd om Struikrover,... maar dat heeft een andere reden
Die map in het donker, kansloosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan deden we nog maar iets simpels.. maar geen lag, gewoon knallen met zn allen, die wapens, die maps
Zeker beter dan RS3... alleen al de briljante coop gijs...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zien we ook nooit op Live dus.......quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga volgende week bij Kepler gamen denk ik
Heb al 2x met Kepler gegamed... deze kansloze dertiger kan namelijk wel gewoon tot 00:00 gamen en er vroeg uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die zien we ook nooit op Live dus.......
Dat 10x het verkeerde wapen kiezen ook van B.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:19 schreef Sjotime het volgende:
Gisteren heeeerlijk achter B geschuilt.... gozer wilde schieten op een vijand met een rocketlauncer... schiet die vol op de muur voor hem.... BOOOEEMM,...
Surfer ook, loopt tot 2x toe vol op een auto af waar een granaat onder lag. 1x van mij en 1x van Gijsje79Prachtig gezicht.... complete geld van de game al waard
Pwnedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb al 2x met Kepler gegamed... deze kansloze dertiger kan namelijk wel gewoon tot 00:00 gamen en er vroeg uit
Ach, ik heb de luxe nog dat ik om 18.00 uur al kan gaan gamenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb al 2x met Kepler gegamed... deze kansloze dertiger kan namelijk wel gewoon tot 00:00 gamen en er vroeg uit
Gisteravond met Kep deel 2 van de campaign live gedaan...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die zien we ook nooit op Live dus.......
Ik heb de luxe dat ik dan eetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik heb de luxe nog dat ik om 18.00 uur al kan gaan gamen
Ja mooi is dat he... als het spel start hoor je B meteen... he k*nker... weeeer een verkeerd wapen hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat 10x het verkeerde wapen kiezen ook van B.
Die tijd zou ik gebruiken voor quality time aan tafel Gijs... lekker rustig koken en eten. Het kan nu nog !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik heb de luxe nog dat ik om 18.00 uur al kan gaan gamen
Dat was met RS3 ook zo mooi, elke keer dat gekanker op de wapens. Klopt GRAW wel, of sucken jullie nog steeds met raak schietenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he... als het spel start hoor je B meteen... he k*nker... weeeer een verkeerd wapen he
Doen wij ook gijs, alleen allemaal wat vroeger. Ik sta om 4.45 op en m`n vroutje om 6.00 uur. Zijn om 15.30 wel thuis dan. Lekker beetje tv kijen, beetje koken en om 17.30 is alles op en aan de kantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die tijd zou ik gebruiken voor quality time aan tafel Gijs... lekker rustig koken en eten. Het kan nu nog !
Neeee gijs... GRAW klopt zeker wel... heel goed zelfs...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was met RS3 ook zo mooi, elke keer dat gekanker op de wapens. Klopt GRAW wel, of sucken jullie nog steeds met raak schieten
Had gisteren 30 poppetjes op een stapel liggen gijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was met RS3 ook zo mooi, elke keer dat gekanker op de wapens. Klopt GRAW wel, of sucken jullie nog steeds met raak schieten
Echt gijs... die tijden van jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doen wij ook gijs, alleen allemaal wat vroeger. Ik sta om 4.45 op en m`n vroutje om 6.00 uur. Zijn om 15.30 wel thuis dan. Lekker beetje tv kijen, beetje koken en om 17.30 is alles op en aan de kant
Schieten gaat zoveel cooler dan in Rainbow Six Gijs... Third person heeeeerstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ook cool was.. jij staat rechts de boel te verdedigen, en ik links..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:19 schreef Sjotime het volgende:
Gisteren heeeerlijk achter B geschuilt.... gozer wilde schieten op een vijand met een rocketlauncer... schiet die vol op de muur voor hem.... BOOOEEMM,...
Surfer ook, loopt tot 2x toe vol op een auto af waar een granaat onder lag. 1x van mij en 1x van Gijsje79Prachtig gezicht.... complete geld van de game al waard
Nee van de 100 wapens die je kan kiezen pakte ik steeds de verkeerdequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja ik werd idd VOL in mijn rug geschoten... dacht dat er nog genoeg backup was.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ook cool was.. jij staat rechts de boel te verdedigen, en ik links..
Maar door dat stink wapen schoot ik dat ventje steeds mis.. en die liep mij dus gewoon voorbij!!
Dus ik sta te herladen, word ik door een ander doodgeschoten.. maar toen kon ik je niet meer waarschuwen dat dat ventje achter je ging staan![]()
Zo om gelachen ook!
Ik heb nu echt last ja, stap 1 is overigens al gezet, ik ga geen DS Lite halenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Schieten gaat zoveel cooler dan in Rainbow Six Gijs... Third person heeeeerstErg realistisch. RS3 was ook mijn favo online game maar deze neemt daar erg veel afstand van... GRAW heerst... Verkoop 1 van je 16 DS'en en haal een 360 Gijs.... open de la van je Dreamcast,.. poep erin en verkoop die ook ! Denk toch eens na !
Gijs................. dat vind ik serieus terechtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nu echt last ja, stap 1 is overigens al gezet, ik ga geen DS Lite halenEn dat zegt al wat hoor
Ook mooi gister met Struik.. in dat donkere veld.. gaat ie liggen sniperen.. komen er allemaal mannetjes aanlopen.. lopen gewoon bij hem naar binnen.. staan boven op hem, gewoon 3, 4 man om hem heen.. en hij daar liggen herladenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik werd idd VOL in mijn rug geschoten... dacht dat er nog genoeg backup was.....![]()
Ik zit onwetend te zoomen met mijn gun !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |