abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36047344
Eerst een kort verhaaltje vooraf.

Ik moet voor 1 juli mijn huisje uit en heb nog geen nieuwe woning.
Dus ik denk dik 3 maanden van te voren eraan om mijn abonnementen stop te zetten zodat ik na mijn verhuizing niet hoef te betalen voor dingen die ik niet gebruik.

Nu mijn geklaag

Ik gisteren bellen naar upc voor het opzeggen van mijn chello abonnement met digitale telefonie.
Nu blijken mijn abonnementen stilzwijgend met 12 (ja twaalf) maanden te zijn verlengt. Ik heb dus een jaarcontract en kom daar niet meer onderuit (zo vertelt de telefoniste dat)
Er dood leuk achteraan zeggen dat ik 1 dag te laat ben met opzeggen....mijn abonnement loopt tot 13 april en je hebt 1 maand opzeg termijn (volgens de telefoniste) en ja het was gisteren 14 maart.

Ze wilden allemaal heel coulant zijn...de telefoniste ....haar supervisor , want die wilde ik daarna natuurlijk spreken.
Maar na veel gezeik (en gevloek van mijn kant) konden ze niks meer voor mij doen.

Ik erg kwaad besluit dan maar meteen voor 13 april 2007 mijn abonnementen op te zeggen. Kunnen ze dat niet een jaar van te voren, en nu citeer ik de telefoniste:
"Anders crashed hier het systeem"
Hierna heb ik al vloekend de hoorn neergegooid

Ik naar de site van upc gegaan en daar de algemene voorwaarden gedownload.
Daarin blijkt dat je altijd tot uiterlijk 1 maand van te voren je abonnementen op kunt zeggen....wat ze niet wilde doen....de hoer.
Verder staat er dat een opzegtermijn van 30 dagen (en niet een maand) in acht wordt genomen.
Aangezien maart 31 dagen telt belde ik dus binnen de opzegtermijn.

Ik terug gebeld en krijg ik een of andere miep aan de lijn met de vraag....heeft u hier al eerder over gebeld. En of ik nu wel mijn abonnementen op kon zeggen.
Ik mijn verhaal over hun algemene vorwaarden gedaan en ja hoor zonder problemen werd nu ineens wel alles opgezegd. (na 3 keer doorverbinden en 5 keer in de wacht gestaan te hebben)

Dus als ik niet doorgezocht had had ik een jaar langer aan dat tyfus bedrijf vast gezeten.
Fijn dat ze zo meedenkend zijn.
In mijn volgende huis komt (op tv na) geen UPC meer in huis

HOEREN UPC

Zonder internet thuis Fok! ik straks lekker verder op mijn werk
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_36047476
Volgens mij klopt het niet nog hoor ik bedoel mooi dat je er nu vanaf bent.. Maar je was toch niet binnen het opzegtermijn? Je was een dag te laat dus hebben ze verlengt lullig maar ja regels zijn regels
pi_36047481
kort verhaaltje zegt ie dan
pi_36047500
Dus eigenlijk was die telefoniste de hoer
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36047561
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
Volgens mij klopt het niet nog hoor ik bedoel mooi dat je er nu vanaf bent.. Maar je was toch niet binnen het opzegtermijn? Je was een dag te laat dus hebben ze verlengt lullig maar ja regels zijn regels
De telefoniste hield een opzegtermijn van 1 maand in acht. en het was 14 maart en ik had een abbonement tot 13 april. 13 april minus 1 maand is 13 maart. In de algemene voorwaarde staat dus 30 dagen. 13 april minus 30 dagen is 14 maart.
pi_36047584
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:07 schreef Boobobob het volgende:

[..]

De telefoniste hield een opzegtermijn van 1 maand in acht. en het was 14 maart en ik had een abbonement tot 13 april. 13 april minus 1 maand is 13 maart. In de algemene voorwaarde staat dus 30 dagen. 13 april minus 30 dagen is 14 maart.
Je hebt gelijk inderdaad ik dacht dat je voor 13 maart moest!
* Neemt leescursus
pi_36047593
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:03 schreef Thrilled het volgende:
kort verhaaltje zegt ie dan
lezen:

eerst een kort verhaaltje vooraf.
dit korte verhaaltje beslaat 3 regels.

mijn geklaag is langer ja
pi_36047611
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

* Neemt leescursus
Succes
pi_36047630
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef Agiath het volgende:
Dus eigenlijk was die telefoniste de hoer
Ja samen met haar mannelijke supervisor.

Ze zullen elkaar dus wel betalen bij dat HOEREN bedrijf
pi_36047761
Als je nu gewoon zorgt dat je je zaakjes beter op orde hebt... gewoon een maand voor de uiterlijke opzegtermijn in je agenda noteren dat je het moet opzeggen en het gaat altijd goed.
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:16:28 #11
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_36047781
vertel eens wat nieuws over UPC ....
Dat bedrijf zou verboden moeten worden. Zou een hoop agressie onder de Nederlandse bevolking schelen.
Van de 10 mensen bij de klantenservice weten hooguit 3 dat ze niet bij een groenteboer werken.

OM TE JANKEN!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_36047948
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef visserijdagen het volgende:
Als je nu gewoon zorgt dat je je zaakjes beter op orde hebt... gewoon een maand voor de uiterlijke opzegtermijn in je agenda noteren dat je het moet opzeggen en het gaat altijd goed.
Ten eerste: Ik kies er niet voor om te moeten verhuizen.
Ten tweede: En stilzwijgend verlengen met 12 maanden vind ik belachelijk. Dat je eerst een jaar eraan vast zit en daarna verlengt wordt ok, maar dat ik dan meteen weer 12 maanden verbonden zit eraan vind ik niet kunnen. Je telefoonabonnement kun je ook altijd opzeggen maar wel 3 maanden opzegtermijn, maar ok.
pi_36047970
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:16 schreef Andrea001 het volgende:
vertel eens wat nieuws over UPC ....
Dat bedrijf zou verboden moeten worden. Zou een hoop agressie onder de Nederlandse bevolking schelen.
Van de 10 mensen bij de klantenservice weten hooguit 3 dat ze niet bij een groenteboer werken.

OM TE JANKEN!
pi_36048192
Laat je niet gek maken met die helpdesken want voor ¤ 5,00 netto per uur lopen ze ook alleen maar hun tijd te vullen. Hebben ze trouwens ook vertelt dat alle telefoongesprekken worden opgenomen? Is standaard bij alle service-desken om zoals het heet de medewerkers hun gesprekken te controleren. Maar over UPC: Je kan ten alle tijd een abonement opzeggen als je ontevreden bent. Dat is je recht en geen gunst dus wat die mutsen aan de andere kant zeggen maling aan hebben en desnoods laten voorkomen bij de kantonrechter als ze echt stoer willen doen.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_36048288
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef editor2 het volgende:
Laat je niet gek maken met die helpdesken want voor ¤ 5,00 netto per uur lopen ze ook alleen maar hun tijd te vullen. Hebben ze trouwens ook vertelt dat alle telefoongesprekken worden opgenomen? Is standaard bij alle service-desken om zoals het heet de medewerkers hun gesprekken te controleren. Maar over UPC: Je kan ten alle tijd een abonement opzeggen als je ontevreden bent. Dat is je recht en geen gunst dus wat die mutsen aan de andere kant zeggen maling aan hebben en desnoods laten voorkomen bij de kantonrechter als ze echt stoer willen doen.
Ik ben er gelukkig nu van af, maar ik had er al aan gedacht om rechtsbijstand in te schakelen.
pi_36049181
als je had gezegd dat je ging emigreren en dat ze verder de t*ering kunnen krijgen de fakturen niet meer kunnen innen, dan stoppen ze de abbo wel hoor
pi_36050103
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:10 schreef Mrln het volgende:
als je had gezegd dat je ging emigreren en dat ze verder de t*ering kunnen krijgen de fakturen niet meer kunnen innen, dan stoppen ze de abbo wel hoor
En dan komt er eerst een deurwaarder, want in hun algemene voorwaarde staat dat ik hoe dan ook het gehele bedrag wat hun dan mislopen zullen claimen.

Want hun ontbinden een contract ookal als je bijvoorbeeld je automatische incasso intrekt....maar ze willen dan nog wel al het geld zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')