abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:07:00 #1
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36046313
Gisteren waren ze bij de NS weer gestressd. De intercity was te laat wegens wat dan ook... Toch komt ie eindelijk aan en na een zondvloed van chagrijnige mensen die uit willen stappen, stap ik in. Stampesvol in die trein, maar ik kan nog een staanplaatsje bemachtigen...

De machinist roept om dat we te laat op de plaats van bestemming aankomen, omdat er twee stoptreinen voor rijden... De irritatie groeit, maar ik kan me nog inhouden en bedenk me dat ik dan maar een bus later moet pakken om uiteindelijk thuis te komen... Geen conducteur gezien.. Begrijpelijk, want die worden toch alleen maar afgebekt wanneer ze rondlopen... Zij kunnen er niets aan doen, maar toch.. Frustratie moet worden afgereageerd en dat kan niet op de trein, want dat is vernieling enzo... Maar geen conducteur gezien, dus de frustratie bleef bestaan...

Eindelijk op het station aangekomen, haast ik me naar de bushalte om daar de bus later te halen... RIJDT HET KLEREDING NET WEG!!!
Ik nog kloppen op de deur en meerennen.. Maar de chauffeur houdt zich netjes aan de regels en rijdt met een rustig tempo door...

Ik in mezelf vloeken en met vuur in de ogen naar de bankjes aan de zijkant toe om aldaar te gaan zitten en weer een halfuur te wachten op de volgende bus... ARGGH!!!

Je zal begrijpen dat ik niet blij was... Een klein oud vrouwtje ziet dat ook en loopt naar me toe... Ik wil opstaan, want ik denk dat ze wil zitten (ik hou mn fatsoen wel, ook al ben ik niet blij)... Ze gebaart dat ik kan blijven zitten en vraagt vervolgens: "Heb je je bus gemist?"

JAAA!!! DAT HEEFT IEDEREEN GEZIEN!!! MOET JE ECHT VRAGEN NAAR DE BEKENDE WEG?!?!?!

Ze bedoelde het waarschijnlijk goed, maar toch...
Nou goed.... Bus later genomen... Al met al anderhalf uur later thuis...
Ach...
Your uppance will come!
pi_36046338
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:07 schreef ReSpawn het volgende:
Gisteren waren ze bij de NS weer gestressd. De intercity was te laat wegens wat dan ook... Toch komt ie eindelijk aan en na een zondvloed van chagrijnige mensen die uit willen stappen, stap ik in. Stampesvol in die trein, maar ik kan nog een staanplaatsje bemachtigen...

De machinist roept om dat we te laat op de plaats van bestemming aankomen, omdat er twee stoptreinen voor rijden... De irritatie groeit, maar ik kan me nog inhouden en bedenk me dat ik dan maar een bus later moet pakken om uiteindelijk thuis te komen... Geen conducteur gezien.. Begrijpelijk, want die worden toch alleen maar afgebekt wanneer ze rondlopen... Zij kunnen er niets aan doen, maar toch.. Frustratie moet worden afgereageerd en dat kan niet op de trein, want dat is vernieling enzo... Maar geen conducteur gezien, dus de frustratie bleef bestaan...

Eindelijk op het station aangekomen, haast ik me naar de bushalte om daar de bus later te halen... RIJDT HET KLEREDING NET WEG!!!
Ik nog kloppen op de deur en meerennen.. Maar de chauffeur houdt zich netjes aan de regels en rijdt met een rustig tempo door...

Ik in mezelf vloeken en met vuur in de ogen naar de bankjes aan de zijkant toe om aldaar te gaan zitten en weer een halfuur te wachten op de volgende bus... ARGGH!!!

Je zal begrijpen dat ik niet blij was... Een klein oud vrouwtje ziet dat ook en loopt naar me toe... Ik wil opstaan, want ik denk dat ze wil zitten (ik hou mn fatsoen wel, ook al ben ik niet blij)... Ze gebaart dat ik kan blijven zitten en vraagt vervolgens: "Heb je je bus gemist?"

JAAA!!! DAT HEEFT IEDEREEN GEZIEN!!! MOET JE ECHT VRAGEN NAAR DE BEKENDE WEG?!?!?!

Eind goed al goed dus!
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:08:52 #3
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36046350
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:08 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Eind goed al goed dus!
Ja, maar wel frustrerend...
Ach...
Your uppance will come!
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:09:40 #4
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_36046366
Heb je even een makkelijk schietspel gespeeld om het af te reageren?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_36046370
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:08 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Ja, maar wel frustrerend...
Kan het me voorstellen, ik heb ook altijd een schijthekel aan vertragingen en van die ***** bussen die voor je neus wegrijden
pi_36046386
Buschauffeurs
80% van die lui is echt niet te pruimen en zijn frusti's omdat ze geen echt vak hebben geleerd ofzo, het enige waar ze dan een kick uitkrijgen is wegrijden voor iemands neus
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:10:55 #7
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36046395
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef Koenholio het volgende:
Heb je even een makkelijk schietspel gespeeld om het af te reageren?
UT op zn makkelijkst met een botje of 50 is goed!!
Ach...
Your uppance will come!
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:11:33 #8
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36046410
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:10 schreef c0nd0r het volgende:
Buschauffeurs
80% van die lui is echt niet te pruimen en zijn frusti's omdat ze geen echt vak hebben geleerd ofzo, het enige waar ze dan een kick uitkrijgen is wegrijden voor iemands neus
En je dan zo aankijken met een blik van "ja sorry, ik kan er niks aan doen..."

STOP DAN!!!
Ach...
Your uppance will come!
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:11:36 #9
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36046413
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:08 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Eind goed al goed dus!
klinkt mij als eind goed, maar zeker niet als al goed...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_36046425
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

En je dan zo aankijken met een blik van "ja sorry, ik kan er niks aan doen..."

STOP DAN!!!
Eigenlijk vinden ze het geweldig hoor.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:12:55 #11
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36046430
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

klinkt mij als eind goed, maar zeker niet als al goed...
Het doel heiligt de middelen... Dus als het eind goed is, maakt het niet meer uit....

Als het de volgende dag zich niet herhaalt dan... Maar neen.... Zelfde liedje, andere melodie.
Ach...
Your uppance will come!
pi_36046446
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:12 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Daar trekken ze zich op 's avonds
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:14:32 #13
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36046450
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:12 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen... Dus als het eind goed is, maakt het niet meer uit....

Als het de volgende dag zich niet herhaalt dan... Maar neen.... Zelfde liedje, andere melodie.
ga dan ook met de auto

hoewel, dannkan je weer zeiken over file's natuurlijk

ga dan maar gewoon niet, heb je ook nergens last van

maar ik snap wat je bedoeld hoor, heb ook regelmatig staan vloeken op verscheidene OV-instanties
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:14:43 #14
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36046452
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:12 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Denk ik ook
Maar dat maakt het alleen maar erger... Dan MOET je ze er wel voor haten..
Ach...
Your uppance will come!
pi_36046454
OV

ik ken dat. naar een oude stage reed de bus vanuit woerden om het uur, en hij ging in principe 1 minuut later weg als dat de trein aankwam, dat was altijd rennen, maar het was te doen. soms
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:16:09 #16
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36046464
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

ga dan ook met de auto
Heb ik niet...
quote:
hoewel, dannkan je weer zeiken over file's natuurlijk
Zeiken is goed!
quote:
ga dan maar gewoon niet, heb je ook nergens last van
Is de baas niet zo blij mee...
quote:
maar ik snap wat je bedoeld hoor, heb ook regelmatig staan vloeken op verscheidene OV-instanties
Juistem
Ach...
Your uppance will come!
pi_36046500
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:14 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Denk ik ook
Maar dat maakt het alleen maar erger... Dan MOET je ze er wel voor haten..
ik heb wel eens gehad dat die lul van een busschauffeur me er niet uit liet in een file'tje, lopend had ik de trein makkelijk gehaald, maar nee, hij vertikte het gewoon de deur open te doen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:18:16 #18
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36046508
Maar het was wel lef van het vrouwtje om me aan te spreken... Irritant, nee heel erg schijt irritant, maar goed bedoeld...
Ach...
Your uppance will come!
pi_36046665
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:18 schreef ReSpawn het volgende:
Maar het was wel lef van het vrouwtje om me aan te spreken... Irritant, nee heel erg schijt irritant, maar goed bedoeld...
tjah die had hetzelfde en dacht: Oh gelukkig als ik had gerent had ik het toch ook niet gehaald
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:44:51 #20
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_36047007
Ik had in de volgestampte bus nog 2 studenten die het zo nodig vonden om het over het ontleden van konijnen en onthoofden van ratten te hebben. Daarna begonnen ze over het lek prikken van een oog, en heb ik maar besloten om mn mp3 speler nog harder te zetten.

dan maar pijn aan mn oren
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:47:21 #21
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_36047067
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:25 schreef Inorbit het volgende:

[..]

tjah die had hetzelfde en dacht: Oh gelukkig als ik had gerent had ik het toch ook niet gehaald
Ze had op dr rollator kunnen gaan zitten en de helling af kunnen rijden... Ach ja...
Ach...
Your uppance will come!
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:48:24 #22
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36047089
Ja, daar zit je dan net niet op te wachten nee...
Net zo als dat je van je fiets bent gepleurd en met een van pijn vertrokken gezicht overeind krabbelt en dat dan iemand vraagt: 'Doet het pijn??'
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36047189
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef descendent1 het volgende:
Ja, daar zit je dan net niet op te wachten nee...
Net zo als dat je van je fiets bent gepleurd en met een van pijn vertrokken gezicht overeind krabbelt en dat dan iemand vraagt: 'Doet het pijn??'
Een klassieker is natuurlijk ook: "Ben je naar de kapper geweest?"
NEE ACHTERLIJKE! Ik liep gister door de bossen van oesbekistan waar een vogeltje op m'n schouder kwam zitten die opgevreten werd door een slang uit een boom die een beetje sperma op mijn haar morste en nu zit het ineens wonderbaarlijk goed, nou lekker?!
pi_36047304
Sinds ik m'n Nintendo DS heb met het spel Advance Wars heb ik geen last meer van OV frustraties. Boeien! Als er vertraging is dan kan ik nog langer spelen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:58:26 #25
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_36047331
quote:
[b]Op woensdag 15 maart 2006 09:07Een klein oud vrouwtje ziet dat ook en loopt naar me toe... Ik wil opstaan, want ik denk dat ze wil zitten (ik hou mn fatsoen wel, ook al ben ik niet blij)... Ze gebaart dat ik kan blijven zitten en vraagt vervolgens: "Heb je je bus gemist?"

Pffff... Idioot.

Waarom schrijf je je verhaal op internet?
Ga dan gewoon met die oude vrouw praten en laat aan haar zien hoe zielig je bent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')