Wat valt er 's nachts op te nemen dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Vannacht van alles opgenomen, is met 5 minuten ervoor en 5 minuten erna nog niet in orde.
3 programma's nu bekeken en alles stopt te fuckin' vroeg!
Dood zeg ik je!
Kutzooi.
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:33 schreef Sasandra het volgende:
Een aantal jaren geleden hoefde je alleen voor de BRT een marge van een kwartier in acht te nemen. Nu geldt dat toch wel voor elke zender, ja.![]()
Jij niet, Talpa.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
Waarom moeten wij dan de tering krijgen?
Ik hoop dat je dit niet serieus meent? Want dat systeem werkt ook voor geen rukquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:33 schreef Gripper het volgende:
Het schijnt dat er in tv-gidsen een of andere revolutionaire code bij elk programma staat, die je moet invoeren als je je opname programmeert. Showview heet het, en er wordt dan een heel geavanceerd signaaltje meegestuurd als het programma begint en je Videorecorder moet beginnen met opnemen.
Video...![]()
Oow zeg dat dan!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij niet, Talpa.
En wat snap je niet aan 'overdrachtelijk'.
Het feit dat ik tot twee keer toe "revolutionair" en "geavanceerd" gebruik in 1 zin, over een hopeloze techniek die 10 jaar geleden al niet werkte en waardoor er soms helemaal niks werd opgenomen, zou jou moeten doen inzien dat je vraag een retorische was....quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet serieus meent? Want dat systeem werkt ook voor geen ruk
Ik had al een flauw vermoeden maar just checkingquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het feit dat ik tot twee keer toe "revolutionair" en "geavanceerd" gebruik in 1 zin, over een hopeloze techniek die 10 jaar geleden al niet werkte en waardoor er soms helemaal niks werd opgenomen, zou jou moeten doen inzien dat je vraag een retorische was....
Het enige wat dat showview getalletje voorstelt is een codering van de begintijd, eindtijd en zender die in de gids staan. Niks net fancy met signaaltjes ofzo, alleen met dat showview nummer programmeren is alleen om de tijden / zender in 1x goed te krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:33 schreef Gripper het volgende:
Het schijnt dat er in tv-gidsen een of andere revolutionaire code bij elk programma staat, die je moet invoeren als je je opname programmeert. Showview heet het, en er wordt dan een heel geavanceerd signaaltje meegestuurd als het programma begint en je Videorecorder moet beginnen met opnemen.
Video...![]()
Het schijnt dat het systeem perfect werkt, maar dat vooral de commerciele zenders in Nederland de signalen niet goed mee willen sturen omdat je dan minder reclame zou opnemenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het feit dat ik tot twee keer toe "revolutionair" en "geavanceerd" gebruik in 1 zin, over een hopeloze techniek die 10 jaar geleden al niet werkte en waardoor er soms helemaal niks werd opgenomen, zou jou moeten doen inzien dat je vraag een retorische was....
Psst zie post boven jequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
Het schijnt dat het systeem perfect werkt, maar vooral de commerciele zenders in Nederland de signalen niet goed mee willen sturen omdat je dan minder reclame zou opnemen![]()
langzaam typen en klok-klepel verhaal...ik zie 't alquote:
-Marc- => -Mars- => -Spam- !quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef -Marc- het volgende:
Talpa => Lapat => Lepel => Lepra !
Sturen ze dat signaaltje toch wat eerder en later zodat de reclame er sowieso op staatquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
Het schijnt dat het systeem perfect werkt, maar dat vooral de commerciele zenders in Nederland de signalen niet goed mee willen sturen omdat je dan minder reclame zou opnemen![]()
dan kan je doorspoelen... alleen als je met de hand op "record" drukt, dan ben je echt gedwongen om die ellende te bekijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:24 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Sturen ze dat signaaltje toch wat eerder en later zodat de reclame er sowieso op staat
pff. kwartier ervoor tot kwartier erna, of aanzetten en weglopen en hem de hele band vol laten spoelen. Die reclame spoel ik toch wel door.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef Flurry het volgende:
[..]
dan kan je doorspoelen... alleen als je met de hand op "record" drukt, dan ben je echt gedwongen om die ellende te bekijken
Precies... En aangezien ik eigenlijk nog nooit heb meegemaakt dat ik 2 dingen op 1 dag wou opnemen die niet achter elkaar kwamen, maak ik altijd gebruik van optie 2...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
pff. kwartier ervoor tot kwartier erna, of aanzetten en weglopen en hem de hele band vol laten spoelen. Die reclame spoel ik toch wel door.
0906-reclames natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat valt er 's nachts op te nemen dan?
Gigi Ravelliquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat valt er 's nachts op te nemen dan?
zondagavond om 19.00quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
Zijn er serieus mensen die nog wat opnemen?
Alles wat interessant is komt een dag later wel in divx/xvid vorm, meestal snachts nog, en dat kijk ik dan.
HDTV
Shouf Shouf de serie komt vreselijk laat, (dan lig ik al te pitten) en alles nog via internet kunnen kijken.
www.google.nl --> shouf shouf de serie, eerste hit meteen prijs![]()
Owhja, Sesamstraat is dan al afgelopen he?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:25 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Das vreselijk laat als je 7 bent heur
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Owhja, Sesamstraat is dan al afgelopen he?
ey fuck niet met pino hè?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer![]()
Stalkmode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |