hij had allebei geen strafschop moeten geven...quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:41 schreef DamzkoO het volgende:
![]()
De man die Ajax-Inter floot![]()
Geeft Inter wel de strafschop, maar niet fluiten nadat Inter ook hands maakte![]()
Onsportieve scheids![]()
Hebben we weer 's te maken met het welbekende "omkoopschandaal" ?![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:43 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Return?
enne..kan dit niet beter in VBL?
Waarom scheer je iedere Ajaxcied over 1 kam eer ik enkel erover spreekquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ach gut, moeten de Ajaxcieden weer janken, tis altijd wat met jullie. Ik zie nog geen topic van PSV ers die jullie uitlachen om gisteren. Jullie vonden dat sowieso vorige week erg belangrijk en leuk. En schijnbaar zit gezeik in jullie bloed, want ondanks dit kansloze verlies denken jullie nog dat er een kans was
Get over it
Er volgen er vast meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:05 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Waarom scheer je iedere Ajaxcied over 1 kam eer ik enkel erover spreek![]()
Hehe, als je zelf met 4-0 uberkansloos van Lyon verliest, dan ben je toch wel niet al te snugger als je een reden denkt te hebben om Ajax uit te lachen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ach gut, moeten de Ajaxcieden weer janken, tis altijd wat met jullie. Ik zie nog geen topic van PSV ers die jullie uitlachen om gisteren.
quote:Jullie vonden dat sowieso vorige week erg belangrijk en leuk. En schijnbaar zit gezeik in jullie bloed, want ondanks dit kansloze verlies denken jullie nog dat er een kans was
Get over it
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hehe, als je zelf met 4-0 uberkansloos van Lyon verliest, dan ben je toch wel niet al te snugger als je een reden denkt te hebben om Ajax uit te lachen...
[..]
Ben er al overheen hoor... (en hebben die gemene Ajacieden vorige week allemaal PSV-bash/ uitlach topics lopen openen dan??
![]()
quote:Hehe, als je zelf met 4-0 uberkansloos van Lyon verliest, dan ben je toch wel niet al te snugger als je een reden denkt te hebben om Ajax uit te lachen...
Praat maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hehe, als je zelf met 4-0 uberkansloos van Lyon verliest, dan ben je toch wel niet al te snugger als je een reden denkt te hebben om Ajax uit te lachen...
[..]
Ben er al overheen hoor... (en hebben die gemene Ajacieden vorige week allemaal PSV-bash/ uitlach topics lopen openen dan??
![]()
Maar meet je je met de Europese top, ga je flink onderuitquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Praat maarOver 4 wedstrijden is het weer feest in Eindhoven en gaat er ALWEER een titel naar de provinciaaltjes. 5de in 7 jaar. Dat doet pijn he.
Inderdaad, de Europese top is te hoog gegrepen (Lyon dan). Net zo ver als voor jullie. Met een beetje pech was het gisteren ook 4-0 voor Inter geweest, je doet net of Ajax kans had om door te komenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:17 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Maar meet je je met de Europese top, ga je flink onderuitDan maar terugvallen op de "Eredivisie" he
![]()
Ach; het zou mij niet zo heel erg boeien... hebben jullie in Eindhoven dan eindelijk samen met Feyenoord net zo veel landstitels als Ajax behaald?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Praat maarOver 4 wedstrijden is het weer feest in Eindhoven en gaat er ALWEER een titel naar de provinciaaltjes. 5de in 7 jaar. Dat doet pijn he.
Om een probleem uit de weg te ruimen:quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Inderdaad, de Europese top is te hoog gegrepen (Lyon dan). Net zo ver als voor jullie. Met een beetje pech was het gisteren ook 4-0 voor Inter geweest, je doet net of Ajax kans had om door te komen![]()
En verder schat ik Lyon op het moment hoger in als Inter.
JIj bent er ook zo een die nog altijd teert op de successen uit 1995 ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef descendent1 het volgende:
Ach; het zou mij niet zo heel erg boeien... hebben jullie in Eindhoven dan eindelijk samen met Feyenoord net zo veel landstitels als Ajax behaald?![]()
1: Ik heb gewoon een hekel aan Ajax door het omhooggevallen gedrag van de club en supporters. Alle anderen zijn provinciaaltjes, boeren etc. Niet voor niets heeft iedere club in NL een hekel aan julliequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Om een probleem uit de weg te ruimen:
1).
In tegenstelling tot jou zie ik Ajax dus niet zo zwaar als jij PSV ziet, of ben jij soms een lid van de "harde kern van PSV"![]()
2). Lyon schat ik ook hoger in als Inter.
'Wij' hebben tenminste iets om op te teren...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
JIj bent er ook zo een die nog altijd teert op de successen uit 1995 ?
Vroeger vroeger. We leven in het heden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |