Ohja das waar. En Sjo zal minder sex willen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen ook met de PS3 spelen
in deze corner hierquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
punt1 : hij doet niets voor me, moet alles doen hier in huis.
punt2: er staat al een xdoos, playstation en game cube
punt3:waar zit de aandacht voor de kinderen in jou verhaal
punt4: ik vind je toch nog wel lief hoor
Riiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja das waar. En Sjo zal minder sex willen.
Oke dan er mag zo'n ding in huis komen![]()
Hou eens op moest bijna lachenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
Tuurlijk!! Ik ben de baas immers thuis..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
Tuurlijk!! Ik ben de baas immers thuis..
quote:
Kijk ik zie het zo als Sjo elke maand 50 euro opzij legt. Mag ik elke maand voor 50 euro wat leuks voor mezelf kopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
in deze corner hierWij hebben ook alledrie die dingen, plus psp en ds, 2 laptops en een mac... is wel zat dacht ik. Als hij over een nieuwe console begint krijgt ie ook
![]()
zit wat in ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kijk ik zie het zo als Sjo elke maand 50 euro opzij legt. Mag ik elke maand voor 50 euro wat leuks voor mezelf kopen
Het zal idd wel meer zijn dan die ene keer van jou per maandquote:
Jij gebruikt dagcreme ... dus pleasequote:
Hier gaat het echt precies hetzelfdequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat doe ik moeilijk dan
Ik begin een ruime periode van te voren een bepaald onderwerp aan te snijden.. en daar kom ik dan eerst maandelijks, daarna wekelijks op terug.
En dan spreek ik alsof dat 'ding' al in ons leven is, en eigenlijk ook niet meer zonder kunnen..
En na verloop van tijd zal Tam er zelf naar vragen, waarop ik dan aangeef wanneer dat 'ding' er komt.. en dan is het vredig, verlopen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
zit wat in ja.![]()
Maar het gaat mij niet echt om het betaal aspect. Ik vind het gewoon onzin om zoveel hetzelfde spul te kopen. Als wij 6 zwarte (dure) jurkjes willen kopen die allemaal net een heeeeeel klein beetje van elkaar verschillen vinden zij dat ook onzin toch?
jah... idd... and proud of it.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij gebruikt dagcreme ... dus please
Ja maar je bent m'n vrouw niet..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het zal idd wel meer zijn dan die ene keer van jou per maand
Jij loopt je hele leven al met getuite lippen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah... idd... and proud of it.....
maar ik sta tenminste niet als een homo met getuite lippen de godganse dag te smeren
comeback -9quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij loopt je hele leven al met getuite lippen...
Boeit me niet... tis waar...quote:
nog slechterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |